לאחר ההפסד למכבי ת"א: חסין: "תחושת החמצה גדולה, נתקן את הדברים הקטנים"

$(function(){setImageBanner('f0fb8d85-ffa8-452e-bff2-bcfcee04d01c','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

מאמן עירוני נס ציונה היה מאוכזב מאוד אחרי ההפסד הדחוק 86:82 למכבי תל אביב, אחרי שקבוצתו כבר הובילה ברבע האחרון: "זה עניין של פוקוס והתאמות, מקווה שנגיע לשם". עוד לפני כן, גברה הקבוצה 95:98 על ב"ש והתרחקה מעט מהתחתית. זגראוסקי נפצע ושוחרר

אייזיאה וויטהד. קרדיט עירוני נס ציונה

שבוע מטלטל עבר על עירוני נס ציונה, שהשיגה ניצחון חשוב 95:98 על הפועל באר שבע/דימונה, אשר הרחיק אותה מהתחתית, ולאחר מכן, הפסידה במשחק יוצא דופן למכבי תל אביב 86:82, ויצאה מאוד מאכזבת.

בעיצומו של שבוע עמוס, מכבי ת"א להיכל מנורה מבטחים עם מטרה ברורה – לגבור על החבורה של אלעד חסין, ולהאריך את רצף ניצחונות הליגה שלה ל־15. במחצית הראשונה נראה היה שהכול הלך עבור האלופה כמתוכנן, אבל במחצית השנייה היא מצאה את עצמה במצב שלא הייתה מוכנה אליו – וראתה את הכתומים מבצעים מהפך מרשים ברבע השלישי. מרגע זה רדפה המארחת אחרי יריבתה במשך דקות רבות, אך לאחר סיום צמוד הצליחה להתגבר על הקאמבק ולנצח 82:86.

נס ציונה, שניצחה את מכבי תל אביב בחוץ רק פעם אחת בהיסטוריה, הייתה קרובה מאוד לעשות זאת הערב בפעם השנייה. היא לא נתנה לצהובים־כחולים לסגור עניין מוקדם, התעלתה אחרי ההפסקה עם ריצה מסחררת בראשותו של ראלי אולקינס – שקלע 12 מ־19 נקודותיו ברבע השלישי – וברבע הרביעי כבר הובילה 67:75 בשיא. ג'רום מיינסי ואייזיה ווייטהד נאבקו לשמור על היתרון עם 17 ו־15 נקודות בהתאמה, יאיר קרביץ הפגין משחק טוב עם עשר משלו – אך טעויות קטנות בסיום הכריעו לרעת הכתומים, ועם מאזן 13:9 הם ירדו למקום העשירי. למרות זאת, נראה שהחבורה של אלעד חסין הרימה ראש אחרי התקופה הקשה – ובכושרה הנוכחי היא בהחלט נראית מוכנה למאבקי הכניסה לפלייאוף.

המשחק בין עירוני נס ציונה להפועל באר שבע/דימונה, ביום שישי בצהריים בלב המושבה, סיפק את הסחורה בגדול: קאמבקים מרשימים, רמת ביצוע גבוהה, אווירה נהדרת, מאבק על כל כדור ודרמה עד לשנייה האחרונה. מי שחייכו אחרונים היו הכתומים, שמחקו פיגור דו-ספרתי בשלהי הרבע השלישי ובזכות סיומת פנטסטית השיגו ניצחון בית ראשון בליגת ווינר סל זה כמעט שלושה חודשים, 95:98.

החבורה של אלעד חסין פתחה בסערה, ברחה ליתרון של 14 נקודות במחצית הראשונה – אך איבדה את כולו וכאמור מצאה את עצמה בבור לא פשוט, אחרי שספגה 60 נקודות ברבע השני והשלישי יחד. אולם היא לא הורידה את הראש, המשיכה להילחם והשיגה ניצחון חשוב בעזרת רבים משחקניה: יאיר קרביץ קלע שיא קריירה, אייזיה ווייטהד שוב כיכב במאני־טיים, ראלי אולקינס קלע חמש שלשות ללא החטאה, איתי שגב וג'רום מיינסי עבדו נהדר בצבע ותומר לוינסון סיפק תרומה יפה מהספסל לרבות המהלך של המשחק – זינוק אדיר על כדור אבוד בשניות הסיום, כשהיתרון עמד על שתי נקודות בלבד.

על המשחק מול מכבי ת"א אמר חסין: "כשאתה משחק מול מכבי ת"א, הכוח שלה זה הספסל העמוק שלה. השחקנים בגל השני לא פחות טובים מהגל הראשון. לקבוצה צנועה כמונו קשה להתמודד עם זה. שיחקנו מול קבוצה מצוינת. היו דברים קטנים, לא דברים שאי אפשר לשפר. זה עניין של פוקוס והתאמות טקטיות ואני מקווה מאוד שנעשה את זה. אני מאוד גאה בשחקנים שלי. יש תחושת החמצה, חד משמעית".

המאמן אלעד חסין אמר על המשחק מול ב"ש: ״זה ניצחון חשוב מאד עבורנו. קרדיט לשחקנים. לב ונשמה מנצחים הכל והוכחנו את זה היום. השחקנים נתנו את הכל, עשו גליצ׳ים על הרצפה ונלחמו עד השנייה האחרונה. זה היה שונה מהמשחקים האחרים. תומר לוינסון ויאיר קרביץ היו מצוינים, כיף היה לראות אותם. גם ג׳רום מיינסי נתן את הטון. זה היה מאמץ קבוצתי".

בנושא אחר, שחקן הקבוצה מרקוס זגראוסקי נפצע ושוחרר מהקבוצה. זגראוסקי, שהגיע למועדון רק לפני כשלושה שבועות, נפצע במהלך משחק הגביע נגד קריית אתא. תוצאות הבדיקה הרפואית שנערכה לשחקן קבעו שהוא סובל מפציעה עם זמן החלמה ממושך - ולמעשה סיים השחקן את העונה בפועל. הקבוצה והשחקן הגיעו להבנות על שחרורו של זגראוסקי מהקבוצה, והוא יחל כעת בתהליך ההחלמה והשיקום. בקבוצה הודו למרקוס ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה