אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('74ca12d5-17ce-47b3-85a5-fafdcb4ee169','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 23/10/20 ועד -  29/10/20. הורוסקופ עוזי כהן

הורוסקופ שבועי עוזי הכהן הכוונה רוחנית, זוגיות, עבודה טיפים לשבוע טוב יותר הורוסקופ לאהבה

טלה:

שבוע חיובי בפתח. בני מזל טלה לוקחים על עצמם השבוע קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך שלמבחן כזה או אחר שבו יהיה עליהם להימנע מכול לחץ וסטרס ולהתחבר לתחושת ביטחון ביכולות שלהם וכלים שעומדים לרשותם.

בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זכרו זה לא בושה לבקש עזרה ואף לדרוש אותה בעת הצורך.

זוגיות: קיימת עייפות נפשית ואין לכם הרבה חשק לזוגיות ולבן הזוג אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות.

טיפ לשבוע טוב יותר: שפרו את היכולת שלכם לשמוח או להתחבר אל שמחה אמיתית. כדי לעשות זאת למרות הלחץ הקיים והלו"ז הצפוף שלכם,  עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם ב"ה את היכולת לשמוח. שבוע שמח ואלוהים אתכם!   

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה - ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

 

שור:

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם בשבוע זה קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל שור. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

כספים: הוצאות כספיות בלתי צפויות עלולות לגרום לסחרור כלכלי. הקלפים ממליצים לבחון ביסודיות כל הוצאה כספית ולברר האם היא באמת נחוצה או שייתכן וניתן לדחות אותה לזמנים טובים יותר.

להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה.

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: ברגע שמישהו מעיר לכם על משהו שרגיש אצלכם, סביר להניח תפגעו, אך זכרו שהבחירה להיפגע מאותה הערה ואותו בן אדם שאמר לך זאת היא בחירה אך ורק שלכם!

 

תאומים:

נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם.  באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו.

בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, בעת משבר, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים וחששות אשר מעכבים אתכם.

זוגיות: מי מכם בני מזל גדי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך.

בריאות: לחץ נפשי וחוסר איזון רגשי יוצרים כאבים וחסימות אנרגטיות בגוף הפיזי. מומלץ לעשות הילינג או טיפול אנרגטי כדי לחזק את מערכת החיסון.  שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

סרטן:

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם אך בתוך לבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים בתהליך של רחמים עצמיים שמוביל לדימוי שילילי ולהערכה עצמית נמוכה בתחום כזה או אחר בחייכם.. תהליך זה מלווה בשאלות רבות כמו למשל: מה לא טוב בי? או למה אני סובל? ועוד תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מבחינה בריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מבחינה נפשית ורגשית כמועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת להתמקד בעיקר ולא בטפל, ושעליכם לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות עם תחושת אשמה או ספק. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי קונוטציה רוחנית כמו למשל : חשיבה חיובית, מודעות עצמית וכו', יתרמו לכך שתוכלו להתמודד עם כול מה שעובר אליכם בהצלחה. כמו כן פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה להאיר את המצבכם הנוכחי ולשקף את כול הנתיבים שבהם אתם יכולים לבחור.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגדירו מחדש את הערך העצמי שלכם. אתם לא מה שאתם אוכלים ואתם לא מה שאתם עושים. האוכל, הבגדים והעבודה לא מגדירים או קובעים מי אתם או מה אתם רוצים להיות. הקדישו רגע בכל בוקר כדי להזכיר לעצמכם שהערך הטבעי שלכם כבני אדם, אינו מבוסס על משרה (או על כסף בבנק, לענייננו), ונצלו את הזמן כדי לבנות ולבסס את הערכתכם העצמית - אתם שווים את זה.

 -

אריה:

לאחר תקופה ארוכה בה הייתם טרודים והשקעתם אנרגיה רבה (גם רגשית וגם פיזית) בקידומו של תהליך כזה או אחר. הרגשה של שינוי מפעמת בלבכם ומשב רוח קליל של ביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל תאומים, סרטן או טלה, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות.

לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה.  שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין. 

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב... לכן אל תהססו לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק, במטרה לשקף אתהמצב התעסוקתי אליו אתם צועדים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

 -

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הפרדת העיקר מהטפל, הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. היהדות מלמדת, שלקיחת אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות.

זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם.

התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה !! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

 

עקרב:

עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות פיזית טורדים את המחשבה.

בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן.

בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

קשת:

כניעה ואו התמכרות לדחף, פחד או יצר שאתם מתקשים לשלוט בו תהליך זה מצריך מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". רבים מבני מזל קשת נמצאים בעת של מבחן כזה או אחר שבו עליהם להביט לשטן בלבן של העיניים ומבלי למצמץ, לזקוף את ראשם מתוך אמונה תמימה בשם ובדרכו. השבוע הימנעו מלהישאב אל תוך מרה שחורה ורגשנות יתר.

באופן כללי: פתיל קצר וחוסר סבלנות יכולים לחולל בשבוע זה מאבקים שאין בהם כול צורך. זכרו שבשבוע זה אתם מצויים במבחן ולכן אל תתפתו לכעס, לפחד או לכול דבר אחר. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. רק התנהגות בוגרת שבבסיסה האמונה שיש בכוחכם להתמודד אל מול כול אתגרי היקום תבטיח לכם את היכולת לעמוד בהצלחה בכול מבחן.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם. 

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית היא כוח אנושי ייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

 -

גדי:

אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 

דלי:

שבוע חיובי בפתח. הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל דלי יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב".

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. יחד עם זאת יש לזכור!! שלקב"ה ישנן דרכים רבות כיצד לספק לאדם את פרנסתו, והאדם חייב להכיר בכך שאין כל טעם להתמקד בחיפוש אחר הפרנסה אם היא מתנגשת עם ההתפתחות הרוחנית. ("לא על הלחם לבדו יחיה האדם") זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. . שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך..." (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

 

דגים:

בשבוע הקרוב, בני מזל דגים נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל דגים מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. גורם נוסף מדבר על כך שאתם מתעקשים לאחוז ברגשות כעס או נקמה ולא רוצים להרפות והדבר תוקע אתכם במקום מאוד מריר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר שבוחרים לשחרר מתוך אמונה תמימה שאלוהים עדיין מנהל את העולם..

לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם להתעסקות בהם וזאת מתוך הבנה שאם אתם רוצים שקט נפשי בעתיד, אתם חייבים היום לנהל נכון את התקציב הכספי שלכם. בשבוע זה אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בשבוע זה הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך. זהו שבוע של חשיבה על כסף ופחות מדובר על שימוש ומימוש של כסף. גם כאן התייעצות עם אנשי מקצוע שמבינים בהשקעה, חיסכון והתהלות כספעת היא חשובה ביותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: "לפום צערא אגרא" (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב"ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב"ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!! 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן 052-3646914

www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה