עדן מיסון מנס ציונה נבחרה לחונכת מצטיינת של תכנית פר"ח בטקס שהתקיים במעמד נשיא המדינה

$(function(){setImageBanner('8f453535-0e11-4424-a531-a0cd2fd5623e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

עדן מיסון תושבת נס ציונה נבחרה לחונכת מצטיינת של תכנית פר"ח בטקס שהתקיים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג. עדן חנכה את א', תלמיד כיתה ד' הנמצא על הרצף האוטיסטי. כל הפרטים על הטקס והפעילות של עדן במסגרת תכנית פר"ח

עדן מיסון מקבלת את תעודת ההצטיינות קרדיט צילום: ניר וידלץ.

עדן מיסון מנס ציונה נבחרה לחונכת מצטיינת של תכנית פר"ח בטקס שהתקיים במעמד נשיא המדינה

נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ארח את ארגון פר"ח לרגל יובל להקמתו. במהלך הארוע החגיגי הוענקו אותות הצטיינות ל 12 חונכים וחונכות של תכנית פר"ח כהוקרה לפעילותם במהלך שנת הלימודים תשפ"ג זאת במסגרת חגיגות 50 שנה לפר"ח. הטקס התקיים במעמד הנשיא ורעייתו הגב' מיכל הרצוג ובנוכחות פרופ' אלון חן, נשיא מכון ויצמן למדע ויו"ר מועצת פר"ח, פרופ' יוסי מקורי יו"ר הות"ת של המל"ג, מר אלון גלרון מנכ"ל פר"ח; ורבים אחרים.

עדן מיסון תושבת נס ציונה, סטונדטית מנס ציונה, שלומדת בהאוניברסיטה הפתוחה יצרה קשר מיוחד עם א', תלמיד כיתה ד' מתל אביב הנמצא על הרצף האוטיסטי, בתפקוד בינוני-נמוך, בתהליך חונכות אמיצה, גדושת אמוציות, הזדהות ואמפתיה. א' התייתם מאימו, כאשר הקושי הרגשי שנאלץ להתמודד היה קשה מנשוא. א' התקשה לתקשר עם הסביבה ומיעט לדבר, לא התייחס אל עדן, ולפעמים אפילו התעלם ממנה. לאחר מספר חודשים הוצע לעדן להפסיק את החונכות, אך עדן לא הסכימה לוותר ועם הרבה ניסיון ונחישות מצאה דרכים יצירתיות להגיע אל ליבו השבור של א' ולגרום לו לבטוח בה ולהיפתח. עם הזמן עדן הפכה לקרן אור בחייו של א', ומילד שלא מתקשר ולא מישיר מבט, הפך לילד חייכן שמגיב לסביבתו וגם יכולותיו הלימודיות השתפרו פלאים.

ד', אביו של החניך א': "אכפתית, מסורה ומתמידה, לוקחת ברצינות את התפקיד, ומעניקה חום ואהבה לא' וגם לאחותו. אני לא יודע מה היינו עושים בלעדיה. אנחנו רוצים להודות לעדן בחיבוק גדול ומכל הלב. זכינו להכיר אותך".

עדן פגשה ילד בודד לאחר טראומה נוראית, ילד שלא ידע כיצד ליצור קשר אינטימי ועדן לא ויתרה. היא עמדה באתגר בגבורה אמיתית והצליחה לבסס קשר אוהב, אינטימי ומפרה. האכפתיות שלה, העקשנות והרצון לעורר שינוי אמיתי, ראויים להערכה ושבח.

במקביל לחונכות עדן מיסון שימשה כרכזת בפר"ח וכיום היא ממלאת מקום מנהלת צוות.

מה זה פר"ח?. על תכנית התגמול ההדדית בין הסטונדט לקהילה 

פר"ח היא תכנית התנדבות ארצית במסגרתה סטודנטים מקבלים בתמורה לפעילות התנדבותית עם ילדים, מלגה המסייעת להם במימון שכר הלימוד. מדובר בפרויקט חברתי רחב היקף שיש לו השפעה חברתית עצומה. בכל שנה מחולקים מלגות בהיקף של כ- 150 מיליון ₪; מדי שנה מעורבים בפרויקט כ-24,000 סטודנטים, שחונכים כ- 40,000 ילדים ובני נוער מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית בישראל - יהודים וערבים, דתיים וחילוניים ביותר מ 200 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת, בדגש על יישובי הפריפריה. לאורך שנותיו פר"ח נגע בחייהם של יותר מ 2 מיליון איש, חונכים וחניכים.

אלון גלרון, מנכ"ל פר"ח מוסר: "אנחנו גאים מאד בעדן על פועלה לאורך תהליך החונכות. עדן ושאר המצטיינים נבחרו בזכות מסירותם לחניכיהם והשפעתם המשמעותית על קידום הילד/ה שחנכו בתחום הרגשי, החברתי והלימודי. בין החונכים לחניכים נוצר קשר מיוחד ומשמעותי שללא ספק משפיע על שני הצדדים לאורך שנים. אנחנו מודים להם על ההשקעה הכנה והמסירות". 


מימין לשמאל: עו"ד צבי וגיל אגמון, בניו של אברהם אגמון ז"ל - מראשוני התורמים לפר"ח; עדן מיסון, חונכת מצטיינת; אלון גלרון, מנכ"ל פר"ח והילה מגדל בק, סמנכ"לית פר"ח.
קרדיט צילום: ניר וידלץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה