אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('38734b2b-2016-4c5f-ab33-2cbf73b0b94f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 14/08/20 ועד 20/08/20. בכל שבוע הורוסקופ מעודכן. עוזי הכהן תחזית שבועית תרולוגית ל12 המזלות תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן

תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן

בכל שבוע תחזית חדשה באתר נס ציונה נט ! עוזי הכהן תחזית שבועית מעודכנת ! ביום חמישי תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן הכוונה בנושא זוגיות כספים , הכוונה רוחנית ותחזית לפי מזלות בנושא עבודה 

טלה:

השבוע יהיה על הטלאים לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שבשבוע זה מתחיל בעבורכם מגמה חיובית ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בליבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של ספק ואם רק תרצו אין זו אגדה!!

בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם.

לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם.

לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם.

-

תחזית אסטרולוגית לשבוע הבא עוזי הכהן מזל שור:

בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל שור ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים.

בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים.

כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון.

זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 -

תאומים:

 השבוע הקרוב, מוצא את בני תאומים כשהם חושבים קדימה על העתיד. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם ועכשיו אתם מביטים אל האופק ומצפים לדבר מה חדש.. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וכרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם. לרווקים: תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שבכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. דאגה למישהו שנמצא מעבר לים מקשה עליכם.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!

האתגר השבועי שלכם: עליכם להאמין ביכולתכם להתמודד מול כול אתגר שנקרה בדרככם כולל האתגר הזה עצמו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

-

סרטן:

מצב הרוח משתפר ואמונה שמתחזקת בלבכם, מחזירה לכם מעט אור ותקווה לעיניים. השבוע יאופיין בחיי חברה תוססים מן הרגיל ותופתעו לגלות שאתם די נהנים מכך. יתכן שתתבקשו להביע את דעתכם ואף להכריע בנושא זה או אחר שיבוא לידי דיון בפורום חברתי, השתדלו לעשות זאת בתבונה ובדרך הוגנת. יוזמות ותוכניות חדשות עומדות על הפרק אך אתם חוששים ומהססים להוציאם אל הפועל וחבל. אם תעשו, תצליחו. לאלו מכם השוקלים להתחיל מסלול של לימודים, צפויה הצלחה. בשורה או תשובה שאתם מחכים ומצפים לה, מגיעה. והדבר מתחיל להניע תהליכים חיוביים סביבכם הן בתחום האישי והן בתחום החברתי. לאלו מכם שמחפשים אהבה זהו שבוע מוצלח במיוחד בכל הקשור לרומנטיקה וליחסים שבינו לבינה. אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. מיסוד של קשרים או שותפויות ארוכות טווח יעלו על הפרק ויובילו לשיפור משמעותי בהרגשתכם. השבוע חשוב להבדיל בין הנאה לגיטימית לבין התהוללות חסרת מוסר וטעם.

בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה בחריצות ושקדנות וניתן לומר שלמרות שהעבודה לא משהו, אתם מודים לאל על כך שיש לכם אותה... אירוע משמח או סתם מפגש עם חברים ותיקים יסבו עונג רב.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

 הכוונה רוחנית: כולנו רוצים להשיג דברים גדולים בהשקעה מינימאלית. זהו הטבע האנושי: אדם רוצה להפוך לגאון בין לילה, ובאותו לילה גם לישון טוב...! אנחנו מוכרחים להבין שצמיחה אמיתית היא תהליך ממושך אשר דורש השקעה,התמדה ונחישות.

-

עוזי הכהן תחזית שבועית מזל אריה :

השבוע הוא שבוע טוב לגיבוש דעה בכל הקשור לנושאים שונים המעסיקים אתכם. כבר זמן רב שאתם מתלבטים בין מס' אפשרויות העומדות בפניכם ואינכם מצליחים לגבש דעה לגבי איזו מהאפשרויות טובה יותר בעבורכם. ניתן לומר שאתם מבזבזים זמן יקר ואנרגיה רבה בחיפוש ותהייה אחר הדרך הנכונה. השבוע יזדמן לכם לקבל תשובה שתאיר את עיניכם ותסייע בידכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם, לכן היו ערניים לזהות את ההזדמנות ולנצלה בתבונה. במידה ואינכם מצליחים לזהות את ההזדמנות/הסימנים שנשלחים אליכם משמים אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעת ייעוץ רוחני מרחוק כדי שלמרות הכול ב"ה תקבלו את התשובות הנכונות לשאלותיכם. בעבודה: אתם חשים שלא מעריכים אתכם מספיק והדבר בא לידי ביטוי בתלוש המשכורת שלכם שאיננו לשביעות רצונכם. זכרו שבאמצעות רטינות ורוגז לא ישתנה דבר ולכן נסו לאמץ גישה יותר רגועה, ושכלתנית. פנו לממונים עליכם וספרו את אשר על לבכם. פניה עניינית תעלה את הדבר לסדר היום וכל החלטה אשר תתקבל תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הבאים.

זוגיות: אתם חשים שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות וחשק לנהל שיחות ארוכות ולתת הסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. שיתופו של בן הזוג יקל עליכם והדבר אף ימנע כעסים הנובעים מחוסר בתקשורת. השבוע ישנה נטייה להיגרר לויכוחים עם חברים ובני משפחה. השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו כי לעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק.

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, יוצרת תקווה ובלבול כאחד. בעברכם כבר יש ניסיון של הכרות דרך המחשב שלא עלתה יפה ומכאן נולד חששכם להיפגע בשנית. בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם!!  יום הולדת שמח לחוגגים,  שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: מה שייעשה בדרכי נועם ישיג את מטרתו. זכרו – לשון רכה תשבור עצם !

 

בתולה:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים/משקרים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד שתפרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק כדי שביחד  "נסדר" לכם את הראש כדי שב"ה תוכלו לשוב ולהתקדם. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכול מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב .

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם ועל חשבונכם.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

 

מאזניים:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.

בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם אל תהססו לפרגן לזוגיות שלכם פגישת ייעוץ רוחני שבה ביחד נראה מה ניתן לעשות כדי ליצור שינוי חיובי בתחום המדובר.  הליך משפטי או פנייה לעזרה או ליעוץ משפטי יכולים לגרום לכך שהצדק יצאה אל האור. בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא  לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

 

עקרב:

לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר. הרגשה של שינוי מפעמת בלבכם. זהו שבוע של התעוררות, שבוע של התפכחות והבנה שבכוחם לחולל שינוי מבורך. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור לשינוי וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל בתולה ומאזניים, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה שאולי הפעם זה יקרה.. כדי להפיג את הבלבול ולהסיר את סימני השאלה הרבים שמציפים את הנושא של זוגיותכם, אל תהססו ופרגנו לעצמכם חצי שעת ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לקבל את התשובות לשאלות שיושבות על לבכם. בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 -

קשת:

היכולת שלכם לזהות הזדמנות ולנצל אותה בתבונה עומדת למבחן בשבוע זה.

באופן כללי: הזדמנויות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח כעת. רעיונות ומחשבות על פתיחת עסק או על מציאת דרכים ליצר הכנסה כספית נוספת מעסיקות אתכם. חשוב לציין, שאתם באמת טובים במחשבות אבל מתקשים במעשים כדי לחולל שינוי שיוביל אתכם לעבר עשייה, ענו לעצמכם על  השאלה הבאה: מה עלי לעשות כדי ליצר בהקדם ביטחון כלכלי בחיי? אם אינכם מצליחים למצוא את התשובה בכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעת ייעוץ רוחני מרחוק שמטרתו היא לכוון ולהאיר בעבורכם את הדרך לקבלת התשובות שאותן אתם מחפשים.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לכן אל תהססו ליזום ליצור ולהוביל.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה.טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק ומעניין לראות שלמרות הקורונה גם חו"ל נלקח בחשבון.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

-

גדי:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. השבוע שחלף היתאפיין באווירה לא ברורה, בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות כול זה ברוך השם, מסתיים ובשבוע זה, שחר חדש של הזדמנויות לשינויים חיוביים מפציע וזורח על בני מזל גדי. ויתור מרצון על דברים שכבר מיציתם בחייכם יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם ב"ה לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. אצל חלקכם יש עיסוק בשיפוץ, מעבר או שינוי של מקום המגורים והתהליך חיובי מאוד בעבורכם. זכרו "משנה מקום משנה מזל" זה לא רק פתגם. 

בעבודה: יש המון תכונה, התארגנות ותזזיות חיובית. באופן כללי, יש שיפור והרגשתכם לגבי עשייתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. 

לעצמאים: זהו שבוע חיובי, זמן טוב להקים פרויקט חדש, זמן טוב לקדם התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש. אצל חלקגם ניתן לראות על עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש הכיוון חיובי לכן אל תהססו, לכו על זה!!

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות, צפוי לו ב"ה מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד ויצירת מערכת יחסים לתווך הארוך.. זהו שבוע מבורך במיוחד לרווקים שמכוונים בלבם ממש לעבר שותף לזיווג וחתונה. מפגש עם מועמד/ת לחתונה או מישהו שיכול להוביל לכך צריך ב"ה להתקיים ממש בקרוב לכן היו מוכנים לכך שקופידון נמצא בשטח. כדי להשתמש בצורה נכונה באנרגיות הזוגיות שטמונות בשבוע זה. ענו לעצמכם על השאלה הבאה: מה עלי לעשות כדי לזמן לתוך חיי בהקדם את בן הזוג הראוי לי ביותר? במידה ואתם מתקשים למצוא את התשובה לשאלה בעצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעת ייעוץ רוחני מרחוק שמטרתו היא לספק לנשמתכם את המענה הנכון שיוביל אותה ב"ה למציאת שותף רואי לחיים ביחד לעד ולתמיד.

 זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב לתוך הקשר את התשוקה שנעלמה ולחדש את האווירה הזוגית. קשר זוגי שכבר קיים ללא נישואין, עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

-

דלי:

שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל:  נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. עם כניסתו של השבוע, המוטיב המרכזי מולו את ניצבים יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח  בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה, שינוי באורח החיים או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים  ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

 -

עוזי הכהן מזל דגים:

שבוע חיובי בפתח. צורך בקבלת החלטה מחייב אתכם לנהוג בהחלטיות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בכול מקרה במידה ואתם מתקשים לקבל החלטה בכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק שמטרתו היא לספק את הכלים שיעזרו לכם להגיע להחלטה הטובה ביותר בעבורכם.

בעבודה: שבוע חיובי. רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. אסרטיביות תעזור לכם להשיג את מבוקשכם.

לדורשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה, גם אם הדבר כרוך בהסבה מקצועית, שינוי תעסוקתי או בנסיעה ממושכת.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם.

בגזרת הקורונה: לקראת סוף השבוע רואים שיש החמרה הדרדרות במצב יתכן וסגר נקודתי או טיפול מאזור ממוקד. בכול מקרה המצב אינו יציב. שימו לב ושמרו על עצמכם !!טיפ לשבוע טוב יותר: הקפידו להיות למאזינים\מקשבים טובים לסובבים אתכם. הקשבה לאחר תאפשר לכם לגלות דברים יפים על אלו שאתם מקשבים להם.  שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדימוי העצמי שלכם יוצר אתכם. לפי התורה, אתם ילדי הקב"ה ולפיכך בעלי ערך אינסופי. לכן, הזדהו עם הנקודות החזקות שלכם. כל צעד חיובי שכבר עשיתם ותעשו בעתיד הוא חלק מהזהות שלכם. בעזרת הבנה זו, תמשיכו לשפר את הרגשתכם לגבי עצמכם.

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

לכל המדורים של עוזי הכהן תחזית לשבוע הבא אסטרולוגיה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה