הקינוח המושלם פרקים מלאים אודישנים ושופטים. התוכנית הכי מתוקה קשת 12

$(function(){setImageBanner('b36309d4-0ccf-4186-9c74-e5018839b768','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

הקינוח המושלם פרקים מלאים. מחפשים תכנית מתכונים קלילה ומשעשעת? הגעתם ללוח השידורים הנכון. הלהיט של קשת 12 לצפייה ישירה הוא בדיוק הסדרה המומלצת למתכונים, הומור וקורטוב של ישראליות! צפו בווידאו של הקינוח המושלם פרקים מלאים לצפייה ישירה וגם ביקורת אישית על התוכנית.

מי הכין את הקינוח המושלם בערוץ 12 לצפייה ישירה
לפעמים צצות להן על המסך סדרות ישראליות מעולות. לך כצופה יכול להתקבל הרושם שמדובר באיזה סידור מהיר כי הכל נראה פשוט וקל. אבל מאחורי הקלעים ליצור סדרת להיט מומלצת זה יכול להיות מסובך לא פחות מאשר להכין קינוח סוחף.
אז אחרי מאות תוכניות בישול, תחרויות מתכונים ואחרי שחצי מדינת ישראל שפכה את הלב ואת ילדותה הקשה באודישנים לתוכניות בישול, הגיעה תכנית מתוקה! תחרות הקינוחים של ישראל.
השופטים בסדרה הקינוח המושלם
כל כך הרבה ידע מתוק מונח על שולחן צוות השיפוט של הסדרה. אז נכון שכותב שורות אלו משוחד ולדעתו קרין גורן היא מלכת הקינוחים, אבל תתנו לזה להשפיע לכם על כמות הפרפה או השכבה הקרנצ'ית. כל אחד והמתוק שלו.

  • קארין גורן – שפית הקינוחים הרשמית של ישראל! לפחות מבחינתי. השתתפה בתוכניות הבישול המדריך לאפייה, סודות מתוקים, הקונדיטוריה, בייק אוף ישראל ועוד. בת 47, נולדה בחיפה.
  • מיקי שמו – פרסם עד היום 5 ספרי קינוחים ומתכונים. הרבה ענווה אינטלקטואלית. בוגר "2d.s בזולינגן", מספר קורסים ב"Lenotre" בפריז, "ויזל" בבולוניה. התגלה על המסך בתוכנית של אודטה שוורץ. אגב גם הוא יליד חיפה. כנראה שמשהו מתוק במיוחד מתרחש במפרץ.
  • אסטלה – הפחות מוכרת משופטי הסדרה בערוץ 12 מאקו. שמה המלא אסטלה מושקוביץ' בלפר ומאחורי הקלעים היא נחשבת לשפית קינוחים מוערכת ביותר.
  • ישראל אהרוני – אולי בכיר השפים בישראל. משלב רב תרבויות וידע יוצא דופן בכל אמירה על המסך, לצד הומור. מי שאהב אותו באהרוני וגידי יאהב אותו גם כאן. ונחשו ....גם אהרוני נולד בחיפה.

טעם הקהל או טעם השופטים
כמו בכל תכנית בישול ותחרות מתכונים גם עולה השאלה החוזרת והנצחית. אם אנשים מכינים בבית קינוחים סוחפים במשך שנים, למה הם צריכים אישור של חבורת שפים, ידועה ומולחת כלל שתהיה. במה דעתו של שף, שיש לו גם פורמציה מסחרית, טובה יותר מדעתם של האורחים בבית? סתם שאלה למחשבה על תוכניות בישול.

ביקורת על הסדרה הקינוח המושלם
כל כך הרבה סוכר נשפך שם. אבל צריך לקחת בחשבון שחלק מהצופים פשוט לא יוכלו לטעום מהם. לפעמים טעימה קטנה הרבה יותר מתסכלת מחוסר אפשרות טוטאלי. הייתי שמח אם הפקת הסדרה הייתה מקדישה פרק אחד עבור קינוחים מומלצים לחולי סוכרת.

צפו בווידאו היקנוח המושלם ערוץ 12 לצפייה ישירה אודישנים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה