טובי מגווייר ואנדרו גארפילד לא ב"אין דרך הביתה"! האמנם?

$(function(){})

סרטון שכובש את הרשת ורשם יותר מחצי מיליון צפיות בשעות הראשונות להשקתו, מראה שלמרות טענותיהם של טובי מגווייר ובמיוחד אנדרו גארפילד, המעריצים לא מוותרים ומוצאים הוכחות ועובדות להיותם שחקנים בסרט - ספיידרמן אין דרך הביתה. צפו בווידאו באתר נס ציונה נט.

ספיידרמן: אין דרך הביתה צפו בסרטון המעריצים שכובש את הרשת! 

לראשונה בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן, זהותו של הגיבור השכונתי החביב נחשפת והוא כבר אינו יכול להפריד בין חייו הרגילים לבין הסיכונים המלווים את היותו גיבור על, בעוד האנשים הכי יקרים לליבו נמצאים בסיכון.

כאשר הוא מבקש עזרה מד"ר סטריינג' על מנת להחזיר את המצב לקדמותו בטרם העולם ידע מי הוא, הכישוף מייצר קרע בעולמם, ומשתחררים דרכו הנבלים הכי חזקים אשר נלחמו בספיידרמן בכול יקום באשר הוא. עתה על פיטר להתגבר על האתגר הגדול ביותר עמו התמודד עד כה, אשר ישנה לנצח לא רק את העתיד שלו אלא את העתיד של כלל המולטיוורס.

בימוי: ג'ון ווטס
שחקנים: טום הולנד, זנדאיה, בנדיקט קמברבאץ', ג'ון פאברו, ג'ייקוב באטלון, מריסה טומיי

Spider-Man: No Way Home | Andrew Garfield "I'm not the werewolf"

#spidermannowayhome #tvspot #spiderman #Marvel #NoWayHome #TeaserTrailer #Trailer #Spiderman #MCU #Phase4 #Trailer2 #NoWayHomeTrailer2 #DoctorOctopus #Electro #Sandman #Lizard #GreenGoblin #TomHolland #Sinister #Six #SpiderVerse #Venom #Venom2 #andrewgarfield

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה