האתר של נס ציונה פורטל העיר חדשות ספורט נדלן חינוך וקהילה בעיר

$(function(){})

האתר של נס ציונה פורטל העיר ביולי 2020 הושק האתר החדש נס ציונה נט והפך לעמוד הבית של הנס ציוניים הודות לתכנים איכותיים במגוון תחומים:

https://pixabay.com

חדשות נס ציונה

סיקור שוטף ואיכותי של חדשות העיר במגוון נושאים של חינוך, תחבורה ופעילות העירייה מול התושבים. סיקור אירועים חשובים בקהילה תלונות ומחמאות . פורטל מקומון נס ציונה חדשות מקומיות ועירוניות נכתב עם תשומת לב לפרטים הקטנים ומתוך התחשבות בציבור הקוראים וברגשותיו.

צוות האתר מסקר את הנעשה בעיר באופן שוטף, עם יד על הדופק ובעזרת תושבים המדווחים לנו על אירועים חשובים באמצעות דוא"ל [email protected] או בווטסאפ למספר 0515301717 . אם גם לכם יש אייטם מעניין נשמח לשמוע מכם.

אירועים קהילתיים בנס ציונה

שילוב של תושבים חדשים וותיקים יצר בנס ציונה מרקם חברתי חזק ואיכותי. על התקופה במאתגרת בה אנו חיים, חיי הקהילה בעיר ממשיך לפעול, בהתאם למגבלות. ערב ראש השנה נחנכה בעיר הגינה ורטיקלית קהילתית בשכונת העמק ( שכונת וואלי).

קורונה בנס ציונה

כל החדשות לגבי מספר קורונה בנס ציונה, תושבים בבידוד, מוקדי קורונה בעיר ובדיקות בדרייב אין. ידיעות שוטפות בזמן אמת. העיר נחשבה לעיר ירוקה המשך שלבים ארוכים אך לאור עליית מספר חולי קורונה בנס ציונה ערב ראש השנה, נעשים מאמצים רבים להפחית את מספר הנדבקים בעיר. מסע ההסברה לתושבים והגברת המודעות לעטיית מסכות במרחב הציבורי בא לידי ביטוי בקמפיין מקורי בא הונחו מסכות פנים כחולות על הפסלים ברחבי העיר.

מפת נס ציונה עם שמות השכונות

הזמן עושה את שלו ושמות השכונות הוותיקות בנס ציונה משתנה או מתמזג עם השנים בתנופת הבנייה ברחבי העיר. לנוחיותכם מוצגת באתר מפת נס ציונה עם שמות השכונות בעיר ואזורי המסחר השונים. צפייה במפת נס ציונה עם שמות רחובות ושכונות 

דירות למכירה בנס ציונה ראשון לציון רחובות והאזור

זירת הנדלן מכסה באופן שוטף את הפרויקטים לבניה בעיר וכן את מחירי הדירות בנס ציונה. לצד הידיעות על עסקאות נדלן בנס ציונה המדור צובר קוראים רבים בקרב אנשי מקצוע תחום הנדלן באזור השפלה ומביא ידיעות חשובות אודות הפרויקטים המובילים למגורים בשפלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה