אסטרולוגיה - עוזי הכהן אסטרולוגיה שבועית הורוסקופ

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 21/05/21 ועד -  27/05/21 אסטרולוגיה שבועית הורוסקופ בנושאי אהבה, זוגיות, הכוונה רוחנית, פרנסה ועבודה וטיפים חשובים על החיים

צילום עצמי

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 21/05/21 ועד -  27/05/21 אסטרולוגיה שבועית הורוסקופ

טלה:

שבוע חיובי בפתח. בני מזל טלה לוקחים על עצמם השבוע קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך שלמבחן כזה או אחר שבו יהיה עליהם להימנע מכול לחץ וסטרס ולהתחבר לתחושת ביטחון ביכולות שלהם וכלים שעומדים לרשותם.

בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זכרו זה לא בושה לבקש עזרה ואף לדרוש אותה בעת הצורך.

זוגיות: קיימת עייפות נפשית ואין לכם הרבה חשק לזוגיות ולבן הזוג אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

טיפ לשבוע טוב יותר: שפרו את היכולת שלכם לשמוח או להתחבר אל שמחה אמיתית. כדי לעשות זאת למרות הלחץ הקיים והלו"ז הצפוף שלכם, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם ב"ה את היכולת לשמוח. שבוע שמח ואלוהים אתכם!   

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 -

שור:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע מלמדת שבני מזל שור צריכים בשבוע זה להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית.

בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה.

זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע(יחסים), יש ביחד אבל אין רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש.

לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!     

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

-

תאומים:

שבוע חיובי בפתח זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש.

בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר.

טיפ לשבוע טוב יותר: לעיתים אנו צרכים לעשות החלטות לא פשוטות כמו למשל: להתפטר מהעבודה ולחפש מקום תעסוקה חדש או לשנות כיוון בחיים. להיפרד מבן הזוג, החבר, לעזוב את הקבוצה ולעבור ועוד ועוד... נכון, זה מפחיד לצאת לדרך חדשה, לצעוד לקראת הלא נודע, לבחור באי הוודאות על פני המוכר והידוע, אבל חשוב לזכור שאם המוכר והידוע אינו מסב לכם אושר - אין שום סיבה שתמשיכו להחזיק בו., יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...

 

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. עשייה/החלטה שיוצאים אל הפועל משחררים את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע הקרוב מאיר פניו אליכם והתחושה האישית של רבים מכם טובה יותר מבעבר. זהו שבוע חיובי לסרטנים בכלל ולבנות סרטן בפרט.

בנות מזל סרטן: אתן טובות, אתן יפות, אתן מוצלחות ואין עליכן!!! ואל תיתנו לאף אחד לומר לכן אחרת בעיקר לא לעצמכן. זהו שבוע מעולה בעבורכן, לתת לנשיות שלכן את הטיפול הראוי. מצאו את הדרך הנכונה כדי לתת לאישה שבכן את מה שמגיע לה באמת. בני מזל סרטן: התחברות בשבוע זה לצד הנשי שקיים בכם תעניק לכם את היכולת להצטייר בעיניי הסובבים אתכם באור חיובי ביותר. לכן, שמרו על ראש פתוח... חמלה, רוך או סתם טיפול פנים, יעשו לכם נפלאות.

באופן כללי: לאחר שבוע שבו הייתם קצת מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

לעצמאיים: זו העת לשיווק, הפצה וקידום העסק שלכם. הקלף השבועי מעיד, שפעולות שתעשו היום יניבו בעזרת השם בעתיד הקרוב והרחוק כאחד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרגשיים/המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

 

אריה:

שבוע חיובי בפתח. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל אריה. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אל תרימו ידיים ופנו ללא בושה או דיחוי לאיש מקצוע או לכול מומחה אשר יש בכוחו לסייע בידכם לגבש כיוון וקו עשייה שתוכלו לקיים אותו בצורה נאותה וחיובית.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר מהקלדות חפוזות על המקלדת ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 -

בתולה:

הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום ולהפיג תחושות לא נעימות.

באופן כללי: חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל מאזניים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה החומרית והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן בשבוע זה צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם באחד מהתחומים הללו. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!   

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

 -

מאזניים:

חוסר יציבות רגשית מערער את שיווי משקלכם הרוחני ולמרות שאתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר", בתוך הלב פנימה רבים מכם חשים ויודעים של כך הדבר.

באופן כללי: דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים בשבוע זה מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם.

בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר

כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק.

טיפ לשבוע טוב יותר: בשבוע זה מומלץ לטהר את הבית מאנרגיות שליליות. טיהור המרחב שבו אתם חיים, יש בכוחו לשנות לחיוב את האוויה הכללית שעוטפת אתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

-

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. התחברות לעולם הרוח מגבירה אצל רבים מבני מזל עקרב את החשק להתקרב אל העולם המיסטי ולהרחיב אופקים שיעזרו להם להתחבר אל אהבת הבורא.

באופן כללי: המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את "המושכות" של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. 

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על כול מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 

קשת:

בשבוע זה סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. שבוע אפרורי אך חיובי ניצב בפתח וקלף שני המטות מלמד על מספר דברים האחד: שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם. השאלה לאן ממשיכים מכאן? חייבת לקבל תשובה מיכוון שעל פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם למעשה נסוגים לאחור. לכן, מהרו לגבש דעה/ החלטה לגבי הכיוון והדרך שבהם אתם בוחרים להתקדם. הנושא השני: אתם נמצאים בעמדת המתנה, בציפייה שמשהו יתרחש. נושאים שקשורים בקרירה, ביטחון כלכלי והגשמת יעוד נמצאים עדיין באמצע שלב. קטיפת פרות בעזרת השם בעוד כחודשיים.

עבודה: רצון להתקדם ולעשות דברים חדשים ומענינים יותר גורם לרבים מכם לנסות ולשפר את מצבם במקום העבודה על ידי שינוי ואו החלפה של התפקיד שאותו אתם עושים כעת. לשוקלים לעשות הסבה מקצועית דעו! שזו בחירה נכונה וכדי מאוד לנסות ולהוציא את הנושא של שינוי מקצועי אל הפועל.

לדורשי העבודה: חזרה למעגל העשייה עומדת בפתח והשבוע יש לכם הזדמנות נהדרת לעשות זאת.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיק אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה כלשהי בנושא זה. כמו כן, עניינים הקשורים בחו"ל עולים על הפרק.

זוגיות: למרות שיש לכם הסגות וביקורת כלפי בן הזוג, אינכם אומרים את אשר על לבכם והדבר גורם לקרירות ואף למתח מסוים. ביקורת שתאמר בצורה בונה ומתוך כבוד הדדי והתחשבות, תביא ב"ה לשינוי המתבקש. שבוע נעים ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

 

גדי:

על פי רוח הגישה היהודית מזל זה לא עניין של מזל והיכולת להשפיע על גורלכם נתונה אך ורק בידיכם ובשבוע זה על אחת כמה וכמה...

באופן כללי: השבוע על בני מזל גדי להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שעלולים לגרום לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. זכרו שאיכות חיינו נמדדת בהתם לבחירות שבחרנו לקבל.

בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. לעצמאים: שבוע טוב להניב רווחים מעסקאות שונות.

זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא אוהבים אוכל אוכל פושר מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר בתוך הקשר שלכם אז קדימה לעבודה.  לרווקים: שבוע טוב להכרויות. זכייה בפרס, בהגרלה מלגה כספית משהו עד כ 10000 ש"ח עולים על הפרק. אם ב"ה זכיתם, אל תשכחו לעשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

 

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. עצבות סמויה מקננת בלבכם נכון שבסך הכול הדברים סביבכם זורמים אך עדיין בפנים בלב אתם מתקשים להתחבר אל שמחת החיים. היות והתכלית שלנו היא לעבוד את השם בשמחה חשוב שתדעו שהיהדות מחייבת אותנו להבדיל בין עצבות לצער. אם אינכם יודעים את ההבדל, מהרו לגוגל.

 באופן כללי: נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים חדשים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם בלי שום שותף. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקצאת זמן למילוי רצונותיכם האישיים תיטיב אתכם לכן פנקו את עצמכם והרשו לעצמכם ליהנות מכול דבר שעושה לכם טוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 -

דגים:

שבוע חיובי בפתח. צרוך בתכנון תוכניות לעתיד לבוא בעיקר על רקע מקצועי/תעסוקתי. המוטיב הבולט בשבוע זה הוא חיפוש אחר נתיבים חדשים להתפתחות ולהתקדמות אישית ומקצועית כאחד.

באופן כללי: תקופה מסתיימת ואנרגיות חדשות וטובות בדרך אליכם. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דגים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימות שונות בהצלחה ולכן, אין כל ספק שתוכלו ב"ה להצליח בכול דרך חדשה שבה תבחרו לצעוד.  

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר שעולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם..

טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מלמדת שערך עצמי ודימוי עצמי אינם מונחים זהים! במידה ואינכם מודעים להבדל בין השניים, מהרו, מהרו ל- גוגל כדי להרחיב את דעתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-3646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה