כתבות על נשים חזקות- על ומאת הנשים בתקשורת 

$(function(){})

כתבות על אפליית נשים בישראל במדור נשים בתקשורת! עכשיו תוכלו לקרוא את הכתבות הטובות ביותר שנכתבו על ידי נשים, בנושאים שהכי קרובים אליכן. פערי שכר מגדריים, אפליית נשים בשוק העבודה וגם על ההתקדמות וסגירת הפערים. כתבות על נשים חזקות והספורט הנשי בישראל כעובדה מוגמרת.

https://pixabay.com כתבות מעניינות על נשים

כתבות על אפליית נשים בישראל הבדלי שכר פער מגדריים

מחקר חדש שנערך עבור קרן ידידות טורונטו, המסייעת לאימהות יחידניות להשתלב בתעסוקה מציג שנשים נפגעו יותר במשבר הקורונה והחמור מכך שההשפעה היא על אימהות יחידניות, שמלכתחילה מתקשות יותר בשוק התעסוקה. במהלך המשבר חל זינוק חד בשיעורי הנשירה של חד הוריות מהכשרות מקצועיות שנועדו לשלבן מחדש בשוק העבודה.

לכתבה המלאה פערי שכר חד הוריות 


כתבות על נשים חזקות

ד"ר צפירה גרבלסקי ליכטמן מספרת בהרצאה בת כמה דקות את סוד ההצלחה של נשים מנהיגות . לטענתה ההצלחה טמונה באופן שבו הן מדברות ומתקשרות עם הסביבה. התקשורת הבינאישית שלהן היא לא בדיוק גברית ולא בדיוק נשית, אלא סוג של מודל חדש שמשלב את יתרונות שתי הגישות האלו. לכתבה המלאה

כתבה שכל אשה חייבת לקרוא

כתבות כדורגל נשים וספורט נשי אתנה 

 ספורט הנשים מופלה בכל צעד ובכל שעל, הן מבחינה תקציבית ולבטח מבחינה שיווקית • על נבחרת הנשים בכדורגל חסכו בתקציב ושלחו אותן למשחק בגיאורגיה בטיסות מסחריות עם קונקשנים ארוכים. 6 שחקניות נדבקו כתוצאה מהביזיון הזה !

צפו בכתבה מאת מירב אולייניק, מ"מ מנהלת אתנה ספורט נשים בישראל

כתבות על אלימות במשפחה ודרכי ההתמודדות אתה 

הכירו את האפליקציה החדשה שתתריע האם אתם בסיכון לאלימות במשפחה. הועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי קיימה אמש (ב') דיון בדבר היערכות הרשויות למתן מענה מותאם לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית לתקופת הסגר. במסגרת זאת חשפה נציגת משרד הרווחה: "בימים הקרובים תופץ אפליקציה לזיהוי מסוכנות עצמית לנפגעות אלימות במשפחה"

לכתבה המלאה במדור נשים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה