קבלו את רס"ן ד"ר איתן תורג'מן מנס ציונה, שנפצע קשה בעזה ונמנה על מקימי "תיקון 2024" תנועת המילואימניקים

$(function(){setImageBanner('867d82ec-990e-426e-b815-fa2eff72a1bb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

רס"ן ד"ר איתן תורג'מן מגדיר עצמו כ"ביביסט על מלא" לשעבר ורק הלחימה בעזה ותחושת האחדות שחווה שם - הביאוהו להשלים עם חברו מימי הפנימיה הצבאית, טייס "שמאלני" עמו חדל לדבר בזמן המחאה.
עתה, כשהוא משתקם בנס ציונה מפציעתו, הוא נמנה על מובילי "תיקון 2024" תנועת מילואימניקים המבקשת מכל חברי הכנסת והממשלה לקחת אחריות ומקווה לחולל סחף שיביא לתרבות פוליטית חדשה.
והוא אומר שאינו מוכן לחזור למציאות של השישה באוקטובר, לויכוחים ולשסע. "הייתי חלק מהמכונה, ועכשיו צריך לתקן"
..

צילום מסך ערוץ 12

צילום מסך ערוץ 12

לקוראינו:

לאחר הדכדוך היומיומי בו אני שרוי, כרבים בינינו, היה אמש הראיון עם הגיבור הזה אמש, סוג של זריקת עידוד ומרץ. ואם לא צפיתם בו אמש מתראיין לאילן לוקץ' במהדורת "שישי" של ערוץ 12- אתם חייבים לעשות זאת (קישור בהמשך)

ורק נתמצת כאן כמה מילים מתחילת הכתבה על עם רופא השיניים מנס ציונה, מומחה לילדים ביום יום וקמב"צ בחטיבת חי"ר מילואים מפוארת במילואים. אשר נפצע קשה לפני כחודשיים וחצי בקרבות בבית חנון ועתה מתאושש ומשתקם.

"הפציעה הזאת היא גאווה בשבילי", הבהיר סרן ד"ר איתן תורג'מן, שנפצע קשה בעזה. הוא מגדיר את עצמו ביביסט, היה פעיל בטוויטר נגד המחאות ששטפו את הארץ, והיום הוא מאמין שצריך שיח אחר. הוא לא מוכן לחזור למציאות של השישה באוקטובר, לויכוחים ולשסע. "הייתי חלק מהמכונה, ועכשיו צריך לתקן", הוא אמר.

"ירו עלינו מכמה איתורים, מכמה בתים", נזכר איתן בלחימה בעזה, בסרטון שעלה ברשתות החברתיות. "ואני עולה מול הטייסים והם עושים כל מה שהם יכולים כדי 'לדפוק' את החולייה שיורה עליי. אנשים שכעסתי עליהם, סביר להניח שזה היה מילואימניקים שעמדו בקפלן לפני, ויכול להיות שגם רבתי איתם בטוויטר כמו איזה אידיוט. אני נבוך מזה". 

עם החבר הטייס. התנצלות הדדית !

 לצפייה בראיון:

מה רוצים ב"תיקון 2024"?

המלחמה תהיה ארוכה ואנו רוצים להגיע להכרעות ארוכות טווח. חלק מהיכולת שלנו לנצח זה לעשות את השינוי הפנימי שאנו זקוקים לו.
ההכרעות הקשות עדיין לפנינו. רק ממשלה ציונית, רחבה ומאחדת שנבחרת וזוכה לאמון הציבור במציאות של אחרי השבעה לאוקטובר תוכל לעמוד באתגר התיקון ולהכריע את האויב בכל הגזרות.
מהלך כזה ייאפשר לנהל את המלחמה בצורה הרבה יותר טובה. אי אפשר שהמקלקל גם יתקן.

ואתם מוזמנים להצטרף אליהם ולתמוך בהם במידת יכולתכם כלכלית, כדי שלא יזדקקו לסיוע מאף גורם ולא "יתפסו עליהם טרמפ"... 

תוכלו למצוא אותם בפייסבוק ובאתר שלהם. חפשו תיקון 2024

3 שאלות ותשובות עם "תיקון 2024"

אבל יש כבר מחאות של מילואימניקים. חלק מול הכנסת, חלק ברשת. במה אתם שונים?

אנחנו לא ארגון מחאה אלא התארגנות עממית, המורכבת מכל קשת האוכלוסיה במדינת ישראל. מזמינים את כל המילואימניקים, אנשי משפחתם ואזרחים מודאגים מהחזרה לשיח המפלג של השישה באוקטובר. לא בחסימת כבישים ובאלימות אנו מאמינים, אלא בצדקת דרכנו ובאמונה שלמה בעם ישראל היפה, ברעות ובאחווה שהוכחנו בכל גזרות הלחימה החל מהשבעה באוקטובר יחד.

מי יחליף את הממשלה?

הכנסת הזו הובילה אותנו לשנה עם השיח ההרסני ביותר בתולדות המדינה. שיח אלים וקיצוני שבו נהיינו יריבים אחד של השני.
בלחימה, נזכרנו כמה יכולת יש לנו לעבוד יחד באופן הרמוני, על אף הדעות השונות.
אין בליבנו ספק שבמציאות שאחרי השבעה לאוקטובר, יהיו רבים וטובים שירצו להיכנס למערכת הפוליטית. הבנו את המחיר הנורא של מציאות שבה נבחרי ציבור נבנים על חשבון פגיעה באחר, ושאכפת להם יותר שהצד השני יפסיד מאשר שהמדינה תנצח.
מי שרוצה, יכול להעמיד את עצמו מחדש לבחירת הציבור. אנחנו כארגון של מילואימניקים נעשה כל מה שנוכל כדי להדהד את אלו שיקדמו שיח מחבר, ולהשתיק את אלו שיקדמו שיח מפלג. נגן אחד על השני, כמו בקרב. כל אחד ידבר אל נבחרי הציבור שלו, וידרוש מהם שיח חיובי ומחבר.

זה הזמן לבחירות כשמדינת ישראל במלחמה?

המלחמה תהיה ארוכה ואנו רוצים להגיע להכרעות ארוכות טווח. חלק מהיכולת שלנו לנצח זה לעשות את השינוי הפנימי שאנו זקוקים לו.
ההכרעות הקשות עדיין לפנינו. רק ממשלה ציונית, רחבה ומאחדת שנבחרת וזוכה לאמון הציבור במציאות של אחרי השבעה לאוקטובר תוכל לעמוד באתגר התיקון ולהכריע את האויב בכל הגזרות.
מהלך כזה ייאפשר לנהל את המלחמה בצורה הרבה יותר טובה. אי אפשר שהמקלקל גם יתקן.
הצבא ימשיך להלחם, אנחנו נמשיך להלחם, אבל אנחנו חייבים לדעת שנבחרי הציבור שלנו מנסים לחבר וללכד אותנו בכדי שנוכל להתמודד עם האתגרים הגדולים שלפנינו.
האויב תקף אותנו כי היינו מפורקים מבפנים, והאויב זיהה את החולשה הזו. החולשה הזו איננה פיקטיבית, היא אמיתית ונובעת משיח הרסני של פירוד.

אתר האינטרנט של תיקון 2024

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה