אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 13/11/20 ועד -  19/11/20. אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי

אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי

טלה:

שחרור והקלה.. התחזקות . השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בלחץ, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. וכעת, שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל טלה. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. קשר זוגי קיים, עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר.

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב, חודש כסלו מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

שור:

אווירה פסימית מוצאת אתכם מדוכדכים. המון מחשבות ושאלות שעדיין לא נמצאו להם תשובות מעסיקות אתכם. חוסר השקט הנפשי נובע משתי סיבות עיקריות. האחת: דאגות כלכליות שגורמות להשתעבדות לעלום החומר. והשנייה: חוסר איזון בין גוף, נפש ונשמה. שמשפיע בעיקר על היכולות שלכם להתפתח מבחינה רוחנית. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה, הקלה ולשינוי חיובי. השבוע אתם צרכים להתנהל בזהירות. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכם מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד' פסוק 7) כתוב: "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב - שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב - לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ." המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד "ולמכור" את נשמתכם לשטן.

בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם.

זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא.

בריאות: הקלף השבועי מלמד על חולשה של מערכת החיסון שלכם. הימנעות מחשיבה שלילית והתחברות לאמונה יעזרו לכם לחזק אותה מחדש. יחד עם זאת ובנוסף, הקפידו על ההנחיות לשמירה מפני הקורונה שמירת מרחק מסיכות והגיינה. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

תאומים:

קושי בשמחה פנימית כתוצאה מחוסר וודאות. המתנה, ציפייה וישיבה על הגדר. המוטיב המרכזי של שבוע זה, מדבר על תהליך של המתנה או ציפייה כזו או אחרת, שדברים או נושאים שחשובים לכם יסתדרו. נושא או עשייה שיושבים לכם על הלב צריכים להגיע לשלב של קבלת החלטות. ישיבה ממושכת על הגדר אולי מספקת לכם רווח שולי כזה או אחר אך הדבר אינו תורם לפיתרון בעייתכם. ילדי החצי הראשון של המזל, עדיין עסוקים בחשבון נפש מעמיק ומכאיב עם העבר, אבל יש לכם את הכלים לתת לדברים ביטוי ולשחרר את הלחץ. הכי חשוב לא להיכנס ולהיתפס לרחמים עצמיים, והכול ב"ה יהיה בסדר.

עבודה: שאלות ומחשבות לגבי מהותה ועתידה של הקריירה שלכם עולות על הפרק ואתם חשים שאינכם עושים מספיק על מנת לזמן לתוך חייכם את השינוי אותו אתם מחפשים. מומלץ לבוא ולהתייעץ לגבי תוכניות עתידיות בתחום הקרירה והעבודה. כמו כן זו תקופה טובה ללמידה והעשרה. אל תתעצלו, השבחה עצמית תעשה לכם רק טוב. לאלו מכם שממתינים לתשובה לגבי עבודה וכדומה, יש עיכוב קל במתן התשובה אך כול עכבה לטובה.

לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לטפח, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות. אז גם עם התעייפתם, חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר.

בריאות: הקלף השבועי מלמד על חולשה של מערכת החיסון שלכם. הימנעות מחשיבה שלילית והתחברות לאמונה יעזרו לכם לחזק אותה מחדש. יחד עם זאת הקפידו על ההנחיות לשמירה מפני הקורונה. שבוע מבורך, חודש כסלו מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

 

סרטן:

שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שהדבר הנכון ביותרה הוא להרפות, לשחרר מתוך אמונה תמימה שמה ששלכם שלכם ומה שלא שלכם, אז ישלך לו לדרכו בתודה ובברכה. ובעצם מעשה זה, תוכלו לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה.

בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בשנה זו פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לסרטנים, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה.

זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות.

לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר.

בריאות: השבוע יש ירידה בחוסנה של מערכת החיסון שלכם. דבר זה מציב אתכם בחזית הקורונה בעמדה קצת חלשה לכן הקפידו לשמור על ההנחיות ביתר אחריות, לכו להיבדק ופשוט שמרו על עצמכם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

 

אריה:

השבוע נפתח עם המון אמונה ותקווה. אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל ב"ה להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא.

לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות.

כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך.

בריאות: חולשה בריאותית שרבים מבני  אריה חווים, היא כתוצאה משימוש לא נכון בכוח המחשבה והדימוי. חשוב שתדעו שברוך השם הרפואה והתרופה שלה את זקוקים, כבר נמצאת בתוככם ורק חשיבה נכונה היא זו שתגרום למוח לשחרר אותה. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אל תלבין פני חברך ברבים" פירוש: אל תבייש את חברך בפני אנשים אחרים. מי שגורם לחברו להחוויר מעלבון, מי שמעליב אדם לפני אחרים, לא יזכה למנוחה בעולם הבא. כלומר – הפגיעה בזולת היא מעשה חמור מאוד. מקור:  "וְהַמַּלְבִּין פְּנֵי חֲבֵרוֹ בָּרַבִּים...אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא" [פרקי אבות פרק שלישי , משנה יא].

 

בתולה:

חוסר ודאות בתחום האישי והמקצועי מוביל לחוסר יציבות כלכלית ורגשית. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. אצל חלקכם צריך לקבל החלטה בין שתי משרות או שתי הצעות עבודה. פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה להשיב לעצמכם על השאלה איזו משתי הבחירות טובה יותר בעבורכם?

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

קורונה: השבוע מומלץ להקפיד על הנחיות של שמירה מפני הקורונה. זלזול או הקלת ראש עשויים להיות בעוכרכם. שבוע מוצלח, חודש כסלו מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: היהדות מלמדת אותנו גם שכל אחד מאיתנו נברא בצלם א-לוהים ושהמטרה שלנו היא עבודתו. במילים אחרות, כל אחד ואחד מאיתנו הוא ביטוי אישי ומיוחד של הא-ל ומשמש צינור ייחודי לגילוי נוכחותו של הבורא בעולמנו. זאת מטרתנו והנאתנו העילאית.

 

מאזניים:

משהו לא ברור עובר עליכם והדבר גורם ללבכם לחוש בודד ולעיתים אף נבגד. התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות מדירה שינה מעיניכם.

באופן כללי: בשבוע זה רובצת עננה של דאגה מעל ראשיהם של רבים מבני מזל מאזניים. תהליך הדאגה מתיש אתכם ורבים מכם חשים בדידות וחוסר שמחת חיים. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. במידה ואתם מתקשים להתחבר אל האמונה לבד ובכוחות עצמכם, אל תהססו לפרגן לעצמכם

חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה להבין איך הכי נכון בעבורכם להתנהג בעת הזו ואיך יש בכוחכם להפוך את החושך לאור.

בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם.

זוגיות: רבים מבני מזל מאזניים מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות וגם כאן לפנות לעזרה ממקור חיצוני.

כספים: אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הקיים.. בריאות: חוסר באנרגיות חיוביות מציב את מערכת החיסון שלכם במצב עדין לכן בשבוע זה מומלץ מאוד לשמור על הנחיות הקורונה בפרט ועל הבריאות בכלל. לסובלים מאלרגיה או גרד כלשהו בגוף, דעו דהם נגרמים נגרמים כתוצאה מלחץ רגשי וממתח נפשי. שיחה, הקשבה ודיבור יעזרו לכם להתמודד עם הדבר. שאו ברכה, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

 

עקרב:

שבוע אפרורי בפתח. המהות של השבוע היא מהות חומרית שמדברת על יצירת ביטחון כלכלי ורגשי כאחד. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה ממשיכמו בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. לכן אל תהססו לזמן חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לראות ולשקף את הזוגיות שלכם ולקבל תשובה על השאלה: "מה יש בכוחכם לעשות על מנת שתוכלו להחזיר לקשר הזוגי שלכם את השמחה שאבדה?

התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל עוד האדם שקוע ברצונותיו האגואיסטיים הוא אינו שואל מהי משמעות החיים? אלא הוא פשוט חי אותם. אולם בעת שהוא מתחיל לשאול בשביל מה אני חי? עומדות בפניו שתי אפשרויות: לחקור את השאלה ולקבל עליה תשובה או להתעלם ולברוח ממנה אל שגרת החיים הרגילה .

 

קשת:

המהות של השבוע מלמדת על צורך בחשיבה מקורית, חדשנית ופרצת גבולות. רבים מבני מזל קשת ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את גבולות הפחדים הקיימים בכם ומונעים מכם לבצע את השינוי המבוקש. דעו!! רק התחברות לאמונה שבכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, תסיר את הקיבעונות שמקשים עליכם להתקדם לעבר סיפוק יציבות.

בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות.

זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת שכלי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם.

כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. אצל חלקכם ענייניים שקשורים בהריון, לידה פריון וכדומה עולים על הפרק.  שבוע טוב, חודש כסלו מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

 

גדי:

שבוע חיובי בפתח. אל תחששו לעשות, לפעול, לקדם וליצור. חוסר ביטחון עצמי יוצר הססנות ודחיינות שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! וזהו שבוע טוב לעשות זאת. היו אמיצים מבחינה רומנטית ולא תצטערו!!

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח, חודש כסלו מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

 

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. הקצאת זמן למילוי רצונותיכם האישיים תיטיב אתכם לכן פנקו את עצמכם והרשו לעצמכם ליהנות מכול דבר שעושה לכם טוב. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים חדשים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם בלי שום שותף. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר.

לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

דגים:

ברוך השם השבוע הקרוב חיובי בעבורכם. פריצת דרך, נושא או עשייה שחשובים לכם, זוכים להתקדמות חיובית ומהירה. זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי. למידה חדשה יוצרת עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית תאוריה\טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות.

רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם.

התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעז. רק תעוזה מגובה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!    

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית - יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 052-3646914-

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה