אסטרולוגיה - עוזי הכהן הורוסקופ שבועי לשבוע שבין - 26/02/21 ועד -  04/03/21.

$(function(){setImageBanner('33090e48-d53c-4b96-8713-0d85e48b0ddf','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין - 26/02/21 ועד -  04/03/21. הורוסקופ שבועי של עוזי כהן לשבוע התפר בין חודש פברואר למרץ. אסטרולוגיה בנושאי אהבה, הכוונה רוחנית, עבודה וזוגיות.

טלה:

היכולת להתחבר אל שמחת החיים גם ברגעים קשים עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. חשוב לזכור ששמחה וכיף זה לא אותו הדבר. כרגע לא כיף לכולנו וזו עובדה שעקב הנגיף המשתולל והמצב שנוצר, יש לכם את כול הסיבות לדאגה אך יחד עם זאת יש לכם גם מיליון סיבות לא לאבד את האופטימיות ואת האמונה. על פי רוח הגישה היהודית, שמחה מתחילה בתחושת הכרת הטוב, הודיה. זה מכנה משותף של כל אדם חיובי ושמח. הערכה\הודיה לא באה רק כשהכל מצליח והחיים יפים. המשימה שלנו היא לאסוף את תחושת התודה הזאת, כתחושה מובילה ותמידית גם ברגעים הללו שבהם אנו נמצאים כעת. ביהדות קוראים לזה 'עין טובה'. במקום להתמקד במה שלא בסדר, אמנו את עיניכם לראות מה טוב. שימו לב כמה פעמים ביום יש לכם תגובה שלילית, ביקורת או תלונה. כשמישהו עושה משהו עבורכם, האם אתם מוצאים במה הוא טעה במקום להודות לו?

באופן כללי: אצל רבים מכם ניתן לראות על היזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר ויכולה לעמוד לזכותכם גם בחודשים הבאים ובעתיד כך שבעזרת השם מעז עוד יצא מתוק.. אירוע חברתי כמו למשל: מסיבת פורים, יום הולדת, יום נישואים, ברית נחגג בצימצום אך בשמחה רבה ומתוך אחדות. למרות המצב זהו בסך הכול שבוע בעל אנרגיות טובות, שבוע של חיבור רגשי ומתן דגש על יחסי אנוש, סולדיריות וכבוד הדדי ביניכם לבין הסובבים אתכם. .

טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין - מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

 

שור:

שבוע בעל אווירה נוסטלגית עומד בפתח. בשבוע זה יתכנו מפגשים עם אנשים, מקמות ואירועים מעברכם. זהו שבוע של ניתנה וקבלה, שבוע של הבנה של ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות מודעות וצורך לפנות מקום לדברים חדשים בחייכם הן ברובד גוף, הן ברוד נפש והן ברוב נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה.

בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בקרוב, פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לבני דלי, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה.

זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מוויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים בכבוד ובמהירות.

לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. התרפקות על העבר איננה רצויה. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. חג פורים שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

 -

תאומים:

שבוע חיובי בפתח זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון והאמונה. בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי.

לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש.

בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר.

טיפ לשבוע טוב יותר: לעיתים אנו צרכים לעשות החלטות לא פשוטות כמו למשל: להתפטר מהעבודה ולחפש מקום תעסוקה חדש או לשנות כיוון בחיים. להיפרד מבן הזוג, החבר, לעזוב את הקבוצה ולעבור ועוד ועוד... נכון, זה מפחיד לצאת לדרך חדשה, לצעוד לקראת הלא נודע, לבחור באי הוודאות על פני המוכר והידוע, אבל חשוב לזכור שאם המוכר והידוע אינו מסב לכם אושר - אין שום סיבה שתמשיכו להחזיק בו. חג פורים שמח, שבוע רגוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק...

 

סרטן:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך ששורה עליכם. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק.

בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי.

טיפ לשבוע טוב יותר: מכוון שבשבוע זה יעלו על הפרק מספר שאלות בלתי פתורות, זהו בדיוק הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בתקופה הקרןבה וב"ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי למשוך לתוך חייכם שפע, בריאות והצלחה  פורים עליז ודשמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היהדות מקדשת את רכישת הידע והחכמה. אדם צריך שתהיה מחשבה מאחורי מעשיו ולשם כך הוא חייב ידע. צבירת ידע וחכמה מביאה להתפתחות אף מעבר לנלמד. ועל כך נאמר: "החוכמה מחייה את בעליה". אנחנו חייבים להקדיש יותר זמן ללימוד ואז גם נתמלא בעוד חכמה מאת השם.

-

אריה:

שבוע חיובי בפתח ורבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך .שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל אריה ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה. ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים.

בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לשינוי, לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה, בלמידה והתמקצעות לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו.

זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה..

לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת.

כספים: מסתמן שיפור קל וחיובי אך עדיין יש לגלות אחריות. פורים שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגשמה עצמית נוצרת ע"י התפתחות אינסופית של מי שאתה, ע"י תחושה של סיפוק פנימי של הגעה למטרה נשגבת והמשכת הצבת מטרות והשגתם.ד

 -

בתולה:

קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט על רבים מכם מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (ששת הפחדים הם: פחד עוני, פחד מכישלון, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות)

באופן כללי: אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים גם דרך הזום תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה... בריאות: השבוע מומלץ בחום להקפיד ולשמור על הנחיות הקורונה בפרט ועל הבריאות בכלל. חולשה של מערכת החיסון כתוצאה מלחץ נפשי הופכת אתכם לפגיעים ורגשים יותר.

טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד "מה דעתה של היהדות על מידת הכעס". (חפשו בגוגל מידת הכעס ביהדות). פורים שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 

מאזניים:

שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שהדבר הנכון ביותר בעבורכם הוא להרפות, לשחרר מתוך אמונה תמימה שמה ששלכם שלכם ומה שלא שלכם, אז ישלך לו לדרכו בתודה ובברכה. ובעצם מעשה זה, תוכלו לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברובד נפש והן ברובד נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה.

בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בשנה זו פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה.

זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מוויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות.

לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר.

בריאות: השבוע יש ירידה בחוסנה של מערכת החיסון שלכם. דבר זה מציב אתכם בחזית הקורונה בעמדה קצת חלשה לכן הקפידו לשמור על ההנחיות ביתר אחריות, לכו להיבדק, להתחס ופשוט שמרו על עצמכם. פורים שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

-

עקרב:

המהות של השבוע זה מלמדת שבני מזל קשת צריכים להתחבר בשבוע זה להתחבר אל יוזמה,  לפול בנחישות, ולהפגין אומץ לב וזאת במטרה להצליח ולחולל את השינוי אותו הם מבקשים לעצמם. התחברות לאמונה ולנחישות,היא זו  זאת שתעזור לכם להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם.זכרו! רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע התוכניות שברצונכם להגשים. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית.

בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה.

זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה,  אולי יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל אין רומנטיקה ואין יחדיו.

אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש.

לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו כדי להתיר ספקות גם כאן יש לנהוג באומץ וליצור מרחב שיחה עם בן הזוג. טיפ לשבוע טוב יותר: פתגם סיני עתיק אומר:  在您的恐惧背后是一盏伟大的光芒" תרגום: " מאחורי הפחד שלכם נמצא אור גדול"....פרים שמח ידידיי, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

 

קשת:

שבוע חיובי בפתח והעבודה, הקרירה והפרנסה הם הגורמים המרכזיים שיאפנו את השבוע הקרוב. כמו כן נושאים שקשורים ברומנטיקה ובזוגיות עולים אצל חלקכם על הפרק.

באופן כללי: ערעור היציבות שאפיין את חייכם בתקופה האחרונה מסתיים וכעת בני מזל קשת (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים להראות אחרת ותהליך זה יצור בלבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם.

לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות. בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל לבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. שבוע מוצלח חברים, חג פורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

-

גדי:

שבוע לא פשוט מבחינה חברתית ורגשית ממתין לכולנו וסבלנות ואורך רוח בשבוע זה הם מצרך חובה. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. חוסר יציבות כלכלית משפיעה על יציבות מצב הרוחה.

באופן כללי: שבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. חג פורים שמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

-

דלי:

פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר נושאות פרי ואצל רבים מבני מזל דלי ניתן לראות "שהזורעים בדמעה ברינה יקצרו." השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל דלי. התחושה הכללית משתפרת, נוספת מעט אופטימיות ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס.

 כספים:  השבוע מצטיירת מגמה החיובית. אומנם סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב אך ההרגשה והכיוון חיוביים ביותר. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. 

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת.

התיקון השבועי: הקשיבו לליבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב באמת יודע.שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי שברא את העולם העניק לנו את יכולת הבחירה החופשית וטמן בקרבנו ניצוץ אלוקי. כוח מיוחד זה אינו נמצא בשמים או מעבר לים. הוא קיים ממש בהישג יד,  או כפי שאומר לנו הקב"ה: ":החיים והמוות נתתי בידך... ובחרת בחיים למען תחיה" - דברים ל', 19.

-

דגים:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, אימהות בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון.

באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם  שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק. כמו כן, חופשה או טיול קצר מאפשרים לנשמתכם להתרענן. טיפ לשבוע טוב יותר: השקעה של סכום כסף סימלי במשחקי מזל עשוייה להניב בעבורכם.. (שווה לנסות) חג פורים שמח, יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח. 

 -

"בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא."

 -

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן- 0523646914

www.תרולוגיה.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה