הלוכדים עונה 2 נטפליקס המצוד אחר רוצחים סדרתיים צפו בווידאו סדרות 2022 באפליקציה לצפייה ישירה

$(function(){setImageBanner('fc3d8a1a-05ac-4349-91cd-ad64529c4cad','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

הלוכדים עונה 2 נטפליקס . לכאורה אין שום דבר חדש בסדרה של נטפליקס. כי סרטי דוקו מעולים ניתן לראות ביוטיוב. אבל הלוכדים מצליחה לחדש בנקודת המבט הייחודית שלה - החוקרים שמאחורי המרדפים הגדולים. סדרות 2022 באפליקציה לצפייה ישירה

המכשף עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה נטפליקס ישראל

זו לא עוד אחת ברשימת תוכניות טלוויזיה בסגנון פנטזיה. זו הטובה ביותר ביותר של נטפליקס 2022. 

גראלט מריוויה, צייד מפלצות שעבר מוטציה, יוצא למסע בעקבות גורלו, בעולם מסוכסך שבו בני האדם הם לא פעם מרושעים יותר ממפלצות. בכיכוב:הנרי קאוויל,אניה צ'אלוטרה,פריה אלן יוצרים:לורן שמידט היסריך

הלוכדים עונה 2 נטפליקס המצוד אחר רוצחים סדרתיים צפו בווידאו

אם אתם אוהבים סרטי מתח וסדרות פשע אמריקאיות זו התוכנית שאסור לכם לפספס בנטפליקס. בניגוד לסדרות כמו תיקי האף בי אי, מדובר על דוקו שנותן הרחבה לאירועים שזעזעו את אמריקה ואת העולם  ופרספקטיבה ברמת החשיבות של תפיסת הפושעים הנוראים בעולם. 

הלוכדים היא סדרת דוקו-פשע שבה בלשים שהיו אחראים על חקירות של רוצחים סדרתיים נודעים לשמצה חושפים את הפרטים המחרידים והמצמררים מאחורי החקירות שניהלו.

בעונה הראשונה נחשפנו לכמה מהרוצחים המפחידים שזעזעו את אמריקה. 

הציידת: איילין וורנוס 
בשנת 1990, שובל של גופות גברים ברחבי פלורידה מדרבן את החוקרים לפעול במסווה כדי ללכוד דמות מפתיעה שחשודה במעשים.

שקרים אמיתיים : "רוצח הפרצופים המחייכים" 
חשודים מוזרים, הודאות מפוקפקות וגרסאות משתנות מבלבלים את החוקרים שמנסים ללכוד את הרוצח של צעירה באורגון בתחילת שנות ה-90.

הרוצח מגרין ריבר לצפייה ישירה בנטפליקס

לא סתם השארתי אותו לסוף הסקירה. זה אחד המסקרנים מבין כל תעלומות הרצח בנטפליקס. לכאורה גארי רידג'וויהוא עוד איש משפחה שגרתי שגר בפרבר. אבל בפועל, מתחת לפני השטח הוא רוצח סדרתי שנתפס עקב יהירותו וקצת בגלל חוסר מזל. מצד שני זה היה מזל גדול לחוקרים, כזה שלא היה להם עם רוצח הזודיאק. 

מקרי רצח לא-פתורים של נשים באזור גרין ריבר שליד סיאטל רודפים את חוקרי המשטרה במשך עשרות שנים – עד שהתפתחויות במדעי הזיהוי הפלילי מסייעות לפתור סוף-סוף את התעלומה. הרבה לפני שמטרת ישראל שתלה את NSO בטלפונים שלנו. 

מ-1982 עד 1998, גארי רידג'ווי הטיל אימה על מדינת וושינגטון בתור הרוצח של גרין ריבר. הוא רצח לפחות 49 נשים, אבל המספר האמיתי יכול להגיע עד 71. זה הופך אותו לאחד הרוצחים הסדרתיים הפוריים בהיסטוריה האמריקאית - ואחד האכזריים ביותר.

צפו בווידאו 10 סרטי התעודה הטובים ביותר של נטפליקס 

סנגור במבחן (The Lincoln Lawyer)

עוד סדרה מעולה לאוסף המוצלח 2022 בנטפליקס ישראל. תוכניות טלוויזיה על פשע
מיקי הולר, עורך דין מצליח מלוס אנג'לס, יורד לספסל בעקבות תאונה, אבל מתניע מחדש את הקריירה שלו – ואת מכונית הלינקולן שהפכה לסימן ההיכר שלו – עם תיק רצח.
בכיכוב:מנואל גרסיה-רולפו,נב קמפבל,בקי ניוטון
יוצרים:דייוויד אי קלי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה