אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 16/10/20 ועד -  22/10/20 עוזי הכהן הורוסקופ שבועי בנושאי זוגיות, אהבה, כספים והכוונה רוחנית

טלה:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. היכולת להתחבר ולעבוד בתוך צוות או חלק מצוות טובה בעבורכם. בכלל כול שיתוף פעולה יכול לעלות יפה בשבוע זה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!!

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון .

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

תאומים:

לחצים חיצוניים יוצרים שבוע לא שקט מבחינה רגשית. השבוע הנוכחי משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים אווירה דחוסה שמהולה במעט עצב, התמרמררות או כעסים פנימיים. בתוך הבית הדברים לא כל כך מסתדרים ויש מתחים עם בן הזוג או בני הנעורים. סבלנות ונכונות להקשיב ימנעו משברים ותחושות לא נעימות.

בעבודה: אתם ממלאים את תפקידכם נאמנה וזאת למרות שתחושת השגרה מכבידה עליכם. כמו כן רצוי לדעת שיש מי שמרכל עליכם מאחורי הגב, השתדלו להימנע מוויכוחים והקפידו לא לשתף אנשים אחרים בתוכניותיכם או בהרגשתכם כלפי מקום העבודה.

כספים: יש לגלות ערנות ולהימנע מהוצאות שאינן כורך המציאות. בכל הנוגע להחלטה שאתם צריכים לקבל, רצוי לשתף את הסובבים אתכם בלבטים בהם אתם מתחבטים. שיתוף פעולה הרמוני עם הסובבים אתכם יוביל לתוצאות טובות.

זוגיות: מחלוקת וחוסר הסכמה גרמו לריחוק מסוים. השבוע יש לכם הזדמנות נהדרת להתפייס, להבין, להתגמש, לשתף ולאהוב. לאלו מכם שיבחרו לעשות זאת צפוי שינוי מרענן שיכול להביא לביסוס הקשר הזוגי ע"י הסכמה ואפילו הבאת ילד לעולם, חודש טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות שואבת את הגדרת הטוב מן התורה אשר מתארת לנו כיצד צריך לנהוג האדם הטוב כלפי חבריו, משפחתו והחברה בכלל. טוב-לב הוא אדיבות, הגינות, יושר ונאמנות לקב"ה ולעצמכם. זכרו! דרך ארץ קדמה לתורה.

 

שור:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב לריפוי, החלמה ואיחוי של מערכות יחסים שחוו לאחרונה משבר והן לריפוי ואיחוישל תא זוגי/משפחתי שחווה טלטלה רגשית.

באופן כללי: כדי שתוכלו להמשיך ולקדם תהליך בו אתם מצויים כעת, יהיה עליכם ליצור השלמה בין המודע  לתת המודע. רק שיתוף פעולה בין שני הגורמים הללו יאפשר לכם להשלים ולקבל את מצבכם בהווה מתוך אמונה וידיעה שכל מה שמתרחש בחייכם, קורה רק לטובה.

בעבודה: בשבוע זה העניינים הולכים בכיוון חיובי. ניתן לומר שמעריכים אתכם וסומכים עליכם. אומנם הדבר לא בא עדיין לידי ביטוי בתלוש השכר שלכם, אך איש אחד חכם אמר פעם: "טוב שם טוב משמן טוב" ובעתיד גם הערכה וגמול כספיים יגיעו.

לעצמאיים שבניכם, זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. כן, דווקא בעת הזו, הקלפים מורים לכם שהגיעה העת להפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים אשר מונעים מכם את פריצת הדרך לה אתם מייחלים.  שבוע טוב לחימה על חוזים והסכמים שונים לשיתוף פעולה כגון: הסכמי נישואין או הסכמי עבודה וכדומה.

לפנויים: זהו זמן טוב לבצע מהלכים אשר ישפיעו על עתידכם הזוגי. אתם אנרגטיים מתמיד, חשים טוב ומשדרים ביטחון כלפי הסביבה, נצלו זאת לתעלתכם גם בימי קורונה אלו..

לנשואים: הזדמנות לשיפור וחיזוק הקשר הזוגי תגיע. לאלו מכם שיבחרו לנצל את ההזדמנות שניתנה להם, צפוי תהליך מהנה משולב ברומנטיקה ורוחניות. כמו כן, זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין.

בריאות: נלחצים נפשים גורמים לגופכם להיות במתח וניתן לומר שבשבוע זה הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה. כדי ליצור שלווה ולהגביר את החיוניות של גופכם, מומלץ בחום להירגע מבחינה נפשית בעזרת יוגה, הילינג מדיטציה או שיחות נפש. כלים אלו יכולים להוביל את נשמתכם לנקודת איזון והחלמה. למרות הקורונה, טיול או חופשה עולים על הפרק צאו שמרו על ההנחיות ותהינו. שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנן אלפי מצוות שאתם יכולים לקיים. האם אמרתם "בוקר טוב" וחייכתם, או התפללתם רגע אחד בכנות? התמורה על כך אינה ניתנת לתיאור.

  -

סרטן:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בהתמקדות בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם בשבוע זה את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך השינוי הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. בצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת.

לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית בהתאם להנחיות והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את לבכם עולה על הפרק. חודש טוב, שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע.

 

אריה:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג כדי ליצור מצבים שיחזקו את 1הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא, חודגש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 -

בתולה:

למרות שחוסר הודאות עדיין קיים, בעבור רבים מבני מזל בתולה, זהו שבוע חיובי. זמן טוב להתחדשות רגשית ולהתפתחות רוחנית.

באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לנושא אישי ורגשי רב משמעות בחייכם. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

עבודה: שבוע פעלתני חיובי ותוסס. למחפשי העבודה, ניתן ב"ה לבשר על חזרה למעגל העשייה שיש בכוחה לשפר את הדימוי העצמי שלכם.

זוגיות: שבוע חיוב מבחינה רומנטית.

לאלו מכם המחפשים זוגיות: גם ימי קורונה, זהו זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצם. הכרות חדשה יוצרת עניין וחשק. לנשואים שביניכם: ביחרו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה, וצפו לשבוע מעניין . . . כמו כן, מציאת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, תאפשר לכם לגלות שלזוגיות שלכם יש עוד מה להציע.

טיפ לשבוע טוב יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. שבוע טוב, חודש חשוון מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  בירמיהו ט' פסוק כב' כתוב: "כֹּה אָמַר יְהוָה, אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ; אַל-יִתְהַלֵּל עָשִׁיר, בְּעָשְׁרוֹ". פרוש: אדם צריך להיות צנוע ועניו גם אם הוא חכם, גיבור או עשיר. זכרו אל תשוויצו.

-

מאזניים:

 שבוע חיובי בפתח. הבית והמשפחה הקרובה עומדים במרכזו של השבוע.

תחושה אישית: העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד ואתם זקוקים למרחב תמרון ולריגושים הן בעבודה והן בבית.

בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם. נטיית לבכם הראשונית אומרת לכם להסתגר ולהחמיץ פנים, אך הקלפים מזהירים שצעד זה רק יחריף את הרגשתכם ולא יביא לשינוי המיוחל. מומלץ להתעלות מעל רגשות המירמור, להרים את ראשכם, לחייך לסובבים אתכם ולבצע את מלאכתכם בנאמנות - הקרדיט לו אתם באמת ראויים לא יאחר להגיע.

לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה.

לנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב לגלות מחדש אחד את השני. הרשו לעצמכם להתחבר לפן הרוחני והרומנטי שקיים בכם ולא תצטערו. השקעת זמן איכות בתא המשפחתי שלכם תיצור מצבים חיוביים שישפיעו לטובה על כל בני הבית.

כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בזמנים קשים שעתידים להגיע. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

-

עקרב:  

חיבור מחדש לאמונה מאפשר ב"ה בשבוע זה לרבים מהעקרבים להכיל על עצמם שינוי מבורך.. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש שאומר: "הגיע הזמן שאני יקח אחריות!! יותר אני לא מחכה, אני עושה!! אני לא דוחה יותר ומתחיל להזיז ענינים!! ואני פועל עכשיו, עכשיו ומיד!. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. (חשבו לרגע איך היה נראה העולם אילו חווה ואדם בחט הקדמון של אכילת עץ הדעת במקום להאשים זו את הנחש וזה את האשה והיו מקבלים אחריות על בטוח אני שמצבנו היום היה שונה.)

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה.

בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

 

קשת:

שבוע חיובי בפתח. היכולת להנהיג ולנהוג בבגרות חשובה מאוד שבוע טוב ליזום ליצור ולפעול. הצורך בלקיחת אחריות על האופן בו מתנהלים חייכם הוא צו השעה! ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, עומדת לרשותכם בשבוע זה אנרגיות טובות יותר שיאפשרו לכם ב"ה להניע תהלכים שמדשדשים בחייכם. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

בבית: אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה, למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: זמן טוב להפגין מקצועיות, להיות דומיננטיים ולתת את הטון. בולטות והפגנת אחריות מקצועית תפתח בעבורכם נתיב חדש של אמוץ והכרה. כמו כן, יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות הן בעבודה והן מחוצה לה.

זוגיות: בן זוגכם מחכה שתיקחו קצת יותר יוזמה. ואכן השבוע אתם הוא הצד הדומיננטי. הימנעות מבושה והפגנת יצריות ויצירתיות יאפשרו לכם לחוות חוויות חדשות. שבוע מבורך,חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

גדי:

שבוע חיובי בפתח. עיקרו של שבוע זה יעמוד בסימן העבודה, הפרנסה והקרירה.

באופן כללי: רבים מבני מזל גדי עוברים לאחרונה סיעור מוחות לגבי סוגיה זו או אחרת. פנייה לייעוץ והכוונה יתנו לכם את היכולת להגיע לבחירה או החלטה נכונה.

בעבודה: עליכם לקבל החלטה ומתקיים בכם מאבק פנימי הגורם להתלבטויות לגבי הדרך בה עליכם לפעול. הרשו לעצמכם להתלבט, בדקו את כל האפשרויות הקיימות, רק כך תוכלו לגבש דעה ודרך פעולה. וזאת רק לאחר שסקרתם ובדקתם את כל האופציות הקיימות. כמו כן אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק שבעזרתו תוכלו ב"ה לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. הרחבת סמכות או קידום כזה או אחר עולים על הפרק.

למחפשי העבודה: ניתן לומר שהשבוע יזמן לכם הזדמנות חדשה לעשייה ברוכה ופרודוקטיבית. הזדמנות זו ניתנת לכם משמים ומטרתה להביא לשינוי חיובי בתחום זה. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל שניתן להם משמים, צפוי שינוי חיובי ומרענן אשר ישפיע על הקריירה המקצועית שלכם בטווח הארוך.

זוגיות: הדגש בשבוע זה נמצא בתקשורת המינית שבתוך הקשר. הקלף השבועי מלמד על כך שיש פערים בתשוקה המינית שיוצרים מתיחות סמויה שיש לגשר עליה בעזרת שיחה טובה והיגיון בריא שבכום לתת לנושא האינטימיות בתוך הקשר את המקום הראוי לו. זכרו שעם הזמן, המשיכה המינית נוטה לדעוך והמחויבות למנוע את הדעיכה הזו מוטלת על שני בני הזוג כאחד.

לפנויים: הזדמנות טוב להיכרות מעניינת מגיע. לכן היו פתוחים לקבל והיו מוכנים להעניק מעצמכם.

טיפ לשבוע טוב יותר:  ש ככול שאדם גדל ומתפתח ייצרו גדול ממנו. לכן, היזהרו בגאווה וגלו צניעות וענווה.חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רונית:  לגדולה מגיעים כשצועדים בעקבות הנשמה, תוך רתימת כוחותיו של הגוף.

 

דלי:

התעשתות וחיבור מחודש לאמונה. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים השבוע הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. אצל חלקכם ניתן לראות שפרויקט חדש משיב לכם את הביטחון העצמי שאבד.  

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק וטיפוח הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. טפחו את חיי המין שלכם. המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. נושאים שקשורים באסתטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק. טיול או חופשה שקרבים ובאים יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

 

דגים:

משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שהשבוע אתם טרודים בעיקר על רקע חומרי וכספי. ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשותיכם. שיתופו של בן זוג, אח, איש מקצוע או חבר יקר עשוי להאיר את עיניכם והדבר יוביל לשיפור גם במצב הרוח.

בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזניכם עם אחרים. למעשה השבוע, דיסקרטיות וסודיות ישרתו אתכם. לכן הקפידו לנהוג באיפוק ובאחריות

בבית: חוסר התקשורת הצליח לחדור גם אל תוך חיי המשפחה. ואתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ונוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: ריחוק פיזי על רקע בריאותי, כלכלי וכדומה יוצר סגפנות מינית. חשוב לזכור שלתקשורת המינית פנים רבות ויש למצוא דרך לקיים מגע אינטימי ולאו דווקא מיני. זכרו שיש דרכים רבות שבהן אתם ובן זוגכם יכולים לגשר על הפערים בתשוקה ולחוות יחד פורקן רגשי ופיזי כאחד. אצל חלקכם, עניינים הקשורים באמינות ויושר עולים על הפרק והדבר מוביל לקרירות ולסגפנות שאינה מאפיינת את אתכם. התחושה שבן הזוג לא משתף ומגלה לכם את אשר על לבו יוצרת בלבכם את החיץ המעיב על האינטימיות הזוגית. חשוב לזכור שלפני שאתם ממהרים להאשים את בן הזוג, כדי מאוד לבדוק האם אתם עצמכם משתפים את בן זוגכם בכל מה שיושב לכם על הלב. זכרו ה"פוסל, במומו פוסל".

לרווקים: התחושה שהנשמה התאומה שלכם אינה קיימת, יוצרת בלבכם מועקה אפרוריות. חשוב שתדעו שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות אליה אתם צועדים. לכן גם אם אתם לבד, אל יפלו פניכם . נצלו את הלבד להעשרה עצמית, למידה והתפתחות רוחנית, אישית. והזוגיות?... אל דאגה גם היא בזמנה ב"ה תגיע. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ה"רצון" קשור לקביעות ומושרש היטב במציאות. ה"חשק", לעומתו, קשור רק לאותו הרגע ויש בו מעט מאד התייחסות להשלכות העתידיות. ה"חשק" הוא למעשה בריחה מהמציאות.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן -052-3646914 - 

www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה