משחקי הדיונון בנטפליקס: איזה משחקי ילדות הפכו לסיוט של השחקנים ?

$(function(){})

משחקי הדיונון לצפייה ישירה בנטפליקס הפכו ללהיט עולמי. זה הזמן לבדוק איזה משחקי ילדות, שחלקם מוכרים גם בישראל, שמשו את הסדרה ליצירת סדרה שכבשה את העולם בזכות הפיכת המשחקים לתחרות על כסף ועל החיים.

איזה משחקים יש בסדרה משחקי הדיונון לצפייה ישירה בנטפליקס?


משחקי הדיונון פרקים מלאים לצפייה ישירה הפכו את העולם. כבשו אותו ובעיקר ייצרו באזז כמו שבטח נטפליקס לא חלמה עליו. מי חושב עכשיו על עונה 2 המכשף או עונה 6 סמוך על סול. כולנו דיונון. 

משחקי הילדות שהפכו למשחק של דיונון על כסף ועל החיים 

6 משחקים שמשו את יוצרי הסדרה משחקי הדיונון לצפייה ישירה, פרקים מלאים עם תרגום עברית, ליצירת הסדרה. את מקומון התמים של משחקים כמו משיכת חבל ואחת, שתיים, לוש דג מלוח החליפה כוונה קטלנית. בין אם התחרות על החיים הייתה בין המשתתפים או כתחרות קבוצתית שבה כולם יכולים לשרוד. 

כמה פרקים יש לסדרה משחקי הדיונון לצפייה ישירה בנטפליקס?  

לסדרה תשעה פרקים והיא זכתה להצלחה רבה ברחבי העולם ואף דורגה במקום הראשון בתכנים הנצפים של האתר ב־90 מדינות בעולם, בהן ישראל.

שובם של הפוגים- המשחק בתחנת הרכבת

המשחק מופיע באמצע הפרק הראשון כאשר גבר מסתורי (גונג יו) ניגש לדמות הראשית סונג ג'י-האן (לי יונג-ג'ה) בתחנת הרכבת ושואל אותו אם הוא רוצה לשחק משחק.

"עורך הדין" פותח מזוודה עם ערימות מזומנים מסודרות ושני צבעים של פוגים שהם למעשה ריבועי נייר מקופלים.

"בכל פעם שאתה מנצח, אני אתן לך 100,000 ווהן" , הוא אומר. עורך הדין מפיל את הפוג האדום שלו על הרצפה, ואם ג'י-האן יכול להצליח להפוך אותו על ידי הטחת הפוג  הכחול שלו עליו, הוא זוכה בכסף. אם לא, עורך הדין מקבל סטירה על פניו.

הרשימה המלאה והסודית- קבלו את המשחקים של הסדרה 

  1.  אחת, שתיים שלוש דג מלוח- הבובה המקאברית סופרת, מסתובבת, וכולם רצים. אבל מי שרימה וגונב עוד צעד אחד אחרי זוכה לסיים את המשחק כבר בשלב הראשון.
  2. משחק מספר 2  נקרא לחתוך צורה – עיגול, משולש, כוכב או מטריה – מתוך חלת דבש. כבר בשלב הזה ניתן לראות כיצד הנוכל של הסדרה, מסדר את החברים הקרובים שלו, ושולח אותם ליצור צורות מורכבות בעוד לעצמו הוא בוחר את העיגול הפשוט. 

השחקנים נלקחים למגרש משחקים שבו הם צריכים לעמוד באחת מארבע דלתות, כל אחת מעוטרת בצורה אחרת: משולש, עיגול, כוכב ושמשיה. לאחר שהמשחק התחיל, כל שחקן מקבל מארז עם סוכר המכיל פינוק עגול ומתוק - הסדרה משתמשת בתרגום "טופי חלת דבש" - כשהצורה האמורה לחוצה לתוכה ומחט. לשחקנים יש 10 דקות לחסל את הצורה מהפינוק. בסוף את הצורות המורכבות ניתן לחתוך, מבלי שיישברו רק באמצעות התנהדות ילדותית. פשוט ללקק אותן עד שהקצה נמס.  

  1. משיכת חבל - לא מה שחשבתם במשחק השלישי נאמר למתמודדים להיכנס לקבוצות של 10 – מבלי שיגידו להם מה המשחק. אחרי שהם בקבוצות שלהם, נאמר להם שהם ישחקו משיכת מלחמה – כשהקבוצה המפסידה בכל סיבוב נופלת אל מותה.
  2. טוש חפטה אבל בלי בור גולות – הוא המשחק הרביעי. אבל במקום בורות וקליעה המשתתפים מנסים לנחש כמה גולות יש ביד של המתחרה שלהם. מי שמפסיד, מסיים את המשחק. איך בדיוק- כמו שרק במשחקי הדיונון יודעים לעשות. 
  3. לעבור את הגשר של משחקי הדיונון  המשחק החמישי ולפני אחרון הוא חציית גשר. פחות מוכר בישראל, אבל במזחר הרחוק הוא אחד ממשחקי הילדים הנפוצים. מדובר במשחק המצריך גמישות, ריכוז ובעיקר רצון עז לעבור לשלב הבא. מי המציא את משחקי הדיונון? כמו שראיתם בסצנת הסיום, קשה מאד לדעת. כי סוף העונה הראשונה, היא רק התחלה של עונה 2.
  4. משחק מספר 6 בסדרה 'משחק דיונון', בו מוצגים ג'י-הון וסאנג וו כשהם משחקים כילדים בתחילת ההצגה. אבל כאן מדובר בדו קרב. כמו שאמר יוסף שילוח בסרט חגיגה בסנוקר- משחק על הצ'ק ועל הכלה. רק שכאן אין פרס ניחומים. מי שמפסיד הולך לתמיד. 

צפו בווידאו כל מה שאולי פספסתם בסדרה משחק הדיונון עונה 2 בקרוב? 

סדרות חדשות 2022 מומלץ בנטפליקס "במערב אין כל חדש"

מגולל את סיפורו המרתק של חייל גרמני צעיר בחזית המערבית במלחמת העולם הראשונה. פאול וחבריו לנשק נלחמים על חייהם שכם אל שכם בשוחות ובחפירות וחווים על בשרם את האופוריה הראשונית של המלחמה, שמהר מאוד מתחלפת בתחושות קשות של פחד וייאוש. סרטו של הבמאי אדוארד ברגר המבוסס על רב המכר "במערב אין כל חדש" מאת הסופר אריך מריה רמרק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה