חיות רעות: סיפורו של דוק אנטל נטפליקס : ד"ר דוליטל ומיסטר הייד והקשר לסכסוך הישראלי פלסטיני

$(function(){setImageBanner('eef33bb5-47ac-43b5-a4f2-d3f11c378df0','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

חיות רעות: סיפורו של דוק אנטל. אחרי שהכרנו אותו בסדרה על ג'ו אקזוטיק הסדרה התיעודית "חיות רעות" מציגה טענות חמורות של ניצול מיני, אלימות והתנהגות לא הולמת מצד בעליו של גן החיות לחתולים גדולים, בגוואן "דוק" אנטל. Tiger King: The Doc Antle  בראש רשימת ההמלצות של נטפליקס לחודש זה.

https://pixabay.com דוק אנטל חיות רעות נטפליקס

הפארק הפרטי שלו הוא ללא ספק הבירה העולמית של חברויות בין בעלי חיים המסוכנים ביותר בעולם.  אורנגאוטנים משתוללים וכלבי ציד משוטטים; שימפנזים וגורי נמרים; פילים ועו מגוון חיות אקזיוטיות אתן הוא נוהג להסתובב ברחובות, לרוב כאשר הוא מלווה באחת מנשותיו המצודדות. 

העונה השנייה של חיות רעות בנטפליקס חשפה בפנינו את מצב העגום של גני החיות הפרטיים בדרום ארצות הברית. חוץ מחלקת אלוהים אחת קנה המנוהלת בידי בגוואן "דוק" אנטל המוקף בנשים רבות ומוחצנות. 

בניגוד לג'ו אקזוטיק, שנלחם על חייו ממרפאת בית הכלא, דוק אנטל הוא דמות צבעונית אך לא אחת כזו שמעוררת סלידה מיידית. הוא נמצא עשרות שנים בתעשיית חיות הבר ואילוף החתולים הגדולים ולא פעם נראה משוטט על גבי פיל. בנוסף, הוא עוסק בשימור חיות בר נכחדות ולא פעם שותף לקמפיינים הקוראים להציל את חיות הבר מפני בני האדם. 

ורגע לפני שהסדרה עולה, ואני בטח אצפה בה מספר פעמים, לא נשכח לספר לקוראים שלנו שאנטל מעורה בהחלט במה שקורה כאן בישראל.

באחד הראיונות איתו הוא אמר :  " האורנגאוטן הזה אוהב את הכלב הזה - למה זה לא יכול לעבוד בפלסטין?" נו טוב, גם זו נקודת מבט. 

איש ראווה או רמאי? מאחורי החזית האקסצנטרית ואוהבת החיות של דוק אנטל מסתתרת היסטוריה של האשמות מטרידות. Tiger King: The Doc Antle  שידור בכורה ב-10 בדצמבר.

לקראת שידור חיות רעות: סיפורו של דוק אנטל פרקים מלאים צפו בווידאו בו רבקה צ'ייקלין ואריק גוד, הבמאים של "חיות רעות", עוברים להתמקד באנטל הכריזמטי והמתעלל לכאורה.

ג'ו אקזוטיק היה כוכב העונה הראשונה של הסדרה טייגר קינג בנטפליקס. בסיומה של תקופה סוערת במיוחד הוא מצא את עצמו בכלא באשמת תכנון רצח של יריבתו המרה קרול בסקינד. אשם או לא, הוא נלחם על חפותו. חברים ארגנו משלחת מיוחדת שנסעה לוושטינגון הבירה והגישה לנשיא טראמפ בקשת חנינה שלא אושרה. 

בסדרה חיות רעות עונה 2 לצפייה ישירה  ג'ו אקזוטיק בכלא אבל הסדרה בנטפליקס כבר הפכה לקאלט. 

הסדרה מסווגת בסוגת סדרה תיעודית בנטפליקס, תוכניות טלוויזיה על פשע, כותרים תיעודיים, תוכניות טלוויזיה אמריקאיות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה