חברות בנייה מובילות בישראל

$(function(){setImageBanner('a4e3b979-84be-4336-a88b-1a346b910d11','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45894,'Image','');})

פעולת בנייה של בניין יכולה להזכיר במידה מסוימת ניגון של קונצרט, כזה המשלב בתוכו מגוון רחב של כלים, אנשי מקצוע רבים וכלי הקשה כאלו ואחרים, אשר מייצרים לבסוף מקום בו מפיקים חיים או מבלים אותם בו.
במדינת ישראל קיימות כיום מאות חבורת בנייה וקבלני בנייה, הנמצאים בדירוגים שונים ובפריסות ארציות כאלו ואחרות.

FREEPIK

עם השנים התחרות בין החברות הלכה וגדלה, ומי שנהנה מאותה התחרות הם כמובן האזרחים שיכולים לבחור חברה על פי הסגנון, הותק ואפילו רמת הגימור. במאמר זה נציין מספר חברות בנייה המובילות את התחום בישראל אך כמובן שישנן עוד חברות בנייה מוצלחות רבות כמו חברת בנייה אברהמי שאותן אסקור אולי במאמר הבא.

דניה סיבוס

אחת מחברות הבנייה הוותיקות בישראל, לוקחת חלק במגוון פרויקטים ארציים החל מתשתיות ארציות כמו כבישים בינעירוניים ועד למסילות רכבת, בניית בתים במגזר הפרטי ואפילו בניית קו האדום של הרכבת הקלה. דניס סיבוס מעניקה שירותי בנייה בשנים האחרונות לא רק בישראל, אלא גם במדינות רבות בחול והינה אחראית על בניית אחד ממתחמי הקניות הגדולים ברומניה, יחד עם מגוון פרויקטים ביבשת אירופה, אפריקה ויבשת אסיה. החברה מתמחה בכל תחומי הבנייה, יחד עם חברות הבת שברשותה היא מעניקה שירותים לבניית תשתיות, עבודות גימור, תמ''א ועוד מגוון שירותים שונים.

קבוצת אשטרום

קבוצת אשטרום חולשת על פני מספר תחומים שונים של בנייה, החל מתחומי בנייה ציבורית ובתים פרטיים ועד אל בניית תשתיות ותעשיות. חלק מהפרויקטים עליהם הייתה אחראית קבוצת אשטרום כללו את ''בית סיידוף'' בירושלים, מלונות בראשית במצפה רמון ומגוון פרויקטים בתחום התשתיות כמו רכבת ישראל, נמלי ישראל ורשות שדות התעופה. גם בחול יודעים על יכולותיה של החברה, שם לקחה חלק קבוצת אשטרום גם בבניית תשתיות במדינות אפריקה וצפון אמריקה, וגם בשכונות יוקרה ובתים פרטיים במזרח ומערב אירופה.

חברת אזורים

חברת אזורים הינה אחת מחברות הבנייה המובילות בישראל, לה ניסיון של מעל לחמישים שנים בתחום הבנייה ולה רפרטואר פרויקטים מרשים. עם סיום שנת 2021 אמורה החברה להשלים כ3,500 יחידות דיור בכל רחבי הארץ, יחד עם פרויקטים מעולים כמו סנטרל פארק 17 בבאר שבע ופרויקט '' LIVING'' המשלב יחידות דיור להשכרה לתווך הרחוק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה