מי יפתיע את בנימין נתניהו בתכנית הזמר במסכה עונה 3?. צפו בווידאו

$(function(){setImageBanner('5550106d-7f4c-451d-a383-0b45981a99e9','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

העונה השלישית כבר משגעת את המדינה בשטף של ניחושים מי מסתתר בתחפושות. אבל הפרומו של קשת 12 מבטיח הפתעה מיוחדת לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. צפו בווידאו מי זה יכול להיות.

זמר במסכה מי יפתיע את בנימין נתניהו צילום מסך אינסטגרם masked.singer.keshet

מי יפתיע את בנימין נתניהו בתכנית הזמר במסכה עונה 3?. צפו בווידאו

הספוילרים צדקו. בתוך התחפושת של החתול זימר ורקד לא אחר מאשר בועז ביסמוט, חבר הכנסת מטעם הליכוד, עיתונאי מוכר ודיפלומט לשעבר. צפו בווידאו רגע החשיפה מי החתול זמר במסכה?. בועז ביסמוט חבר הכנסת. 

האם אפשר להפתיע את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו?. עד להשבעת הממשלה יש לו עוד כמה אתגרים אבל במוצאי שבת במסדרת התכנית הזמר במסכה עונה 3 מבטיחים לנו שנכונה לו הפתעה. 

אז מה בדיוק מחכה לנו על הבמה הכי לוהטת בטלוויזיה בישראל?. הפרומו בו תוכלו לצפות בכתבה זו, פונה לנתניהו באופן אישי ומבטיח לו הפתעה. 

ראש הממשלה המיועד אף תויג בפוסט של הסדרה ברשת החברתית אינסטגרם בהודעה שבה הוכרז -

 @b.netanyahu את אחד מהם אתה בטוח מכיר...בשבת פרק חשיפה שידהים את נתניהו מיד אחרי החדשות. אז מה נשאר לעשות חוץ מאשר לכסוס ציפורניים?. או לנחש מי יכולה להיות הדמות שביבי מכיר כל כך טוב ועכשיו מזמרת על הבמה?. 

ניחושי הגולשים נעו בין מיקי זהר לבועז ביסמוט ועוד כמה שמות נזרקו לאוויר. הגולש jasminyitzhak ניפק הסבר ארוך ומלומד: 

החתול... ברמז עם עדן, קפטן תמיד אמר: ימין, שמאל, ימין, שמאל... כאילו מישהו שעשה מעברים מימין לשמאל בפוליטיקה. ואז היה טלפון שקשור לגדעון סער  איך אף אחד מהשופטים לא שם לב לרמז הזה של הימין שמאל ימין שמאל והתייחס אליו?

מי נחשף עד עכשיו 2023

רובוט שרית פולק
צפרדע יורם ארבל
מלכה ומלך טל מוסרי ומיכל ינאי
כבש אשר סוויסה
ינשוף מאיר אדוני
טווס ארז טל
חתול בועז ביסמוט
חמסה שני קליין
ארטישוק לינוי אשרם
אפרוח דפנה ארמוני
אננס רוסלנה רודינה
אלמוג דודו פישר

 

האם פאולה היא האננס? קושמרו הוא השבלול? אילנית לוי מסתתרת מאחורי הצמר גפן? ויעל אלקנה היא בכלל העכבישה? החשודים ממשיכים להכחיש, אבל הערב מפורסם אחד ייחשף ונגלה – האם אחד מהם שיקר לנו בפנים?

צפו בווידאו מי יפתיע את בנימין נתניהו בתכנית הזמר במסכה עונה 3? בועז ביסמוט החתול

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה