אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי

$(function(){})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 25/12/20 ועד -  31/12/20. הורסקופ עוזי הכהן לקראת 2021. שתהיה לנו שנה אזרחית חדשה וטובה .

טלה:

עת לעשות!! זמן להוציא אל הפועל היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם.

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: הצורך להתגונן, לשמור או לנטור טינה גוזל אנרגיה שחיונית לבריאותכם. ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה. מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה ונסו לדבוק בחשיבה חיובית הדבר ישפר את הרגשתכם. כמו כן טיפול בדיבור או עזרה ורבאלית שיש בהם סיעור מוחות יכולים להקל על הנפש ולעזור לגוף. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

 

שור:

שבוע חיובי בפתח. בשורה משמחת או הפתעה נעימה, יוצרים אווירה נוחה יותר. המפתח לשבוע מוצלח הוא, אהבה עצמית וקבלה עצמית. ענייניים שדשדשו עד כה מקבלים תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום. המוטיב המרכזי השבוע קשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. לאחרונה לבכם מאותת לכם כי הוא חש דחף עז בכל הקשור לאהבה, צמיחה רוחנית, רגש, חום וזוגיות. לאלו מכם אשר יבחרו להציב את נושאי הרוח והרגש בראש סדר העדיפות שלהם, צפויה התחדשות רגשית ורוחנית אשר תשפיע לטובה על מישורים רבים בחייכם.

בבית: מישהו ששב הביתה לאחר היעדרות ממושכת גורם לשמחה ולהחזרת תחושת היציבות של הבית.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. נושאים שקשורים בלמידה והתפתחות אישית עולים על הפרק. התחברות לעשייה שכזו תזמן לחייכם הזדמנויות מבורכות לשינוי ולצמיחה.

זוגיות: שבוע טוב לזוגיות ולשיתופי פעולה בתחום הרגש. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק.

לרווקים שביניכם: צפויה ב"ה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי,

ולנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. היו נכונים לתת ולהעניק לבן הזוג ותזכו לקבל ממנו פי 5 בחזרה.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו זמן כדי ללמוד "כיצד ניתן על פי היהדות לעורר את כוח הרצון?" (חפשו בגוגל כוח הרצון) שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  אהבה עצמית - "אני אוהב את עצמי" - זה לא משפט אגואיסטי כמו שלימדו אותנו. רק מי שאוהבת את עצמו יכול להעניק אהבה .

 

תאומים:

שיפור בתחושה האישית. רבים מבני מזל תאומים נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר עד לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ודאות ובלבול. אך כעת יש לכם אפשרות לקבל עזרה מגורם חיצוני שיקל עליכם לקבל החלטות לכן היו נכונים לקבל עזרה משום שכל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. רחוק מחברים ובני משפחה גורמים לכך שאתם חשים שנשארתם לבד, אולי אתם צודקים אבל אתם לבד. רצוי לשנות את הגישה בה בחרתם לנהוג ולפעול, שינוי זה יגרום לקרוב לבבות. הצורך בשינוי מקום המגורים מתגבר ותופס תאוצה. היגע הזמן לקחת את הענייניים לידים וליזום מהלכים בתחום זה . כמו כן, מספר דברים בבית זקוקים לתיקון ושיפוץ השתדלו להתגבר על חוסר החשק וטפלו  בנושאים אלו. בסופו של תהליך תדעו כי עשיתם את הדבר הנכון.

זוגיות: יש לגלות סבלנות כלפי בן הזוג ולהימנע מויכוחים שעשויים לצאת מכל פרופורציה. זכרו-סוף מעשה במחשבה תחילה . רכישה או החלפה של מכונית עולה על הפרק. רצוי לא למהר ולבדוק היטב לפני שמקבלים החלטות. פעילות זוגית/משפחתית משותפת יוצרת בשבוע זה אווירה נוחה יותר. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם

 

סרטן:

הזדמנות לשינוי וליציאה לדרך חדשה. חשוב להתחבר אל אמונה, אל ביטחון עצמי כלים אלו יכולים לעזור לכם לצעוד בדרך חדשה. הקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל סרטן – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

 

אריה:

משהו לא ברור עובר עליכם והדבר גורם ללבכם לחוש בודד ולעיתים אף נבגד. התמודדות אל מול חששות ופחדים שלרוב אין להם כול אחיזה במציאות מדירה שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל אריה חשים בדידות ובתחושתם הפנימית, הם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מהם להתחבר אל שמחת החיים שהייתה בעבר. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת לבד אל תהססו לפנות ולבקש עזרה. פארגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני רחוק וביחד ננסה לקבל מענה ולתת תשובות לשאלות הרבות שמתרוצצות לכם בראש.

בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם.

זוגיות: רבים מבני מזל אריה מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות.

כספים: אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם בהתאם למצב הקיים.. בריאות: אלרגיה או גרד בגוף  נגרמים כתוצאה ממתח נפשי. שיחה, הקשבה ודיבור יעזרו לכם להתמודד עם הדבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

 

בתולה:

קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד מכישלון וחוסר יכולת לספוג ולקבל ביקורת יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות, הפגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו - שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים שימוש פסול יוביל למריבה וסכסוך.. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שכוללים פיטורין או שינוי במהות העבודה .

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

-

מאזניים:

קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט על רבים מכם מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים גם דרך הזום תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. 

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה...

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד "מה דעתה של היהדות על מידת הכעס". (חפשו בגוגל מידת הכעס ביהדות). שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 

עקרב:

חוסר יציבות שבא לידי ביטוי הן מבחינה הרגשית והן מבחינה החומרית. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רחונית: ידיעת המרחב הפנימי שבו מתקיים האדם, מספיקה לשם ניבוי התנהגותו העתידית. המרחב הפנימי שבו מתקיים האדם הוא פועל יוצא של המחשבות  שעולות במחשבתו. אופן מחשבתו של האדם היא תולדה ותוצר לואי  של האמונה והערך העצמי שנטעו בליבו.

-

קשת:

יש לכם תחושה טובה לגבי תהליכים אותם אתם עוברים כעת וניתן לומר שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר. תחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם אך יחד עם זאת עליכם להקפיד ולהיזהר מתמימות יתר ונאיביות שעשויים לפגוע ולעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם.

בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם בתוך הארגון בו אתם עובדים או מחוצה לו במקום חדש ואכן זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. הליך בריאותי על קרע קוסמטי עולה יפה ומסב שביעות רצון. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות.

זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. נושאים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק.

התיקון השבועי: הקשיבו לליבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב יודע. שבוע טוב והשם עמכם!!הכוונה רוחנית: לאהוב פירושו להסתכן שלא להיות נאהב. לקוות פירושו להסתכן באכזבה אבל אנחנו חייבים להסתכן. ומשום שהסיכון הגדול ביותר בחיים הוא - לא לסכן דבר, האדם שאינו מסכן כלום, אינו עושה כלום ,אינו רואה כלום, אין לו כלום, והוא לא-כלום. הוא אינו יכול ללמוד, להרגיש, להשתנות, לגדול, לאהוב ולחיות (אלמוני).

 -

גדי:

השבוע האחרון של שנת 2020 מוצא אתכם במצב הרוח אפרורי. המון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress).

באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

כסף: צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף או למשל קבלת ייעוץ כלכלי. בקיצור, עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות,  תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

 

דלי:

ב"ה השבוע האחרון בשנה חיובי בעבורכם. פריצת דרך, התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקרירה, קידום או שדרוג במעמד המקצועי יוצרים עניין ואופק חדש. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים. עיסוקים שקשורים בתחבורה ובכלי רכב כמו למשל: עשיית טסט, תיקון מכירה וכדומה. המוטו של השבוע הוא להכות על הברזל בעודו חם!! נושא או עשייה שחשוב לכם לקדם, תלוי ועומד ביכולת שלכם לפעול בנחישות ובמהירות. עכשיו הזמן, לדחוף, להעיז, להשקיע ולהתחבר לאמונה ביכולותיכם לשנות או להשפיע. עליכם להימנע מלהתבייש ולומר את אשר על לבכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה תוביל לביצוע מהלכים ולקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים יפים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב, יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

בעבודה: זהו שבוע לתת גז ולקדם דברים שחשוב לכם. פעולה נמרצת מצדכם תזכה לנקודות זכות רבות.

רומנטיקה: לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש, צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם מומלץ לשבור את השגרה, להשתטות מעט ולנהוג שוב כאילו רק נפגשתם, הדבר יעשה לכם רק טוב. חופשה שתשבור לכם את השגרה עולה על הפרק. נסו להיות קצת יותר נועזים בחופשתכם.

התיקון השבועי: להגדיל ראש, לצאת לאור, להתבלט ולהעיז. רק תעוזה מלווה בנחישות תאפשר לכם להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפישה שלכם היא זאת שמורישה ומעשירה. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית - יש לנו הכל בחיים. קחו לכם רגע וחשבו:  האם אתם עשירים או עניים?

 -

דגים:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח. 

-

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 0523646914 - www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה