אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 18/09/20 ועד -  24/09/20. עוזי הכהן אסטרולוגיה שבועית 

כמו בכל שבוע אנו מבאים לכם את המדור הורוסקופ עוזי כהן שבועי לכל 12 המזלות. גם השבוע תוכלו לקרוא במדור עוזי כהן את התחזית השבועית בנושא עבודה, זוגיות, והכוונה רוחנית. 

טלה:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו.

בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם.

זוגיות: מי מכם בני מזל טלה שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

שור:

שבוע טוב להשכנת שלום, הגעה לפשרה ולשלום בית. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות.

בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם.

זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. . . התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם . גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 -

תאומים:

השבוע יש להימנע מלהתכחש למציאות. התפקחות וראית המציאות כפי שהיא באמת, היא המפתח לשבוע מאוזן. שבוע קצת אמוציונאלי וסהרורי ניצב בפתח ורמת האנרגיה שלכם אינה נמצאת במיטבה. במילים אחרות ניתן לומר שבשבוע זה נפשכם קצת נסערת ויש אכזבה או מועקה על ליבכם.. הסיבה לכך היא שבאופן כזה או אחר אתם מרמים ו/או משלים את עצמכם, לעיתים עד כדי עיוות המציאות והטמנת הראש בחול, דבר זה מוביל לחוסר איזון רגשי ופיזי. הקלפים מראים שאתם נמצאים במקום שאתם לא רוצים להיות או עושים משהו שלא כל כך בא לכם לעשות. אין זה משנה אם מדובר בעבודה או בזוגיות, חשוב שתדעו שההסכמה שלכם להישאר במקום שאתם לא רוצים להיות בו, היא שלכם בלבד.

בעבודה: הקלפים מצביעים על כך שיש מישהו שנוהג כלפיכם בדו פרצופיות ועליכם להקפיד להיות זהירים במעשיכם ובלשונכם. לאלו מכם שבוחנים עסקה, קנייה או השקעה בפרויקט שנראים מבטיחים ומשתלמים, כדאי מאוד לבדוק שוב. בדיקה מעמיקה יכולה לגלות לכם שלא כל הנוצץ זהב...

זוגיות: אם שניכם בני מזל תאומים זה דווקא יכול להסתדר לכם היות והשבוע לשניכם לא בא ואין חשק, כך שאתם מתקזזים. לנמצאים בזוגיות עם בן מזל בתולה, שור, וגדי יהיה עליכם להקפיד ולשלוט במצבי הרוח שלכם. חוסר שליטה עשוי להוביל למריבות מיותרות.

בריאות: הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. וגופכם מושפע לרע ממצבכם הנפשי. קלף הירח מלמד שרבים מכם זקוקים "לטיפול בהקשבה ובדיבור". כלומר:  לאוזן קשבת ולשיחה משמעותית ומפרה עם אדם חכם או משהו שיכול לאתגר אתכם מבחינה מנטאלית ושכלית. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם כופים עליכם דבר, זה אתם שכופים עליהם את הלך הרוח שלכם, את האמונות וההרגלים שלכם. שנו את פניכם ופני הדברים ישתנו, חייכו יותר, הרגישו חזקים, האמינו שאתם מסוגלים ושיש לכם את הכח לשנות את חייכם, ובעזרת השם כך יהיה.

 -

סרטן:

עת ליטול יוזמה ולקדם תהליכים שקשורים בעתידכם המקצועי. אירוע שהתרחש בשבעות האחרונים, מחדד אצלכם תובנות שעוזרת לכם לחזור למצב של איזון וקבלה. מהמקום המבולבל אליו הגעתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחראים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם חווים כעת. חז"ל מלמדים, "שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו!" רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם ב"ה להוציא בכול עז מתוק...  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה.

בעבודה: זוהו שבוע דומיננטי בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה.

לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת.

בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ.

לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר שלכם זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. למרות הקורונה חופשה או טיול קצר נראים באופק . שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור או ישפלו אל הקרקע.

 -

אריה:

המהות של השבוע הראשון בשנת תשפ"א מלמדת שבני מזל אריה צריכים להתחבר בעת הזו לאומץ לב, להתחבר לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה.

בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית.

בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה.

זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל אין רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש.

לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

 -

בתולה:

 מצב הרוח של בני בתולה לא בשמים.  השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, אתם חשים לבד.

באופן כללי: אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 -

מאזניים:

השבוע הראשון בשנת תשפ"א נפתח עם לא מעט עצבות פנימית או צער שאתם נושאים בלבבכם ושדורשים התיחסות. חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים.

בבית: החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע.

בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינלית לגבי עתידו הבריאותי.

זוגיות: נשות מזל מאזניים חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום.

לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

עקרב:

השבוע מאוד קל לעצבן אתכם ואתם חייבים להימנע מלהיגרר  למקומות נמוכים. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר.. אצל העקרבים ניתן לראות על פגיעה באגו, נטייה להיעלב, יש גם חוסר שביעות רצון או כעס. כול אלה יוצרים רצון להיות לבד. אצל חלקכם ניתן להבחין בכאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי, אדישות וחוסר נכונותכם להיפתח לקבלת עזרה אמיתית.

באופן כללי: ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה של בדידות נפשית, כדאי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל עקרב להיות חזקים. חוסן נפשי וחוזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: אי שקט ומתח במקום העבודה יוצרים חוסר נוחות. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי עצמכם וכלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית. יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: חולשה בראייה ובעניים. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

-

קשת:

השבוע הקרוב מוצא את בני מזל קשת עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה.

בבית: בתוך לבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאיילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד בוגר, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה.

זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון.

לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה מעוררות אתכם לכדי יוזמה. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית:  כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז"ל בפרקי אבות "טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו... מִמַשקהו חלב."

-

גדי:

סיומו של שלב או פרק כזה או אחר בחייכם. עליכם לזכור שסיומם של דברים הם למעשה לדתם של דברים חדשים, טובים יותר. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן מתוך בגרות, הבנה, הפנמה ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם, שינוי בסטאטוס האישי או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר בעבורכם ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. קבלת החלטות נכונות היא חשובה ביותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין שינוי בר חלוף או מהפך אמיתי בחייכם.

בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברת מס' הישגים, אך כעת אתם מתבקשים לשאול את עצמכם מה באמת אתם רוצים להשיג? ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות ולהשיג את מבוקשכם.

זוגיות: השבוע זהו זמן טוב לשבור את השגרה, ולהעמיק את הקשר הזוגי. צאו לטיול, בלו ביחד ועשו דברים שעושים לכם טוב ואל תתנו לאירועים חיצוניים להעיב על איכות הקשר. רצון לצאת לטיול לנדודים להחליף אווירה ולראות עולם כול אלו מעידים על כך שהנשמה שלכם זקק לגיון וחידוש. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: החמדנות ניזונה ממרירות וזעם אין-אונים, המתפרצים לנוכח אי-השוויון הבולט בינינו לבין אנשים אחרים בסביבתנו הקרובה. החמדן תמיד יהיה עני. חמדנות היא מחלה של הנפש, המביאה עמה תוצאות אוטומטיות של כאב, מרירות ותסכול.

 

דלי:

סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה. עזיבה של מקום כמו למשל מקום עבודה, מעבר דירה שינוי של מקום מגורים (עיר האחרת מדינה אחרת) נטישה של רעיון ושינוי באורח החיים. רבים מבני מזל דלי מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה, לטוב או לרע. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש.

זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן... לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

-

דגים:

המוטיב המרכזי השבוע אצל רבים מבני מזל דגים יעמוד בסימן היכולת לכבוש ולמשול ביצרים ובדחפים ששולטים בהתנהגותכם. יחד עם זאת, אל לכם להתגמד ולהמעיט בערככם בעבור חנופה זולה..  

בבית: כעסים והתפרצויות רגשיות שנוצרו מהלחצים איתם אתם מתמודדים כעת גורמים למתח באוויר. אלו מביניכם שישכילו להבין את עוצמת הרכות וילמדו לשלוט ולנתב את האש שבוערת בליבם, יוכלו למנוע מעצמם את הצורך להתמודד מול תחושות לא נעימות.

בעבודה: האווירה קצת מתוחה ויש לכם חשק עז להעמיד אדם כזה או אחר על מקומו. הצורך להעמיד דברים על דיוקם מוצדק ולדרך בה תבחרו לעשות זאת יש משעות חשובה בעבורכם. סבלנות, איפוק ואורך רוח יסיעו בידכם לעבור את המשימה בהצלחה. לדורשי העבודה: כדי לזמן עבודה לתוך חייכם, עליכם להיות יותר דומיננטיים ונחרצים בהתנהגותכם.

זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. חז"ל מלמדים אותנו שכל אהבה שאין עמה תוכחה אינה אהבה - אהבה אשר אינה כוללת תיקון וצמיחה, אינה אהבה אמיתית. עליכם ליצור דיאלוג חיובי שיש בכוחו להקל על נפשכם. שנה טובה, חודש תשרי מבורך, שבוע מוצלח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית:  מה שאכפת לקב"ה הוא האם אנחנו משקיעים מאמץ אמיתי בהתקדמות בכיוון הנכון. הקב"ה לא מבקש מאתנו להשתנות בתחום שאנו עדיין לא מסוגלים להשתנות בו. אנחנו מצווים להיות בני אדם, לא מלאכים. הכוונה היא שנתחייב ברצינות גמורה לשנות את דרכינו, ולהתקדם בקצב הנכון ובזמן הנכון.

-

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-3646914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה