נס ציונה חלקה כבוד לכוחות הבטחון והחירום המקומיים: קבלת פנים המסורתית במוצאי החג - הוקדשה השנה להוקרתם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cddaeec2-4dea-40f2-9bb9-573b71b71e53','/dyncontent/2024/7/7/e7eacaab-a7f7-4fcb-be7d-e7ed0a443717.gif',18130,'מגזין חופש גדול שלנו 300100',525,78,true,48688,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cddaeec2-4dea-40f2-9bb9-573b71b71e53','/dyncontent/2024/7/7/6ac38f55-9efa-40d8-b71c-62a1f92cf06c.jpg',17973,'מנויים 300100 ',525,78,true,48688,'Image','');},15]]);})

נערך מחדש.
האירוע המסורתי בצאת העצמאות הוקדש השנה לתרומתם המשמעותית של כוחות הביטחון והחירום לשמירה על ביטחון התושבים, שגרת החירום והחוסן - מפרוץ המלחמה.
סא"ל מני ברוקס ואל"מ עינת סגל קיבלו את אות משרתי המילואים- עבור מאות משרתות ומשרתי המילואים תושבי נס ציונה שנלחמים בעוז במסירות נפש ותוך הקרבה אישית.
על כל יתר המקבלים- ראו בהמשך:

דוברות עיריית נס ציונה

קבלת הפנים המסורתית במוצאי החג - הוקדשה השנה להוקרת כוחות הביטחון והחירום

האירוע המסורתי בצאת העצמאות הוקדש השנה לתרומתם המשמעותית של כוחות הביטחון והחירום לשמירה על ביטחון התושבים, שגרת החירום והחוסן - מפרוץ המלחמה.

הטבת החניה לתושבי נס ציונה בחניון חוף פלמחים בקיץ 2024 - חוזרת!

בתום הענקת האותות עלתה ירדנה ארזי למופע מהפנט במהלכו שרה "הביתה" – שחודש לאחרונה כחלק מהפעילות להשבת החטופים.

הערב נפתח בקבלת פנים צנועה אחריה נשאו דברים: ראש העיר שמואל בוקסר שאמר: "אנחנו סופרים כבר 220 ימים של מלחמה שסופה לא נראה באופק. עשרות אלפי מפונים לא יכולים לחזור לביתם. 132 חטופים בשבי החמאס, מעל 1500 נופלים שלעולם לא יחזרו. מתוך המשבר הענק, אנחנו רואים את חוזקה של הלכידות החברתית. המקצועיות של כוחות הביטחון לצד מאות תושבים שהתנדבו מימיה הראשונים של המלחמה ומהווים מופת של התגייסות ומסירות ללא פשרות. אני גאה לומר שנס ציונה ערוכה ומוכנה לאתגרים השונים בזכותם של רבים וטובים שפועלים יחד עם צוותי העיריה ולמען ביטחונם של תושבי העיר.

את הערב הנחה מאור צור שהזמין את מקבלי האותות לקבל את האות מראש העיר שמואל בוקסר וממנהל אגף הביטחון בעירייה ירון לוי.

שיאן המילואים בנס ציונה סא"ל במיל' מני ברוקס אמר כי זו היא זכות להגן על הבית. הודה לזוגתו ולמשפחתו התומכת שעומדת לצידו ומאפשרת את פועלו וסיים במילים: ה' עוז לעמו יתן. ה' יברך את עמו בשלום.

דוברות עיריית נס ציונה

דוברות עיריית נס ציונה
סא"ל מני ברוקס ואל"מ עינת סגל קיבלו את אות משרתי המילואים- עבור מאות משרתות ומשרתי המילואים תושבי נס ציונה שנלחמים בעוז במסירות נפש ותוך הקרבה אישית.

אות פיקוד העורף ניתן ליקל"ר אורן זלצר וסגניתו יפעת כהן, על פעילות פיקוד העורף בעיר, מבוקר השביעי באוקטובר, לתגבור אבטחת העיר ומוסדות החינוך, תאום פעילות בין הרשות לצה"ל ופעולות רבות לשמירה על ביטחון התושבים.

סגן גונדר י', תושב העיר, המשרת ביחידת מצדה של שירות בתי הסוהר, קיבל את האות על הובלת לחימה מורכבת בישובי הנגב המערבי בבוקר ה 7 באוקטובר.

דוברות עיריית נס ציונה

אות לנקודת המשטרה בנס ציונה קיבל מפקד הנקודה, רב נגד עובד עובדיה, על פעילות מסביב לשעון לשמירה על הסדר והביטחון, ועל פעילות מיוחדת לחיזוק הסדר הציבורי והבטחת שלומם וביטחונם של התושבים באופן מתוגבר במהלך המלחמה.

דוברות עיריית נס ציונה

לכבאות והצלה באמצעות אורן דמרי, סגן מפקד תחנת כבאות והצלה, על שיתוף פעולה הדוק עם הרשות ועל פעילות באומץ לב וגבורה של לוחמי האש, בכוננות 24/7 במלחמה על הבית.

לארגון מד"א, סגן מנהל המרחב זיו קליינברט, מנהל אשכול רחובות ונס ציונה, גיא בובליל, ויו"ר סניף נס ציונה משה פולק, על פעילות הארגון בחזית תוך חתירה למגע, טיפול בפצועים תחת אש, מתוך מטרה להציל חיים בכל זמן ובכל מקום.

דוברות עיריית נס ציונה

לארגון המתנדבים איחוד הצלה וליו"ר הסניף, רחמים דוד, לפרמדיק אסף קושניר, ולרכזת השתלמויות אנדראה חייקין על מתן מענה רפואי מציל חיים 24/7 וסיוע של מתנדבי הסניף המקומי בהצלת חיים ביישובי העוטף.

לארגון 360 ולראש הצוות, לידור חיים, על פועלם מול חללי ונרצחי המלחמה, תוך קידוש כבוד המת בקיבוצים ובשטח המסיבות.


דוברות עיריית נס ציונה

לגדוד החילוץ וההצלה ולמפקד הגדוד שייקה שדה, מרים אברג'יל, יניב בן חמו ואריק בן חורין על התגייסות והירתמות מיידית בפרוץ המלחמה וסיוע בכל הנדרש. הגדוד מונה כ 300 מתנדבים ומטרתו סיוע לתושבים וחילוץ מאזורי הרס. במהלך המלחמה נוספו למערך הגדוד יח' רחפנים, יח' רופאים ופרמדיקים ביצעו הכשרות בתחומים שונים ועיבו את מערך הכוננות בעיר.

דוברות עיריית נס ציונה

לשיטור העירוני בעיריית נס ציונה ולמנהל השיטור רביב לוי, וסוזי ויצמן, להבטחת שלום הציבור בעיר ועל פועלם 24/7 לאיתור שוהים בלתי חוקיים ולתגבור ביטחון התושבים.

לפיקוח העירוני בעיריית נס ציונה ולמנהל הפיקוח, ניצן וייסר, על פועלם לאבטחת העיר יחד עם השיטור והביטחון.

למשמר האזרחי בנס ציונה ולמפקד כיתת הכוננות. זיו בר. שחזרו לפעילות בעקבות אירועי ה 7 באוקטובר, חומשו ברובים ארוכים וביצעו משימות רבות ותרגולים להתמודדות עם תרחישי קיצון ומסייעים לאבטחת אירועים בשגרה.

דוברות עיריית נס ציונה

לכיתות הכוננות האזרחית, ולרכזי הכיתות: טל ברודר ולימור ארביב, המדוייזים לתגבור הביטחון בעיר בכל אירוע בטחוני, ביצוע תרגולים, הגברת המוכנות להענקת סיוע בכל מצב.

דוברות עיריית נס ציונה

למשמרות השכונה על פעילות התנדבותית להגברת תחושת הביטחון וסיוע בסיכול אירועי פשיעה ואירועים ביטחונייים: גילה פרנק קיבלה את האות עבור שכונת וואלי, טירת שלום וכפר אהרון. משה הרשקו קיבל את האות עבור משמר ארגמן, מליבו ומערב ותיק. יואב שתיאל קיבל את האות עבור משמר טוסקנה, רמת בן צבי והאירוסים. רן ברדה קיבל את האות עבור משמר יד אליעזר, לב המושבה ומזרח ותיק צפוני. דן אמיר עבור סביוני נצר, שכונת הדגל ומזרח ותיק דרומי.

דוברות עיריית נס ציונה

בתום הענקת האותות עלתה ירדנה ארזי למופע מהפנט במהלכו שרה מקבץ משיריה היפים והאהובים בניהם השיר "הביתה" אשר חודש לאחרונה, כחלק מפעילות להחזרת כל החטופים הביתה במהרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה