אסטרולוגיה - עוזי הכהן. תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 07/05/21 ועד -  13/05/21

$(function(){setImageBanner('e47d6973-4edf-4ba4-a69f-df4f3d938d43','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 07/05/21 ועד -  13/05/2. הורוסקופ שבועי עוזי הכהן בנושאי אהבה, זוגיות, הכוונה רוחנית, זוגיות. כל שבוע תחזית מעודכנת לבני כל המזלות

צילום עצמי

עוזי הכהן תחזית שבועית תרולוגית ל12 המזלות הורוסקופ שבועי 

טלה:

שבוע חיובי בפתח. המהות של שבוע זה מלמדת על הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל טלה יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה. שינוי מהיר ויעל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם.

באופן כללי: זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה.

בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב".

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי.  

סיעור מוחות: שאלות למחשבה: ענו לעצמכם, אילו אספקטים של סדר היום שלכם מדכאים אותכם? ואיך הייתם יכול לשנות את השגרה והרוטינה? שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מלמדת שהבסיס להכרה היהודית שלנו חייב להיות ידע ולא אמונה. הציווי הראשוני הוא "אנוכי ה' אלוקיך..." (שמות כ, ב) ופרשו חז"ל: "תדעו ותאמינו שיש לעולם אלוהים." הדיבר הראשון הוא לדעת ורק אחר כך גם להאמין.

 -

שור:

היכולת שלכם להתחבר אל אהבה עצמית, היא המפתח לשינוי אותו אתם מחפשים. אהבה עצמית אמיתית היא אהבה שהאדם אוהב את עצמו ללא תנאי כלשהו, דהיינו אוהב את עצמו באמת. כל זמן שהאדם אוהב את עצמו בגלל ש..., או רק אם... אין זו אהבה עצמית. איך מגיעים לאהבה עצמית אתם שואלים? אז ככה: הדרך היחידה להגיע לאהבה עצמית אמיתית, היא על ידי הבנה, קבלה וגישה חיובית. על האדם להתרגל לדון את עצמו לכף זכות ולשפוט את עצמו בצורה חיובית. להיות (שלם גם אם לא מושלם.) באופן כללי: אחרי תקופה לא קלה מגיע שבוע שבו אתם מקבלים הזדמנות לשינוי מבורך שיכניס מעט רוגע, סדר והגיון בחייכם. כדי מאוד לנצל את המומנט החיובי שנוצר בשבוע זה ולהמשיך להתקדם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם. בכדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנויות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקראים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם.

האמינו בעצמכם בכל ליבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. נושאים שקשורים בתזונה נכונה, אורך חיים בריא, יופי, וספורט עולים על הפרק למתמידים צפוי שינוי מבורך.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם תסכול וחוסר נחת. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש.

זוגיות: הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין.

לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 -

תאומים:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על שחרור והקלה ועל התגברות על מכשולים והתגברות על פחדים. כול אלו יוצרים בשבוע זה אווירה טובה יותר.

באופן כללי: שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל תאומים. הקלף השבועי מלמד, בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר מאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. העכרכה והכרה שאתם זוכים לה מהסובבים אתכם מזמנת לכם אפשרויות חיוביות להשיג את מבוקשכם הכול תחום נושא או עניין.  

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. הכשרה שמסתיימת בהצלחה מעניקה לכם את האישור המקצועי שמעיד על כך שסיימת בהצלחה.

לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!!

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. אצל חלקכם שמצויים במערכת זוגית הקשר הזוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר.

כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חודש נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 -

סרטן:

רבים מהסרטנים נמצאים בשבוע זה במבחן. מטרתו של המבחן היא לבדוק האם אתם מסוגלים להתמודד עם מצב מלחיץ מבלי שהפנים שלכם יפלו ומבלי שתכנסו למרה שחורה. הקלף השבועי מלמד שראשכם מלא בדאגה ובהמון מחשבות שמקשות עליכם לעצום עין בשלווה.

באופן כללי: חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות גרמים לכם להיגרר ללא כול צורך למרה שחורה. הפחדים (שמקורם בראשכם בלבד!!!) יכולים להיגרם כתוצאה ממספר דברים כמו למשל: פחד מלהיות לבד, דימוי עצמי נמוך, או פחד מזיקנה\חולי, או ערך עצמי לוקה בחסר, או פחד מפני מעוני, או חשש משינוי שיש עליכם להכיל ולישם. בקיצור מצב הרוח שלכם בשבוע זה לא משהו וכדי להיחלץ מהמצב יהיה עליכם לדבוק בחשיבה חיובית ובאמונה שיש לכם את כול מה שצריך כדי שהכול ב"ה יהיה בסדר! ואז... הכול באמת יהיה בסדר. במידה ואתם מתקשים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו ללא היסוס לייעוץ ולעזרתו של איש מקצוע שיאפשר לכם במהירות לעלות מחדש על נתיב של חשיבה חיובית ואמונה.

בעבודה: השבוע אינכם במיטבכם. ניתן לומר שאתם חשים אכזבה או חוסר שביעות רצון ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. בשבוע זה מומלץ להימנע מנתינת אמון עיוור באנשים אחרים שיעשו בשבילכם. אצל חלקכם ניתן לראות שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו על כך, בדרך זו לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם.

בינו לבינה: לזוגות: הקשר שלכם מלא בהמון בדידות. חוסר בתיקשורת יעילה עם בן הזוג והעדר תחומי עניין משותפים, מובילים לקרירות במערכת הזוגית שמעלה אצל חלק מהסרטנים מחשבות שאולי יהיה להם יותר טוב מחוץ למסגרת הקיימת. הקלפים מצביעים על כך  שפריצת המסגרת הקיימת איננה בחירה נכונה לטפל בבעיה.

לרווקים: קושי במציאת בן זוג ראוי או תקופת לבד ממושכת, יוצרים אצל חלקכם פחד שלא תמצאו שוב האהבה.. הקלף השבועי מלמד שלפחד זה אין כול אחיזה במציאות. חשוב מאוד לא לתת לנטיה הפסימית שלכם לערער את יציבותכם הרגשית.

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, נצלו את חופשת החג וסוף השבוע כדי להתחזק עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים בעת הצורך פנו לרופא לקבלת מזור. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 -

אריה:

שבוע רווי מחשבות ניצב בפתח. צורך בקבלת החלטות שנגזרות מתוך ההגיון ולא מתוך הרגש. אצל חלקכם ניתן לראות על לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים.

באופן כללי: המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם.

בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים.

זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר/כתף צד ימין.

סיעור מוחות: שאלה למחשבה – ענו לעצמכם, מהו הגירוי או הסחת הדעת שהייתם מעדיפים להסיר מחייכם כעת? שבוע מבורך, חודש טוב והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה' נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

 -

בתולה:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים/משקרים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד שתפרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק כדי שביחד  "נסדר" לכם את הראש כדי שב"ה תוכלו לשוב ולהתקדם.

בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכול מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב .

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם ועל חשבונכם. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

 

מאזניים:

השבוע רבים מכם זוכים לקצת נחת או סיפוק אשר מעידים כי אתם בכיוון הנכון.

באופן כללי: מתח שהסתיים, מחלוקת שנפתרה או דילמה שהגיע לקיצה ולידי השלמה יוצרים אווירה נעימה יותר. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . עניין שאתם מגלים בעולם הרוח פותח ביפנכם דלת לתחומי עניין  חדשים.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. כמו כן זהו שבוע מבורך לגשת למבחני נהיגה, ראיונות עבודה והגשת מכרזים.

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות:  אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

שאלה בחינה עצמית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !! שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אדם טועה מידי פעם אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו...שוב. אתם עושים, מתחרטים, אחר כך עושים זאת פעם נוספת. ופעם נוספת, מתחרטים עוד יותר, ואחרי זמן קצר שוב. . .. אמר דוד המלך בתהילים: "וחטאתי נגדי תמיד" - הטעויות שלי עומדות לנגד עיני תמיד. בדקו את רשימת השגיאות האישית שלכם מידי יום ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

 -

עקרב:

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם, היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים.

בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך - אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

 

קשת:

התפקחות וראיית המציאות כפי שהיא (גם אם היא כואבת) זהו המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב.

בריאות: מתח נפשי, חוסר שקט בנשמה והרבה רעש בראש, גורמים לרבים מכם להיעזר בתרופה או בסם כזה או אחר ליצירת רוגע, לשינה, הפגת כאב נפשי/גופני וכדומה. הקלף השבועי שלכם מלמד על יצירת תלות ושיעבוד לכדורים ולאותם תרופות אחרות ולכן מומלץ (בעיקר לנשות קשת) להעדיף טיפול אחר כמו שיחות נפש או טיפול רגשי משוב ולא להסתמך רק על "תרופות פלא", נטילת כדורים וכדומה.

באופן כללי: השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. עליכם לדעת ששימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ואף לחידלון. ההבנה שאנחנו הוא מה שאנחנו חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלנו יוצרות מציאות. אם אתם משוכנעים שלא תצליחו, זה בכלל לא משנה אם זו האמת או לא, אתם פשוט לא תצליחו. לדוגמא: ילד חכם שהחליט משום מה שהוא טיפש, הטיפשות תהפוך להיות מציאות שתלווה אותו לכל מקום לכן שימו לב למחשבות שלכם.

כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ושוב אתם מוצאים את עצמכם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם.

זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר ולהתחיל להחיל בזוגיות שלכם תחומי עניין משותפים. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: השבוע זו הזדמנות נהדרת בעבורכם להתחבר אל כוחות רוחניים עוצמתיים לכן, אל תהססו לקחת חלק פעיל בהתנדבות כזו או אחרת. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית אנחנו אמורים לשמור תמיד על ערוץ שמחה פעיל. האם החיים אינם נפלאים? אם תרגישו את זה כל הזמן, יהיה לכם כוח להכל. כשאתם קמים בבוקר, ברגע שאתם פותחים את העיניים, תגידו תודה לאלוקים ותחליטו שהחיים טובים ושהיום הזה יהיה נפלא והשמחה היא המנגינה שתלווה אתכם כל היום ואז תוכלו להתמודד עם הקשיים ולנצח.

 -

גדי:

שבוע חיובי בפתח זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש.

בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר.

טיפ לשבוע טוב יותר: לעיתים אנו צרכים לעשות החלטות לא פשוטות כמו למשל: להתפטר מהעבודה ולחפש מקום תעסוקה חדש או לשנות כיוון בחיים. להיפרד מבן הזוג, החבר, לעזוב את הקבוצה ולעבור ועוד ועוד... נכון, זה מפחיד לצאת לדרך חדשה, לצעוד לקראת הלא נודע, לבחור באי הוודאות על פני המוכר והידוע, אבל חשוב לזכור שאם המוכר והידוע אינו מסב לכם אושר - אין שום סיבה שתמשיכו להחזיק בו. שבוע רגוע, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...

 -

דלי:

חשק לאהוב ולהיות נאהבים, צמא לרומנטיקה, תקופת חיזור ורצון למציאת שותף, בנוסף, יתכנו גם בשורות טובות כגון: קנייה מכירה של כלי תחבורה או נכס קבלת תפקיד חדש או הישג שנזקף לזכותכם.

באופן כללי: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים.

אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. למתחילים עבודה חדש או תפקיד חדש, יש המון אנרגיות חיוביות שיעזרו לכם להתחיל ברגל ימין.

זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק.

לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי

ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. לאלו מכם שחוגגים אירוע כמו יום נישואין, שמחה משפחתית וכו' צפויה חוויה נעימה ומרגשת. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הדיבור הוא לבוש המחשבה שאדם מדבר - נגלת מחשבתו. זכרו   כשאתם מדברים - צריכה מחשבתכם להאיר את דיבורכם.

-

דגים:

האופן בו תבחרו לחשוב ולפעול ולעשות, הוא זה שיעצב את מהותו של השבוע הקרוב. תהליך אותו אתם חווים כעת יוצר מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות רגשית. חוסר ביטחון כלכלי יוצר אי יציבות רגשית וחומרית כאחד. השבוע, חשוב לזכור שסוף מעשה במחשבה תחילה וחוסר תשומת לב והעדר שליטה עצמית על כעסים ותסכול יוכלו להוביל אתכם לעשיית דברים באופן לא נכון. על מנת שתוכלו לחוות את השיעורים שעליכם לעבור כדי להתפתח מבחינה רוחנית ולצמוח מבחינה אישית ולשפר את הרגשתכם. ממליצים לכם הקלף השבועי, לקבל באהבה את גורלכם.

באופן כללי: עניינים הקשורים לעיצוב עתידכם מעסיקים אתכם. אצל חלקכם מדובר בנושאים הקשורים לעיצוב העתיד מבחינת הייעוד המקצועי והקריירה ואצל חלקכם מדובר בעיצוב העתיד מבחינה אישית וזוגית. למעשה, אין זה משנה באיזה משני התחומים תבחרו לעצב, הדגש נמצא בעיקר על האופן בו תבחרו לעשות זאת. סבלנות, נחישות ואמונה ביכולות שלכם ליצור את השינוי יסייעו בידכם למצות ולגלות את הטוב שנמצא בתוככם ומשם, הדרך למצוין קצרה ביותר.. יתרה מזו, התודעה היהודית אומרת שיש חובה להיות אדם מצוין ולא רק טוב. זוהי המשימה העליונה שלנו - לשאוף לגדולה. אם נתחמק מהאחריות שלנו, נצטרך יום אחד לתת על כך את הדין. ביהדות לא קיים מושג הייאוש או הכניעה. אתה רוצה להיות מצוין, אתה מסוגל להיות מצוין, ואתה חייב להיות מצוין - אז צא החוצה ותתחיל לעבוד.

זוגיות: חוסר נחת והעדר תקשורת בונה מציבים אתכם בנקודה בה הזוגיות שלכם נמצאת במבחן. שימת לב והקפדה על אתיקה זוגית ומוסר, יסיעו בידכם להתמודד אל מול פיתוי כזה או אחר שממתין לפתח דלתכם. חשוב מאוד שתלמדו לכעוס בלי להרוס ותדעו להתפייס ולסלוח. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: "אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין". . . .

 

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה