מלכות עונה 2 : ריטה חוזרת בראש ארגון הפשע הכי נשי בישראל. סדרה מעולה ומומלצת בהוט.

$(function(){setImageBanner('f2b6a13f-dfca-4f02-9d6d-3ac8788a2fbf','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

סיום העונה הראשונה השאיר לנו טעם של עוד. ואכן הוט הרימה את הכפפה והחל מ-15/12תעלה לשידור הסדרה מלכות עונה 2 לצפייה ישירה פרקים מלאים. צפו בווידאו באתר.

מלכות עונה 2 צילום מסך מתוך יוטיוב ערוץ HOT

הפשע משתלם ? תשאלו את הבנות של משפחת מלכה שהולכות להשתלט על ישראל 

המלכות מנסות לצאת מעולם הפשע...אז למה הכל משתבש? אולי כי אין כמעט משפחות פשע המונהגות על ידי נשים. בישראל לפחות. בסדרה נרקוס מקסיקו ראינו את משפחות וקרטלים מונהגות על ידי נשים ואת תפקידן החשוב של אלו בניהול העסק המשפחתי. 

אחרי שלמדנו להעריץ את הפושעים הקטנים מבאר שבע בסדרה בני אור, הגיע לחזור למשפחות המשע המבוססות. על המסך זה נראה טוב ומצחיק. בחיים הרבה פחות, בעיקר כאשר נפגעים אנשים חפים מפשע. 

מצד שני, חזרתה של דאנה אבגי לסדרת פשע ישראלי מומלצת, עשור לאחר הבורר, היא הזדמנות לצפות בשחקנית הטובה ביותר בישראל כיום. אל תפספסו. 

מה חדש בעונה 2 מלכות הוט פרקים מלאים 

אחרי שבעונה הראשונה הן מצליחות להציל את מעמדן הודות לשיתוף פעולה עם האריתראים ( מאז העונה הראשונה ההברקה הזו הפכה למציאות עגומה מדרום לדרך יפו, הגבול הדרומי הרשמי של מדינת תל אביב ). 

בעונה 2 מלכות לצפייה ישירה אנו נראה כיצד גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל.

ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג'ובארנים. כן, בעונה השנייה של מלכות גם הפשע במגזר מגיע למסך. 

ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים.

נעמה (מלוי לוי) נאבקת להגן על בנה ונהפכת דומה יותר ויותר למשפחה ממנה היא מנסה לברוח. בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים. המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל.

צפו בווידאו מלכות עונה 2 הוט פרקים מלאים לצפייה ישירה ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה