אסטרולוגיה -הורוסקופ עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('4031c887-1468-4536-bb17-05ae08bee457','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 22/01/21 ועד -  28/01/21. אסטרולוגיה -הורוסקופ עוזי הכהן לבני כל המזלות בנושאי עבודה, זוגיות והכוונה רוחנית הורוסקופ שנתי 2021 עוזי הכהן

טלה:

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!!

זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע דבש, טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

שור:

השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון, תוכנית או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש - עבודה חדשה או לימודים, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. פעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

עבודה: תהליכים שמתרחשים במקום עבודתכם מציבים בפניכם השבוע, סיטואציות ומצבים בהם תדרשו להוכיח בגרות, אחריות ומסירות. מעבר או שינוי כזה או אחר במסגרת תפקידכם עשוי להוביל אתכם לנקודה חדשה שפותחת הזדמנויות חדשות לקידום ולשיפור מעמדכם המקצועי. אצל חלקיכם ניתן לראות שינויים שקשורים בהסבה מקצועית או יצאה לדרך עצמאית בתחום חדש. בשני המקרים התהליך מבורך.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. טיול או חופשה קצרה נראים באופק במידה והדבר יתאפשר זה מומלץ בעבורכם בחום. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הקושי לבחור בטוב ולעשותו נובע משני כוחות מנוגדים הקיימים בפנימיותו של כל אדם. בכל אחד מאיתנו טמונים שני לבבות: האחד, אוהב לעשות דברים טובים ונכונים והשני, מעדיף לנהוג באנוכיות. בכדי לבחור בטוב, עלינו לפתח תחילה מודעות למאבק המתמיד המתנהל בקרבנו.

 -

תאומים:

רבים מבני מזל תאומים מתקשים בשבוע זה להכיל ולהאמין לכול מה שמתרחש כעת מסביבם. אי הבהירות וחוסר הודאות גורמים להמון מחשבות שיוצרת לחץ נפשי וחוסר שקט פנימי שבאים לידי ביטוי בשינה טרופה, קיבה רגיזה וכסיסת ציפורניים. כדי להימנע מאובדן שליטה ממליץ לכם הקלף השבועי לראות את הדברים כפי שהם במציאות בעיניים פקוחות ובאמוץ ומבלי לאבד ביטחון ואמונה. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/מפוחדים וכו'. אך אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב להתמקד עד כמה שניתן בחיזוק מידת הביטחון והאמונה. חשוב לדעת, אמונה וביטחון הינם שני תנועות שונות בנפש האדם. אמונה היא הכרה מוחלטת שהכל מגיע מאת ה’ בין אם הוא טוב וגלוי ובין אם נראה חלילה כענין בלתי רצוי כמו נגיף הקורונה, ואילו ביטחון הוא הישענות והסתמכות מוחלטת שהקב”ה לא יפסיק לדאוג לנו גם כעת. זכרו! יהיה טוב! למה יהיה טוב? כי אנחנו יודעים שיש אלוהים! והמילים שיש עליכם לטפח השבוע הן אלו: אומץ, בהירות, היגיון, אמונה, וקור רוח.

באופן כללי: זהו שבוע של הסתגרות והתכנסות. בשבוע זה יש פתיל קצר ונטייה לוויכוחים כול זה לא מוסיף לכם לכן השתדלו לא להיכנס למצבים של חיכוח כזה או אחר. לנוטלים תרופה או סם נוגד כאב כזה או אחר מומלץ לעשות זאת תחת בקרה שליטה ופיקוח וזאת כדי למנוע תלות כזו או אחרת.

זוגיות: צורך בהתפכחות והבנה שיש דברים שצריך לסדר בתוך הזוגיות שלכם. חוסר טיפול והתעלמות מהבעיות רק יחריפו את המצב לכן אל תהססו לפנות לקבלת עזרה כזו או אחרת שיש באפשרותה לתת לכם את הכלים לשוב ולהיות מאושרים. קראית מזמור צא' בספר תהילים יפה לשבוע זה.  שבוע טוב, טו' בשבט מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: איננו יכולים לבחור מה יקרה בחיים שלנו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לבחור לחיות אותם מתוך הכרת תודה ומודעות רבה יותר. זה נכון שזמנים של קושי ומשברים עלולים להותיר אותנו בהרגשה שאנחנו מרוקנים/ מפוחדים. אך על פי רוח הגישה היהודית אפילו ברגעים הקשים ביותר, חשוב לנסות ולראות את הטוב. אחרי שעוברים קושי, קושי אמיתי, כזה שמשנה את החיים, כמו הנגיף הזה או כול אסון אחר, צריכים להתמקד בשינוי החיובי שאנחנו יכולים להשיג כעת, במקום לחשוב מה איבדנו וכמה החיים עצובים ונוראים. אנחנו יכולים לנסות להרחיק את עצמנו מהכאוס, ולשאול איך אנחנו יכולים לעבור את זה חזקים יותר וגמישים יותר. חשבו: מה השגתי/למדתי מההתנסות הזאת? מובן שאף אחד לא רוצה לעבור קשיים וסבל. אבל אם כבר עוברים את זה, מוטב לשאול איזה דבר טוב צמח לי בזכות הקושי? ולא מה קרה לי בגלל הקושי. נסו למצוא את התרומה החיובית במצב בו אתם נמצאים וענו לעצמכם על השאלה איזה תרומה חיובית יצאה לכם באופן אישי ולאנושות כולה מנגיף הקורונה? זכרו אנחנו יכולים להסתכל טוב יותר על החיובי שהשגנו למרות הקשיים. זו בחירה שלנו שאו ברכה והשם אתכם!!

 

סרטן:

בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יש ביכולתם להוביל לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יוכלו ב"ה לבוא לידי מימוש. מעבר דירה ושינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם.

בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך, חג טו בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...

 -

אריה:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים.

באופן כללי: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם.

בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים.

זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין.

סיעור מוחות: שאלה למחשבה – ענו לעצמכם, מהו הגירוי או הסחת הדעת שהייתם מעדיפים להסיר מחייכם כעת? שבוע מבורך, חג טו' בשבט שמח והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה' נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

 -

בתולה:

למרות שחוסר הודאות עדיין קיים, בעבור רבים מבני מזל בתולה, זהו שבוע חיובי. זמן טוב להתחדשות רגשית, להתאוששות ולהתפתחות רוחנית.

באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לנושא אישי ורגשי רב משמעות בחייכם. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

עבודה: שבוע פעלתני חיובי ותוסס. לנמצאים בחל"ת ולמחפשי העבודה, ניתן ב"ה לבשר על חזרה למעגל העשייה שיש בכוחה לשפר את הדימוי העצמי שלכם.

זוגיות: שבוע חיוב מבחינה רומנטית.

לאלו מכם המחפשים זוגיות: גם ימי קורונה, זהו זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצם. הכרות חדשה יוצרת עניין וחשק. לנשואים שביניכם: ביחרו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה, וצפו לשבוע מעניין . . . כמו כן, מציאת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, תאפשר לכם לגלות שלזוגיות שלכם יש עוד מה להציע.

טיפ לשבוע טוב יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. שבוע טוב, טו' בשבט מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  בירמיהו ט' פסוק כב' כתוב: "כֹּה אָמַר יְהוָה, אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ; אַל-יִתְהַלֵּל עָשִׁיר, בְּעָשְׁרוֹ". פרוש: אדם צריך להיות צנוע ועניו גם אם הוא חכם, גיבור או עשיר. זכרו אל תשוויצו.

 -

מאזניים:

בשבוע זה מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress). צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת.

באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים.

כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: השבוע אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות,  תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך, חג פירות יבשים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

 -

עקרב:

בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם שלאחרונה לא ידע ימים כל כך טובים. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בלבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה  ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל.

אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. חשוב מאוד לא לעבור את הגבול הדק בין שמחה/שתייה ראוייה להתהוללות סתמית וריקה מכול תוכן. שבוע טוב, חג טו' בשבט מבורך ואלוהים אתכם !

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 -

קשת:

לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל קשת מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם.

באופן כללי: שבוע של מעבר, של שינוי פיזי ורגשי כאחד. מעבר מתקופה רוגשת לתקופה שקטה יותר בעיקר מבחינה רגשית. הקלפים מעידים על כך שבשבוע זה, אתם חשים עייפות, קצת חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות קצת לבד. אין מקום לבהלה מותר לכם..

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

-

גדי:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. רעיון שאתם רוצים לטפח ולקדם תלוי ברמת ההתלהבות שלכם.

בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, רומנטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית.

התיקון השבועי: להשביח את עצמכם – להיות יותר טובים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.  טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

-

דלי:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על הקשבה לקולכם הפנימי ולאינטואיציה האישת שלכם. הקלף השבועי מלמד על צורך במנוחה לגוף ובעיקר לנפש. רבים מכם מתמודדים עם רצון להשתחרר מעול שמכביד והדחף ללכת ולשנות את המצב הקיים לא זר לכם. אצל חלקכם ניתן לראות על התעוררות רוחנית שבאה בעקבות חוסר שקט נפשי שמקורו בנשמתכם שצמאה לריגושים.

באופן כללי: אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה.

בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם.

זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מבורך, חג נטיעות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעו

 

דגים:

שבוע חיובי לעשייה שעיקרה קשור בעתידכם המקצועי והכלכלי. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להעיז, להאמין ולהבין כי אלוהים אוהב אתכם (וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת.)

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לאלו מכם שעוסקים בתחום הפיננסי צפוייה הזדמנות עסקית טובה.

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וכדי לבוא לייעוץ...

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. זמן טוב לשלוח קורות חיים. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שכבר שלחו קורות חיים. מלגה או סיוע כספי כזה או אחר מגיע. לנמצאים בחל"ת: ניתן לראות על חזרה למעגל השייה שתתרחש ב"ה משש בקרוב.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  שבוע מוצלח, חג טו' בשבט שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

 -

ברוך אתה ה'... אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 -

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!  

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן - 052-3646914

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה