אבודים פרק 1 ערוץ 13: צופית גרנט יוצאת לפענח תעלומה מסתורית ומרתקת. צפו בווידאו על אמה ומתילדה

$(function(){})

אבודים עונת 2021 פרק 1 צפו בווידאו. הסדרה חוזרת לתעלומה משנת 1985. על המסך נחשף סיפור מטלטל שחושף סוד מזעזע. אבל על מנת ששתי תאומות משבדיה יוכלו להמשיך בחייהן מערכת אבודים חייבת לפתור את התעלומה.

אבודים עונת 2021 פרק 1 ערוץ 13 צפו בווידאו התעלומה של התאומות משבדיה

ביום ראשון זה קורה! צופית גרנט חוזרת עם עונה חדשה של אבודים בערוץ 13. ארבעת הפרקים הראשונים מוקדים לתעלומה בלתי פתורה והשאיפה ששתי תאומות משבדיה יוכלו לסגור מעגל ולהמשיך בחייהן.

אבל על מנת שזה יקרה, מערכת אבודים, צופית גרנט וצוות הצילום, צריכים לחרוג מהדרמה האנושית ולרדת אל נבכי תעלומה נשכחת אי שם מאמצע שנות השמונים. לחזור אל האם שמתה בעת לידת התאומות ולחשוף סוד מזעזע שנשחף לאחר כשלושים שנה בהן הצליח להתחמק מהראדר התקשורתי. 

מבחינתי מדובר בתכנית הכי טוב במסגרת לוח שידורים ערוץ 13.

התעלומה שמתחילה במרץ 1985 ופועמת בשנת 2021 אבודים פרק 1 צפו בווידאו 

מה אנחנו יודעים על המתנדבים ששהו בעבר בישראל? ככל שהולך ועובר הזמן משנות התשעים הם נשארים כזכרון רחוק בזכרון הקולקטיבי של הישראלים. הסיפורים על מתנדבים ומתנדבות שגדשו את הקיבוצים. אחת מהם הייתה השראה לשיר ג'סיקה של להקת אתניקס. חלקם עדיין חיים בישראל. נשואות ונשואים לישראלים. חלקם אגב חיים בשבדיה, נשואים למי שהיו פעם מתנדבים בישראל. 

התאומות השבדיות רוצות לגלות את האמת מאחורי המשפחה האמיתית 

לצדם של המתנדבים, שרתו בישראל גם אנשי כוחות יוניפיל שפקחו על מעברי גבול ויישום הסכמי שביתת הנשק. 

אל תוך העבר הזה גולשת צופית גרנט בפרק הראשון בעונה החדשה של אבודים צפיייה ישירה פרק 1 ערוץ 13. היא חייבת לפתור את התעלומה של התאומות, שגדלו במשפחה מאמצת בשבדיה, כשבדיות לכל דבר ועניין. אבל כאשר מעירים שדים מהעבר- משהו חייב להחזיר אותם לבקבוק. עוד סיבה להכיר את לוח השידורים של ערוץ 13 שידור חי לצפייה ישירה. 

הכותרת של פרק 1 אבודים עם צופית גרנט מבטיח לצופים ארבעה פרקים ראשונים מרתקים ומרגשים. כיאה לאחת מסדרות הדוקו דרמה הטובות ביותר על המסך הישראלי.

צפו בווידאו לקראת אבודים פרק 1 עונה חדשה בערוץ 13 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה