אסטרולוגיה - עוזי הכהן לשבוע שבין - 12/03/21 ועד -  18/3/21.

$(function(){setImageBanner('3a1a3966-8eeb-432f-9d0e-0e7c45eaacfb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 12/03/21 ועד -  18/3/21. עוזי הכהן אסטרולוגיה הורוסקופ עוזי הכהן 12 המזלות

צילום עצמי

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 12/03/21 ועד -  18/3/21. עוזי הכהן אסטרולוגיה שבועית. 

טלה:

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע.

לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל.

בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תוחלת חיי האדם מתארכת בכשנתיים בממוצע מדי עשור. זה אומר שאנחנו זוכים על כל יום שעובר בעוד חמש דקות חיים. אם המאמץ יהיה מספיק מרוכז, נוכל להגיע ליום תמורת יום. יום נוסף של חיים בריאים על כל יום חיים בריאים שחל.

 

שור:

השבוע יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת שמקורו בהגיון ולא ברגש. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים שמפריעים לכם, יאפשר לכם לפתור את הדילמות שלכם ביעילות, בהגינות וביושר הן כלפי הצד השני והן כלפי עצמכם.

בעבודה: יש חוסר שקט ואתם חשים שיש מי שבודק את עבודתכם ופוקח עיין על מעשיכם.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם לחוסר נוחות. יהיה עליכם להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הבית, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. דאגה שקשורה במצב בריאותו של בן משפחה או חבר יקר מעסיקה אתכם.  זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים.

כספים: למרות השיפור שחל בשבועות האחרונים, אתם עדיין נדרשים לגלות אחריות כלכלית ולתכנן צעדיכם בזהירות ובתבונה.

טיפ לשבוע טוב יותר: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם שבוע מוצלח, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

עוזי כהן הורוסקופ שבועי

-

תאומים:

שבוע לא פשוט מבחינה רגשית ניצב בפתח. בשבוע זה אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו.

שאלה למחשבה: מה הדבר שעושה אותכם הכי מאושרים? עכשיו דמיינו לעצמכם שאתם עושים את הדבר. חזרו על כך 3 פמעים ביום למשך כמה דקות וב"ה תראו נפלאות.  שבוע שמח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנו משפט שמוכר כמעט לכל יהודי - "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". המשפט הזה מסכם את תמציתה של האמונה בייחוד הא-ל!! להאמין בייחוד הא-ל, זה לא רק להפסיק להאמין שיש הרבה אלים, ולהתחיל להאמין שיש רק אחד; להאמין בייחוד הא-ל זה להאמין שכל המעשים המתרחשים בעולם, נעשים כולם ברצונו של א-ל אחד שהכול נהיה בדברו!!

 

סרטן:

שבוע חיובי בפתח. שינוי באווירה מאפשר לכם לזמן לחייכם דברים חדשים וחיוביים. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות קשיים ובלבול שאתם חווים מעת לעת.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.  

לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב...

התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם. שבוע מוצלח, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התרבות המערבית הרגילה אותנו לחשוב שאושר וכאב הם הפכים. על פי התודעה היהודית - כאב ואושר קשורים זה בזה. נקודות האושר הגדולות ביותר בחיינו צומחות מתוך כאב.

 

אריה:

נושאים שקשורים בחיבור רגשי, התקרבות נפשית, אהבה עצמית וחיבור זוגי עולים על הפרק. שבוע טוב להשקיע ברומנטיקה וטיפוח של מערכות יחסים רגשיות. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל דלי ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

בעבודה: לאחר מאמץ רב שהשקעתם לאחרונה בקידומו של נושא או עשייה שחשובים לכם, ישנן תוצאות חיוביות שמעידות ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו". לאלו מכם ששוקלים להיכנס לשותפות עסקית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לעשות זאת ללא חשש. בכוחה של שותפות שכזו לסייע לכם לקדם נושא חשוב במהירות רבה יותר, דווקא בתקופה זו.

זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם- חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף.

לרווקים: זהו שבוע נהדר שיש בכוחו לסיים את פרק הרווקות שלכם.

בריאות: מערכת החיסון שלכם זקוקה לחיזוק. עשיית ספורט ואימוץ של אורח החיים בריא יאפשרו לכם לעשות זאת.  שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שמחה אינה צומחת באופן מקרי. שמחה אמיתית מגיעה מתוך ההנאה שֶׁבִּצמיחה ובמימוש עצמי - כאשר אנו צולחים אתגר קשה או חווים רגע של התבהרות או הבנה חדשה ומעמיקה יותר.

 

בתולה:

שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. לאחרונה אתם השקעתם מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! וממש עכשיו יש תקופת מימוש וב"ה תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם.  

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות:  אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

 -

מאזניים:

הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבואי סתום. חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל מאזניים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. חלקכם חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה החומרית והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם באחד מהתחומים הללו. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת. שבוע מוצלח, חודש נעים ואלוהים אתכם!!   

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

 -

עקרב:

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים.

בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך - אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

 

קשת:

סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה. עזיבה של מקום עבודה, מעבר דירה, שינוי של מקום מגורים (עיר האחרת מדינה אחרת) נטישה של רעיון ושינוי כיוון כמו למשל שינוי חד באורח החיים וכדומה.. רבים מבני מזל קשת מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה, לטוב או לרע. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, התרולוגיה מייעצת לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. במידה ואינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות בעצמכם, אל תהססו לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע שביכולתו להאיר את עינכם.

בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש.

זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן... לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. פנייה לייעוץ זוגי יכולה לחולל מפנה חיובי.

האתגר השבועי: הקדישו דקה לחשוב על ההשלכות של מעשיכם אשר יכולים להשפיע על התוצאה הסופית לטוב ולרע. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אלוהים העניק לנו מוח ומחשבה שנשתמש בהם בחוכמה בכדי לספק את כל הצרכים האישיים שלנו. ארבעת האלמנטים החומריים שהגוף משתמש בהם ליצירת דם הם אוויר, מזון, מים, ואור השמש. החוכמה בלאחד את ארבעת האלמנטים הללו קובעת את איכות הדם שהופך את הגוף לעשיר.

 -

גדי:

שבוע חיובי בפתח. באופן כללי: הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם - הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה ביכולותיכם והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע.

בבית: וויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית.

רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל דגים יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו.

לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות.

האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם".  ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב, חודש ניסן מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

 

דלי:

זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון.  המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להפגין אמונה ובולטות.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר.

לרווקים שבניכם השבוע מזמן היכרות חדשה שמפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שיעור ותיקון של מזל דלי: לראות את התמונה הכוללת ולהתמקד בעיקר ולא בתפל. ללמוד להודות בטעויות ולא לחשוב שאתה תמיד צודק. לשחרר, להבליג ולסלוח - כך תוכל לפתח גמישות מחשבתית וסובלנות לזולת. להעניק חסדים ואהבה אמיתית ללא תנאים או שיקול דעת של אינטרסים אישיים. לפתוח את הלב ואת הרגש לנתינה לשם נתינה. השאיפה המתקדמת לשוויון ולצדק נובעת מתוך אמת גדולה הטבועה בכם, עליכם לתעל זאת לאפיקים חיוביים המועילים במישרין לכלל ובעקיפין לכם, בבחינת "שלח לחמך על פני המים כי ברוב הימים תמצאנו".

 

דגים:

השבוע את ממהרים לכעוס (קל להכעיס אתכם!) ולכן יהיה עליכם לנהל את המחשבות שלכם בצורה יעילה. קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת למסכנות, רחמים עצמיים וכעס יוצרים משבר. בשבוה הקרב, בני מזל דגים נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל קשת מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר.

לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה השבוע והזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בשבוע זה הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים.יום הולדת ש מ ח לחוגגים, שבוע טוב, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: "לפום צערא אגרא" (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב"ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב"ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

-

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא"

-

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן -0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה