הציוץ בטוויטר שהצליח להוציא את האיראנים מאיזון

$(function(){})

אחרי האיומים הבלתי פוסקים של האיראנים ברחובות טהרן על תגובה שתגיע בקרוב לישראל על חיסול הבכיר, חשבון טוויטר שתחזה ל"מוסד" עם עוקבים רבים - מעלה תמונה של טהרן בלילה עם הכיתוב "לפני". הציוץ עורר הרבה מאוד תגובות ושיתופים, והצליח להוציא את תושבי איראן מאיזון

הציוץ שהועלה בטוויטר

חיסול בכיר משמרות המהפיכה האיראניים - חסן מהדווי בדמשק, שעל פי מקורות זרים בוצע על ידי ישראל, הוביל לכוננות מוגברת בארץ לאחר האיומים האיראניים להוציא תגובה חריפה על החיסול.

מהדווי, שהיה מוכר גם בשם מוחמד רזא זאהדי, שימש כאמור כמפקד כוח קודס של משמרות המהפכה בסוריה ובלבנון, אבל היה מקורב ביותר לחיזבאללה. הוא היה החבר הלא-לבנוני היחיד בקבוצת היועצים הגבוהים של ארגון הטרור השיעי. במהלך מלחמת לבנון השנייה, מהדווי היה אחד מהמפקדים הצבאיים של חיזבאללה יחד עם עימאד מורנייה ומוסטפא בדר א-דין.

כאמור, מאז אותו החיסול הועלתה רמת הכוננות בישראל ובנציגויות ישראל בעולם. האיראנים החלו לאיים בתגובה קשה על החיסול, וברחובות טהראן נתלו פעם אחר פעם מודעות בעברית שקוראים לתושבי ישראל להתכונן.

אתמול אמר הנשיא ביידן כי התמיכה והדאגה לביטחון ישראל חקוקים בברזל. גורמים בממשל ציינו כי לא מן הנמנע כי במידה ותבוא תגובה איראנית, ארה"ב הברית תגיב ביחד עם ישראל על התקיפה.

היום כאמור פורסם הציוץ שהצליח להוציא הרבה מאוד מתושבי טהראן מאיזון. התמונה של טהראן בלילה עם הכיתוב "לפני" (BEFOR) באתר שנושא את שם ארגון הביון הישראלי "מוסד". אין מדובר בטוויטר רשמי של המוסד, אך במרוצת השנים החשבון הפעיל זכה להרבה מאוד עוקבים מרחבי העולם. 

הציוץ שעלה בחשבון זכה לשיתופים רבים ואלפי תגובות, חלקן אגב של איראנים שתומכים בישראל. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה