האביב העברי הגיע ואפילו הקוצים מעמידים פני פרחים לפתע...

$(function(){setImageBanner('912f46f5-3a38-4ad2-b0f0-ad19202437f6','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45931,'Image','');})

"פאדיחה, יצא לנו דיקטטורה.. ובכלל לא התכוונו" !
יריב לוין פתאום מודה בפיו שהוא בעצם רצה להעביר חוק להקמת דיקטטורה ולא התכוון... לכן הוא כביכול
תיקן. ב"פורום קהלת" מגמגמים ומסתבכים ואפילו הדובר הנוקשה ביותר מטעמם בנס ציונה, מושיק קוברסקי, מדבר פתאום על "עת להרגיע"...
ונתניהו? הוא עדיין מחכה לאישור מיאיר לא לפטר את גלנט..
ככה זה כשמומחים לחלטורה מנסים להקים דיקטטורה...

מינין השר לוין בגירסת "ארץ נהדרת". משמאל, מושיק קוברסקי

"פאדיחה, יצא לנו דיקטטורה.. ובכלל לא התכוונו" !

אנא בזבזו 3 דקות מחייכם ותקשיבו ליריב לוין מה הוא אומר בקולו ועוד ב"ערוץ 14" ! (חכו מה יעשה להם סוכן הכאוס והמומחה לגימטריות קרעי...)

הוא מודה שאם החקיקה שלהם בנושא מינוי השופטים היתה מתקבלת, היה קם כאן שלטון של רשות אחת ויחידה... ולכן, הוא מיתמם, כאשר "גילה" זאת, החליט "לרכך" את ההצעה באופן חד צדדי ויסתפק "רק" בשני שופטים כמינוי קואליציוני ולאחר מכן סוג של הסכמה...

 בקיצר,  ככה זה כשמומחים לחלטורה מנסים להקים דיקטטורה...

לראיון המלא, למי שמתעקש...:

יריב לוין בראיון המדובר

או קחו למשל את חסידי הקפיטליזם הנקי, הליברטיאנים שהתנ"ך שלהם נכתב ע"י איין ראנד, מסתבר. גם הם ומנהיגם פרופ' קופל כבר מותקפים פה ושם ע"י הביביסטים, כי הם מעיזים קצת להתחרט וקצת לגמגם..

קחו למשל את מושיק קוברסקי  בעל הטור ב"כל נס ציונה" (העיתון המודפס) וסוג של "גורו" ופרשן רהוט ובקי ברשתות החברתיות ובקבוצות הליכודיות, שם הוא מבטא שנים תמיכה עקבית בטראמפ מחד ונתניהו מאידך.

היום מופיע ב"כל נס ציונה" (העיתון המודפס שאינו קשור אלינו) טור שלו (יחד עם דני נחמן) שכותרתו, לא ייאמן, הינה: "עת להרגיע" !

אבל, טרחתי וקראתי גם את הכתוב בו במלואו  וראו איזו אמירה מצאתי:

המסקנה שלנו מכל העובדות שלמעלה היא שכרגע הדבר הנכון הוא להרגיע את המצב. הרפורמה במתכונתה המוצעת לא יכולה להתממש בזמן הקרוב.
הממשלה שהחלה את דרכה עם הון פוליטי משמעותי שרפה אותו בצורה חסרת תקדים. משיכת המשא ומתן
הקואליציוני תוך כדי סחיטת הבטחות מצד השותפים מימין החלה את התהליך. לכך התווספו התבטאויות
חסרות אחריות של מספר חברי כנסת בליכוד עצמו.
ולבסוף הגיע הניהול הכושל של הצגת הרפורמה והיעדר היכולת להרגיע את החששות בציבור הגדול מפני פגיעה בזכויות הפרט.

לפני שהממשלה הנוכחית תחשוב לחדש את הניסיונות להעביר את הרפורמה היא חייבת לפעול בנושאים שבהם היא התחייבה לציבור: הורדת יוקר המחייה, הבטחון האישי, ופריצת דרך מדינית. רק כך היא תצבור את ההון הפוליטי הנדרש לבצע את התיקון הכה נחוץ, והפעם בצורה מושכלת וחכמה.

וואללה, מושיק, אני מקווה שיקשיבו לך. כי אני מתחייב כאן רשמית שאם ממשלת הליצנים הזו תצליח גם להוריד את יוקר המחיה, להגביר את הביטחון האישי, וגם "לפרוץ דרך מדינית"  (לא עם זנזיבר... עם סעודיה !) - אני אצא כאן בקול קורא לתת לך אישית את הזכות למנות חמישה שופטים עליונים, לא פחות !

ושיהיה לנו, כולנו, חג חרות שמח !

 צילום מסך

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה