לרגל חג העצמאות: קבלו את חיילי צה"ל המצטיינים מנס ציונה

$(function(){setImageBanner('29258ed3-8d8c-4574-a49e-7b0bed8b0715','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45868,'Image','');})

בנוסף לסגן דולב אסרף וסמלת יעל שילדרמן, "מצטיינות הנשיא" עליהן סיפרנו בגליון הקודם יש עוד חיילי צה"ל תושבי נס ציונה אשר קיבלו תעודות הצטיינות ממפקדיהם:

סגן ליה חזן

בין המצטיינים שזכו לקבל אות ממפקד חטיבת כפיר, אל"ם ציון רצון, בלטה תושבת נס ציונה, סגן ליה חזן. ליה, בת 22, משרתת בגדוד 90 כקצינת מבצעים.

ליה גרה בנס ציונה יחד עם אחיה התאום ואחותם הקטנה. כשהתגייסה באוקטובר 2015 שובצה כסמב''צית חי''ר (סמלת מבצעים) בגוש עציון. במסגרת מסלול פיקוד וקצונה שימשה כמפקדת סמב''ציות. ומשהסתיים קורס קצינים שובצה בגדוד 90 של חטיבת כפיר. מיד לאחר שהגיעה לגדוד, עלה הגדוד לתעסוקה מבצעית בחטיבה מרחבית עציון, גזרה שהכירה עוד מלפני כן. האחד מימי השישי, ניהלה אירוע דקירה בצומת הגוש כאשר היא מתפעלת את כל המתרחש מהחמ"ל.

בשבוע הבא תחל ליה את תפקידה כמפקדת מחלקת הכשרות של סמלות מבצעים.

גל תורג'מן

888 גל תורג'מן קיבל את התואר "מצטיין אט"ל" (אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה)  ואף נבחר לנאום מטעם המצטיינים.

גל בן 20 תושב נס ציונה, בנם של מזל ו8888 הינו בוגר תיכון בן יהודה. הוא  התחיל את שירותו הצבאי במרץ 2016 כלוחם בחטיבת כפיר בגדוד שמשון. אך כבר בשלב הטירונות זכה לצאת לקורס חובשים, וחזר לבא"ח ושירת כחובש קרבי.

במעמד הקורס הוא נגלה אל עולם הרפואה אשר ריתק אותו, ולאור זאת שם לו כמטרה לחזור לעולם זה כמפקד קורס חובשים ואכן עמד ביעד זה בהצלחה מרובה.

כיום הוא מפקד במדור רפואה ומקצועות הבריאות במגמת הכשרות יסוד בבה"ד.

רס"ן (מיל') ארז פטאל

בטקס מצטייני אלוף פיקוד המרכז לרגל יום העצמאות, קיבל רס"ן (מיל') ארז פטאל הנס ציוני, אות הצטיינות על היותו מפקד פלוגה מצטיין בגדוד 5016, גדוד מילואים של חטיבת "הבקעה והעמקים".

ארז משרת בגדוד משנת 2008 ובשבע השנים האחרונות הוא מפקד פלוגה. "ארז אחד האנשים המקצועיים, היוזמים והרתומים ביותר שאני מכיר", מציין מפקד הגדוד, סא"ל (במיל') אורן לב.

"ארז מגיע תמיד עם רצון לתרום מעצמו כמה שיותר, והוא מקדם ורותם את כלל מפקדי וחיילי פלוגתו למשימות הנדרשות", הוסיף מפקד הגדוד.

ארז פטאל:"אני גאה שזכיתי להוביל ולהשפיע על עשרות לוחמים ומפקדים עברנו בשנים האחרונות תהליך משמעותי יחד, ואפשר לראות את התוצאות בשטח. אין ספק שאות ההצטיינות הזו היא אבן דרך משמעותית עבורי".

לטקס הגיעו משפחתו, אשתו לירז שהיא בחודש התשיעי להריונה, בתו גאיה והוריו דליה וראובן. לארז ולירז בן נוסף בשם יהל שלא נכח בארוע.

רב"ט דנה ליבשין

רב"ט דנה ליבשין בת ה-20 מנס ציונה היא ע' ראש מדור בריאות הנפש בלשכת הגיוס תל השומר. דנה התחילה כחיילת אחרי קורס רכזי מתגייסים, וקודמה לתפקיד שנמצאת בו היום. על עשיית תפקידה בצורה הטובה ביותר, דנה ליבשין קיבלה את תואר ההצטיינות היוקרתי לכבוד יום העצמאות – מצטיינת ראש חטיבת התכנון ומינהל כוח האדם באכ"א.

 לפני הגיוס דנה עשתה שנת שירות בעמותת "עמיחי", עמותה שמטפלת באוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. על תפקידה הצבאי דנה מספרת: "התפקיד קשה ועמוס אבל אני אוהבת את האינטרקציה עם האוכלוסיה הייחודית והרגישה בה המדור מתעסק. אני לומדת הרבה על איך לנהל ולהיות אחראית על חיילים, וגם נחשפת לתחום הטיפול והאבחון בתחום בריאות הנפש".

 לדנה שני אחים. אחד מהם מאובחן ב-PDD ונמצא על הספקטרום האוטיסטי. "אני מרגשיה שאני יכולה להבין בצורה עמוקה את משפחות המיועדים לגיוס שמופנים אלינו, ובזכות הנסיון וההיכרות האישית שלי יש לי דרך לגשת ולהבין את המיועדים לגיוס".רב"ט דנה ליבשין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה