"מאבטחי צוות 3 נותנים גז"- זכו במקום הראשון באליפות ישראל למאבטחים

$(function(){})


מאבטחי צוות 3 באסדות הגז זכו במקום הראשון בקטגוריה הקבוצתית במסגרת אליפות ישראל למאבטחים שהתקיימה בשבוע שעבר במטווח גניגר במועצה האזורית עמק - יזרעאל.

מאבטחי צוות 3 על הפודיום צילום יחצ

מאבטחי צוות 3 זכו באליפות ישראל למאבטחים 

התחרות כללה תחנות שונות, ביניהן מטווח ירי וקרב מגע, אשר נועדו לבחון את הכושר והכשירות המבצעית, האישית והקבוצתית של המאבטחים, הנדרשת מהם לצורך מילוי תפקידם. בתחרות השתתפו עוד כעשר קבוצות מאבטחים מחברות שונות, חלקם ממשרדי ממשלה. מנכ"ל ובעלים של צוות 3, ניר גלבוע: "שמירה על כשירות ומקצועיות של ההון האנושי שלנו לאורך כל השנה מסייעת למאבטחים לעמוד ביעדים ובאתגרים השונים 24/7. יישר כוח למאבטחים שלנו באסדות הגז על ההישג הנאה".

זה המקום לציין כי במסגרת יריד התעסוקה הווירטואלי, בהובלת ההסתדרות, צוות 3 מציעה מגוון משרות בתחום אבטחה סיור, מיגון וניקיון גם בארץ וגם בחו"ל. למשל: אבטחת מתקני קק"ל, חברות הייטק, חברות פרטיות וחברות גלובליות, בתי ספר ומוסדות חינוך וגם במתקנים אסטרטגיים.

ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של קבוצת צוות 3: "בימים של פוסט קורונה, חשוב לנו עוד יותר לחזק ולהרחיב את ההון האנושי בחברת צוות 3. אנו מגייסים כעת עשרות עובדים/ות חדשים/ות בתחומי האבטחה והניקיון ונשמח בעיקר להעניק עבודה חדשה ואופק חדש למפוטרי קורונה שיקבלו אצלנו בחברה התחלה חדשה ואף משפחה חדשה".

קרדיט צילום- צוות 3

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה