האח הגדול אינסטגרם 2023: כל מה שקורה בבית וברשתות החברתיות. הרומנים מאחורי הקלעים!

$(function(){setImageBanner('2bc3b60a-6c61-4ba0-bf76-89945cb88b5e','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,53351,'Image','');})

האח הגדול אינסטגרם 2023: כל מה שקורה בבית וברשתות החברתיות. הרומנים מאחורי הקלעים!. החיים בבית מבעד לרשתות החברתיות עם תמונות בלעדיות שלא תרצו להחמיץ. האל הגדול 2023 ספוילרים.

האח הגדול אינסטגרם 2023 כל מה שקורה בבית וברשתות החברתיות הרומנים מאחורי הקלעים

האח הגדול אינסטגרם 2023: כל מה שקורה בבית וברשתות החברתיות. הרומנים מאחורי הקלעים!

 היום בערב, 18/06/2023, פרק חדש מלא לצפייה בערוץ 13. לאחר משימת החווה הדיירים נערכים לסוף שבוע סוער. למה אנחנו חושבים שהוא יהיה סוער ויטלטל את קירות בית האח הגדול?. כי זה מה שקורה כאשר משימה חדשה מוטלת על הדיירים בנוסף לכניסה של שלום אסייג לבית. 

ועכשיו הדיירים החדשים נכנסים לעשות סדר בבית 

$(function(){})

לא חוכמה להיות דייר חדש. אתה מגיע מבחוץ, יודע היטב מה הלך הרוח בקרב מעריצי האח הגדול ולמעשה משחק עם יתרון גדול ביחס לדיירים הותיקים. אבל רשימת זוכי האח הגדול לאורך השנים מוכיחה שהיתרון הזה לא ממש עוזר. צבירת האהדה מצד מעריצי האח הגדול נצברת לאורך השהייה בבית. החדשים נתפסים כתיירים שבאו לעשות סיבוב של לייקים ואך אחד לא באמת נותן להם סיכוי לנצח בגמר האח הגדול 2023. 

אני רציתי להיות כוכבת למה בכתה סתיו קצין בבית האח הגדול?. 

איזה מרגש! סתיו קצין בוכה מול המלצמה לעייני האח הגדול ועוד חצי מדינה ולא מסתירה את דעתה. מה קרה?. משימת כוכב או ניצב שוברת את קירות הבית. וסתיו לא מתביישת להגיש לנו - אני רציתי להיות עם אנה זק ולהיות כוכבת, זה חלום מאז שאני קטנה

צפו בווידאו באיזה ערוץ יש סדרות ישראליות לוח שידורים קיץ 2023

 

רשימת הדחה מעודכנת מבית האח מי עזב

  1. עידן 
  2. רוי 
  3. מאיה 
  4. גל קספרס 
  5. אלון חובל 
  6. לארה מטורי 

אברהם עושה שלום?. צפו בווידאו השיחה עם ספיר

אברהם אקלום הוא אחד הדיירים האהובים בבית. קודם כל הוא שורד רשימות הדחה ושנית הוא הרבה יותר מנציג העדה האתיופית. לא משנה כמה אש הוא מושך ומה יגידו עליו הדיירים, הוא יודע בדיוק איך לגרום לנו להצביע עבורו. צפו בווידאו השיחה של אברהם אקלום עם ספיר 

ההתנגשות החדשה בבית האח!.  אברהם ושניר במסלול התנגשות 

מה נקבל על המסך?. אברהם אלקום בן 27 מטירת הכרמל. מאבטח ומדריך טיולים מול שניר בורגיל. האם הסבלנות תגמר? כל העדכונים מהרשתות החברתיות מה קורה בבית האח. 

רוי רייניש המום מההדחה והנשיקה

מי חשב שרוי רייניש יהיה מודח מספר 2 מבית האח הגדול?. האמת גם אנחנו חשבנו שהוא יגיע לשלבים המתקדמים ביותר העונה. אז מה קרה לדייר שהודח כבר בתחילת העונה?. צפו בווידאו שכולל גם תגובה שלו להדחה וגם לנשיקה הלוהטת.  

מה אמיתי אצל סתיו קצין? צפו בוידוי של הדיירת

סתיו קצין מושכת את תשמת הלב בבית האח השנה בין היתר, הודות למראה שלה. כן, אנחנו יודעים שלא הכל אמיתי ואף אחת לא באמת נולדת עם מראה טבעי של בובת ברבי. אבל צפו בווידאו בו היא מספרת בגילוי לב מה כן אמיתי אצלה!

View this post on Instagram

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael)

< בואו נחזור בזמן קצת אחורה, רגע לפני שאנחנו מתחילים לבחוש ולגלות לכם סודות מאחורי הקלעים והקירות הדקים בבית האח האח הגדול 2023. אז גם אם אתם צופים קבוע בשידורי ערוץ 26 לצפייה ישירה, חשוב שתכירו מה קורה בכל רגע ברשת החברתית שבה הכל קורה לייב. האח הגדול אינסטגרם 2023: כל מה שקורה בבית וברשתות החברתיות. הרומנים מאחורי הקלעים!. והנה עוד עדכון חשוב! ההדחה הראשונה מבית האח תוכרז היום, בפרק החדש של האח הגדול 2023.  מי זוכר ששידורי התכנית החלו בישראל כבר בשנת 2008. אז הרשתות החברתיות היו בתחילת הדרך. טלפונים חכמים ואפליקציות היו עוד חלום רחוק. אנחנו בחרנו את רשימת מודחים באח הגדול באמצעות SMS בטלפונים של נוקיה, ומי שהיה לו מחשב יכול היה לראות קטעים בערוץ 26 לייב. אהבה  בבית האח?. לא עברו 72 שעות מאת תחילת העונה וכבר יש לנו ניצנים של רומן בין רוי רייניש ללין אלפי. והם לא היחידים, גם גיא איתן התחיל להעניק תשומת לב מפרגנת לברבי סתיו קצין. אז לחיי האהבה. עוד באתר  נס ציונה לא מה שחשבתם חדשות מקומיות 

נחזור לשנת 2023 תעודת זהות מתמודדי האח הגדול אינסטגרם 

מאז העונה הראשונה הכל השתנה. גם אנחנו וגם העולם של הרשת החברתית. כי כמו שאנחנו יודעים, לא משנה מה קורה בבית האח הגדול 2023, או מה בדיוק החליטו שנראה בשידורי ערוץ 26 לייב, מה שלא עולה לאינסטוש פשוט לא קיים.  מי זוכר את התמונה של התינוק הבוכה משנות השמונים?. לא מכירים, אז תעשו הכרות את גרסת 2023 בפרופיל הרשמי והמאומת של אח גדול. אז עכשיו יש לנו סרטון שספק אם נראה על המסכים או בשידור האח הגדול פרקים מלאים לצפייה ישירה 2023. מה קרה מהרגע שספיר נכנסה לבית?.  נזכיר לתופי האח הגדול שספיר היא אחות של שניר מהאח הגדול. הוא נכנס בערב בראשון ואז קיבל הפתעה שלא יכול היה לצפות לה. מי נכנסה ביום חמישי?. ספיר בורגיל, הדיירת והאחות במלוא מובן המילה. אז למי שזוכר את הפרסומת הישנה לחומוס אנחנו נסיים את הכתבה בקריאה הידוע - יאללה סולחה!.  לתשומת לב הגולשים - עמוד הרשת החברתית אח גדול 2023 מתעדכן כל הזמן!. אל תשכחו לחזור אלינו לעדכונים שוטפים. 

צפו בווידאו מה קרה כאשר ספיר נכנסה לבית האח הגדול 2023

 
$(function(){})
 
$(function(){})
$(function(){})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה