אסטרולוגיה - עוזי הכהן עוזי הכהן תחזית שבועית טארוט תרולוגיה וקלפי טארוט

$(function(){setImageBanner('52bfab8d-fcaa-4482-a416-cd710b69e4ff','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 11/06/21 ועד -  17/06/21. בכל שבוע הורוסקופ עוזי הכהן . תחזית מעודכנת לבני כל המזלות בנושאי רווחה, אהבה, זוגיות, פרנסה והכוונה רוחנית

צילום עצמי

תרולוגיה היא  תורת הפיענוח וביאורלפי  קלפי הטארוט בראי היהדות והקבלה. בכל שבוע תחזית מעודכנת, אסטרולוגיה הורוסקופ עוזי הכהן 

טלה:

שבוע חיובי בפתח.

 באופן כללי: הכרה שאתם זוכים לה לאחרונה, היא חיובית אך עדיין יש צורך בהתקדמנות לכן, אל תהססו להמציא  את עצמכם כול יום מחדש. שימוש בחשיבה יצירתית מגובה באמונה בבורא עולם, תאפשר לכם להניע את עצמכם קדימה ואילו הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי ימנעו מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד.

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

 

שור:

שבוע של התבוננות ובחינה של מצבכם עומדת בפתח. רבים מכם נמצאים באמצע בין לבין, על הגבול בין סיומו של דבר מה ישן ותחילתו של משהו חדש. עוד יתכנו השבוע מעבר ממקום למקום, שינוי מסטאטוס אחד לאחר או מעבר מעבודה לעבודה, מעבר מדירה לדירה כלומר:  שינוי ממצב אחד למצב לאחר.

באופן כללי: אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם בשבוע זה שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים וכדומה.

בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק

זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בלמידה, התפתחות וצמיחה אישית.. ל

קוראינו שגרים בחו"ל: מחשבות על חזרה ארצה עולות על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 

תאומים:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך.

תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר להיכנס למרה שחורה ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר על הפערים שמתחוללים בין שכלכם לנשמתכם.

בעבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם.

זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- כל זוגיות חווה מעת לעת משבר ויש גם כעסים, אך חשוב לדעת לכעוס בלי להרוס! וחשוב ששומרים על כללים יסודיים ומוסכמים שאין חורגים מהם (למשל, אין אלימות פיזית/מילולית בשום אופן) וחשוב לא פחות: פיוס וסליחה אמתיים אחרי ריב מתקנים נזקים ומלמדים את בני הזוג לקחים חיוביים שניתן להפיק מחילוקי הדעות ומהכעסים.

בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף

איזור רגיש: הלב ובית החזה כמו כן, בשבוע זה הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה.

טיפ לשבוע טוב יותר: לא לקחת את הכול ללב!! יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על האדם להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכל בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

 

סרטן:

השבוע סבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה. מאבקי אגו וכבוד יוצרים מתיחות ויש להתנהל בזהירות מתוך ידיעה שעדיף להיות חכם מאשר צודק. רצון להיות לבד, תחושת קורבנות, יוצרת עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית, אצל חלקכם ניתן לראות על כניעה לרחמים עצמיים או לכאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. בקיצור: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע בשבוע זה למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וללא עזרה וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". ..

באופן כללי: השבוע על בני מזל סרטן להיות חזקים. חוסן נפשי, סבלנות וחזק רוחני, ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. שבוע טוב, חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

 -

אריה:

השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון, תוכנית או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש כמו למשל: עבודה חדשה, פרויקט חדש או לימודים, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. דעו שפעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

עבודה: תהליכים שמתרחשים במקום עבודתכם מציבים בפניכם השבוע, סיטואציות ומצבים בהם תדרשו להוכיח בגרות, אחריות ומסירות. מעבר או שינוי כזה או אחר במסגרת תפקידכם עשוי להוביל אתכם לנקודה חדשה שפותחת הזדמנויות חדשות לקידום ולשיפור מעמדכם המקצועי. אצל חלקיכם ניתן לראות שינויים שקשור בהסבה מקצועית או יצאה לדרך עצמאית בתחום חדש. בשני המקרים התהליך מבורך.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. טיול או חופשה קצרה נראים באופק במידה והדבר יתאפשר זה מומלץ בעבורכם בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקושי לבחור בטוב ולעשותו נובע משני כוחות מנוגדים הקיימים בפנימיותו של כל אדם. בכל אחד מאיתנו טמונים שני לבבות: האחד, אוהב לעשות דברים טובים ונכונים והשני, מעדיף לנהוג באנוכיות. בכדי לבחור בטוב, עלינו לפתח תחילה מודעות למאבק המתמיד המתנהל בקרבנו.

 -

בתולה:

שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה.

בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה ב"ה פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה.

זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות.

לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

-

מאזניים:

השבוע יש להיזהר מאובדן, גניבה או מרמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית.

בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים.  אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט חשים שאתם מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד.

 זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם.

התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם.

טיפ לשבוע טוב יותר: זכרו "שלא כול הנוצץ זהב". שבוע מבורך  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

 

עקרב:

שבוע של התפכחות והבנה שיש בחייכם דברים שיש לטפל בהם. רבים מבני מזל עקרב מתקשים בשבוע זה להכיל ולהאמין לכול מה שמתרחש כעת מסביבם. אי בהירות וחוסר ודאות גורמים להמון מחשבות שיוצרת לחץ נפשי וחוסר שקט פנימי שבאים לידי ביטוי בשינה טרופה, קיבה רגיזה וכסיסת ציפורניים. כדי להימנע מאובדן שליטה ממליץ לכם הקלף השבועי לראות את הדברים כפי שהם במציאות בעיניים פקוחות ובאמוץ ומבלי לאבד ביטחון ואמונה. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/מפוחדים וכו'. אך אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב להתמקד עד כמה שניתן בחיזוק מידת הביטחון והאמונה. חשוב לדעת, אמונה וביטחון הינם שני תנועות שונות בנפש האדם. אמונה היא הכרה מוחלטת שהכל מגיע מאת ה’ בין אם הוא טוב גלוי ובין אם נראה חלילה כענין בלתי רצוי כמו נגיף הקורונה, ואילו ביטחון הוא הישענות והסתמכות מוחלטת שהקב”ה לא יפסיק לדאוג לנו גם כעת. באופן כללי: זהו שבוע של הסתגרות והתכנסות. בשבוע זה יש פתיל קצר ונטייה לוויכוחים כול זה לא מוסיף לכם לכן השתדלו לא להיכנס למצבים של חיכוח כזה או אחר. לנוטלים תרופה או סם נוגד כאב כזה או אחר מומלץ לעשות זאת תחת בקרה שליטה ופיקוח וזאת כדי לימנוע תלות כזו או אחרת.

אהבה, זוגיות: גורמים חיצונים כגון: מצב כלכלי, מצב רפואי וכדומה משפיעים לרעה על זוגיותכם. חשוב שתדעו איך לא לתת למצב ששורר כעת לחבל באיכות הקשר הזוגי שלכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: השבוע יש להימנע מלקחת חלק ברכילות ומהוצאת שם רע. זכרו "שמוות וחיים ביד הלשון" הוא לא רק פתגם אלה כלי ליצירת חיים טובים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב.

 -

קשת:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע מדברת על צורך בהתקדמות לעבר מטרות חדשות ויעדים חדשים. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל קשת. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, יש בינכם שמתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ולכן אין כל ספק שתוכלו לה שוב. במידה ואינכם מצליחים לעשות לקבל החלטות בכוחות עצמכם, אל תרימו ידיים ופנו ללא בושה או דיחוי לאיש מקצוע או לכול מומחה אשר יש בכוחו לסייע בידכם לגבש כיוון וקו עשייה שתוכלו לקיים אותו בצורה נאותה וחיובית.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר מהקלדות חפוזות על המקלדת ולא למהר לתת את לבכם דרך המרשתת. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

 

גדי:

בשבוע זה, בני מזל גדי נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל גדי מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר.

לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. כמו כן בשבוע זה מומלץ לגדיים להימנע מקמצנות רגשית שמובילה את המערכת הזוגית שלכם לעבר שיעמום.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בתקופה זו הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך.

טיפ לשבוע טוב יותר: בשבוע זה יש להימנע מעקשנות מיותרת ומהיצמדות לדעות קדומות ומקובעות.  שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: "לפום צערא אגרא" (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב"ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב"ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

 

דלי:

המוטיב של השבוע שעומד בפתח מדבר על יכולת ההתמדה והמסירות ועל הנכונות להשקיע בעבודה כעת כדי לקטוף ב"ה פירות בעתיד. היכולת להפגין מקצועיות ומקצוענות דורשים מכם בשבוע זה את מלא הרצינות.

באופן כללי: אצל רבים מהדליים השבוע יעמוד בסימן הכסף וכל הקשור אליו. תוכניות לעתיד או מהלכים אותם אתם רוצים להוציא אל הפועל דורשים מכם השקעה כספית כזו או אחרת ומתקיים בלבכם חשש שמא לא תוכלו לעמוד בהתחייבויות הצפויות לכם. הקלפים מצבעים על כך שלחששותיכם אין כל אחיזה במציאות ולמעשה יש לכם את כל הדרוש על מנת לקדם את עצמכם ואת תוכניותיכם כך שיצליחו ויעלו יפה.

בעבודה: אתם מרגישים כי אתם דורכים במקום ותהליך זה גורר בעקבותיו מחשבות על שינוים כאלה ואחרים אשר יביאו לשיפור חיובי בתחום זה.

לפנויים שבניכם: זהו שבוע חיובי אשר יזמן הזדמנויות לבילויים ולמפגשים שביכולתם להוביל להיכרויות רומנטיות. נסו להעיז יותר וגלו פתיחות וגמישות מחשבתית אשר יעזרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי יותר.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצידכם תוביל לשיפור המתבקש. התיקון השבועי: להכניס ולשלב בשגרת חייכם מעט רוחניות ואמונה ואין הכוונה דווקא לדת אלא להרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני. טיפ לשבוע טוב יותר: היכולת לדחות סיפוקים בתקופה הקרובה תטיב אתכם לכן בעת הצורך אל תהססו להבדיל בין רצוי למצוי. שבוע מוצלח חודש תמוז מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שאדם יודע לשם מה הוא חי, אין כוח בעולם שיוכל לעצור אותו. הוא יקפוץ מהמיטה מידי בוקר בהתלהבות נעורים לקראת ריגושי החיים. האם אתם יודעים לשם מה אתם חיים?

 

דגים:

שבוע חיובי בפתח. צורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף בשבוע זה ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל דגים. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה ללא הילדים תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד שבוע מוצלח, חודש תמוז טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " תמים " מתאר את אישיותו של האדם עצמו - תמים הוא אדם מושלם, ללא כל פגם באישיותו, בהתנהגותו או במחשבותיו. תמים = שלם + טהור. שלם הוא ללא חוסר או דופי. ואילו טהור הוא נקי, הגון וישר. כלומר: בעל מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי.

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

 

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-3646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה