סדרות פשע מומלצות נטפליקס רשימת הסדרות הטובות ביותר כולל קישור אתר נטפליקס חינם

$(function(){})

על המסך בקולנוע או בבית הפושעים מסדרים פרנסה לא רעה ליוצרים. לכן לא פלא שכל מי שמקבל נטפליקס חינם לחצי שנה או קישור סודי רץ ישר לצפות בסדרות הפשע הטובות ביותר. אז הנה הרשימה המעודכנת עם כל ההמלצות לצפייה ישירה. שלא תפספסו

שובר שורות אל קמינו לצפייה ישירה

אל קמינו: שובר שורות – הסרט
2019 | +16 | 2 שעות 2 דקות | מותחני פשע
העבריין הנמלט ג'סי פינקמן מנסה לברוח מעברו. סרט שכתב וביים היוצר של "שובר שורות" וינס גיליגאן, בכיכובו של אהרון פול.
בכיכוב:אהרון פול

אני לא יודע למה אבל השיר Matthews Southern Comfort - Woodstock (1970) הזכיר לי לכתוב לקהל הגולשים שלנו שיש סרט אחד שאפשר לצפות בו בלופ. וכל פעם לגלות בו סצנה חדשה כאילו לא ראינו אותו לפני חצי שעה. כי לצפות בשובר שורות חמש עונות לצפייה ישירה זה פרוייקט לסגר הבא. בינתיים אל קמינו הסרט לצפייה ישירה עושה חסד לסדרה ומשאיר אותנו עם סגירת המעגל שכל כך ציפנו לה. 

ג'סי פינקמן מצליח להיות הדמות העגולה של הסדרה, כמעט עשור לאחר סיומה. כל השאר עמוק מתחת לאדמה או מסובכים עם החוק. בימים אלו הולכת ונשלמת העונה הששית של סמוך על סול. שלא תעיזו לצפות בה לפני שתסגרו מעגל עם שובר שורות וקמינו. 

קישור סודי צפייה חינם בנטפליקס

לקראת צפייה ישירה בסרט המלא שובר שורות אל קמינו תרגום עברית מובנה צפו בווידאו 

ריזוטו סדרה נטפליקס גם בקנדה יש פשע משתלם 

ריזוּטו 2018 | +16 | 2 עונות | תוכניות טלוויזיה אמריקאיות
דרמת פשע רחבת יריעה המגוללת את סיפורה של משפחת ריזוטו ויורשיה שחלשו על הפשע המאורגן במונטריאול. בהשראת אירועים אמיתיים. בכיכוב:קים קוטס,אנתוני לפאליה,אנריקו קולאנטוני יוצרים:סיימון בארי 

אני תמיד חשבתי שקנדה זה המקום הכי משעמם בעולם. מקסימום מצלמים שם את העונה השמינית של אוצר האי המקולל בערוץ ההיסטוריה ומהגרים מישראל מקבלים שם את קצבאות הביטוח הלאומי. אחלה סידור. אבל מתחת לשטח רוחשת סצינת פשע אלימה שהפכה לסדרת אקשן מומלצת בנטפליקס עם שם מקורי במיוחד ריזוטו.  

המלחמה על שטחי המחייה של ארגוני הפשע נראית בסרט כל כך אמיתית עד לשרגעים נראה  שמדובר בדוקו ולא סדרת פשע מומלצת. נחכה לעונה השלישית. השתיים הראשונות הדביקות אותי למסך. 

גאדג'ט סלולאר וחדשנות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה