רשימת סרטים חדשים בבתי הקולנוע 2022 מומלצים לצפייה - צפו בווידאו באתר

$(function(){setImageBanner('41641958-0055-44ab-bd9f-0cb317e4b88b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

רשימת סרטים חדשים בבתי הקולנוע 2022 מומלצים לצפייה - צפו בווידאו באתר . עוד מעט החגים ובבתי הקולנוע יש חגיגה על המסך ומבצעים 1+1 לסרט בכרטיס אשראי הטבות.
הקיץ מביא למסך שפע של סרטי קולנוע חדשים. חברות כרטיסי האשראי מאפשרות לרכוש כרטיסים מוזלים במבצע 1+1 או כרטיס מתנה. ואנו מגישים לכם את רשימת הסרטים החדשים בבתי הקולנוע של הוט סינמה.

קריוקי סרט ישראלי חדש 2022 עם ששון גבאי וריטה שוקרון

מאיר (ששון גבאי) וטובה (ריטה שוקרון), זוג נשוי ויציב, הוא מורה בשנת שבתון, היא בעלת בוטיק אופנה "יוקרתי". הם חיים באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. הבנות כבר עזבו את הבית וגולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס.

כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו (ליאור אשכנזי), סוכן דוגמניות רווק ונהנתן ממיאמי, המארח מסיבות קריוקי בביתו, מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על בילויים עם השכן הכריזמטי, ואילו מאיר מסתנוור מהחיים הנוצצים של איציק ומתשומת הלב שהוא מעניק לו.

כשהשניים מבינים שהם אינם השכנים היחידים שאיציק מוצא בהם עניין, האידליה החדשה בין הזוג לשכן החדש עומדת במבחן.

זוכה 4 פרסי אופיר: המוזיקה הטובה ביותר, הפסקול הטוב ביותר השחקן הטוב ביותר והשחקנית הטובה ביותר.

עוד באתר נס ציונה נט כרטיסים 1+1 לסרט המלצות מה לראות בקולנוע

תא מספר 6 חדש בקולנוע מומלצים לצפייה 2022 סרטים חדשים זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן 

"תא מספר 6", סרטו של הבמאי הפיני העולה יוהו קוסמאנן ("היום המאושר ביותר בחייו של אולי מאקי"), קטף בחודש שעבר, ובצדק רב יש לומר, את ה"גרנד פרי" – הפרס הגדול של חבר השופטים בתחרות הרשמית של פסטיבל קאן.

עלילת הסרט עוקבת אחר לורה, אשה פינית צעירה שעוזבת את מוסקבה, שם נקלעה לרומן אניגמטי, ועולה על רכבת לכיוון הקוטב הצפוני, אל עיר הנמל הקפואה מורמנסק.

היא נאלצת לבלות את הנסיעה הארוכה בקרון שינה קטן במחיצתו של כורה רוסי צעיר, ובין השניים מתפתחת מערכת יחסים מפתיעה. היא נפתחת בעוינות הדדית, אך מקבלת תפנית מרגשת ובלתי צפויה המאלצת אותם להתמודד עם הכמיהה המשותפת לקשר אנושי.

מילק שייק אבקה שריפה עם לנה הידי השחקנית שגלמה את סרסיי לאניסטר בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" 

שלושה דורות של נשים חייבות למצוא דרך לסמוך זו על זו, לעמוד מול "הפירמה" וצבא המתנקשים שלה ולחסל את אלו שיכולים לקחת מהן הכל. במאי: נבות פפושדו (מי מפחד מהזאב הרע, כלבת) שחקנים: קארן גיליאן (שומרי הגלקסיה), לנה היידי (משחקי הכס), אנג'לה באסט



ג'אנגל קרוז Jungle Cruise

סרט ההרפתקאות החדש מאולפני דיסני ‘ג’אנגל קרוז’ אשר שואב השראה מהמתקן הקרוי על שמו בדיסנילנד, לוקח את הצופים למסע עוצר נשימה במורד נהר האמזונס יחד עם רב החובל השנון פרנק וולף והחוקרת האמיצה ד”ר לילי יופטון..

צפו בווידאו ג'אנגל קרוז טריילרהחל מ 29.7 בבתי הקולנוע


אחד בלב סרט ישראלי חדש עם רן דנקר ואביגיל הררי

חתן וכלה מגיעים לסוויטה מפוארת בבית מלון בליל כלולותיהם. שיכורים, נרגשים ועייפים, אבל במקום לחגוג או לנוח הם מתחילים לריב. מה שאמור היה להיות לילה רומנטי, קסום ומתוק הופך למסע סהרורי ומריר שמפגיש את בני הזוג עם אהבות קודמות, הורים לוחצים וחיי הרווקות שהותירו מאחוריהם.

"אחד בלב" הוא סרטה החדש של טליה לביא, הראשון מאז "אפס ביחסי אנוש" שהפך לקלאסיקה מודרנית של הקולנוע הישראלי. זוהי קומדיה שנונה בכיכובם של רן דנקר, אביגיל הררי, מאיר סוויסה ואורלי זילברשץ על העבר שאנחנו מסרבים להניח מאחור, העתיד שאנחנו מנסים לבנות, וההווה שתקוע ביניהם.

צפו בטריילר סרט ישראלי חדש "אחד בלב" בכורה בקולנוע החל מ22/07/2021



סרטים נוספים שיעלו החודש בבתי הקולנוע של הוט סינמה

  • ביגפוט ג'וניור 2
  • ספייס ג'אם אגדה חדשה
  • מורטאל קומבט
  • הזמנת סרט הוט סינמה
  • הפנתר השחור: וואקנדה לנצח
  • מילה שלה
  • התפריט סרט חדש 2022

רשימת בתי קולנוע הוט סינמה ברחבי הארץ סרטים חדשים 

HOT CINEMA מודיעין HOT CINEMA קריון HOT CINEMA אשדוד HOT CINEMA נהריה HOT CINEMA אשקלון HOT CINEMA חיפה HOT CINEMA פתח תקווה HOT CINEMA כרמיאל HOT CINEMA כפר סבא HOT CINEMA רחובות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה