ספרים חדשים מומלצים 2021- אהבה וזוגיות אתגרים ומשברים מאת אהוד גלבוע

$(function(){})

מדוע בני זוג מגיעים למצוקות רגשיות כל כך קשות , עד כדי אלימות מילולית ופיזית בין בני הזוג? מדוע בני זוג מגיעים לכלל שנאה עד כדי צורך לרצוח את בני זוגם ואפילו את ילדיהם? על אהבה וזוגיות, תגרים ומשברים בספרו החדש של אהוד גלבוע. ספרים חדשים מומלצים 2021


ספרים חדשים מומלצים 2021 מקור סקופר

ספרים חדשים מומלצים 2021 אהבה וזוגיות, אתגרים ומשברים, מפצחים את סוד הביחד

אהוד גלבוע, פסיכולוג קליני , מייעץ לזוגות וליחידים מזה שנים בנושא האהבה והזוגיות באופן אישי ובסדנה . את תוצאות הייעוץ הזוגי והפגישות עם נשים וגברים באופן אישי , אהוד ריכז בספר ייחודי עם גישה חדשנית המותאמת לעולם המודרני, הדמוקרטי והשוויוני .

רבים – ואולי כולם מבקשים אהבה בזוגיות. מתברר שיש זוגות שההנאה שלהם והשמחה שלהם פוחתת מיום ליום, עד כדי כך שהם תוהים עד כמה טוב להם באמת בזוגיות. בני זוג מגיעים למצבים קשים של כעסים , מריבות, מצוקות, ובמיוחד תחושת בדידות . חסר באהבה הזוגית מתבטא באנרגיות נפשיות נמוכות בכל תחומי החיים ובעיקר בתוך המשפחה. כך קורה שגם ילדים גדלים בעולם רגשי עם אהבה מועטה או אפילו ללא אהבה.

שבועות 2021 חופשות ואטרקציות 

הספר מגלה ומביא את השלבים השונים של התפתחות האהבה בזוגיות: מהחיזור , ההחלטה להיות זוג , זוגיות ללא ילדים, זוגיות עם ילדים וזוגיות ואהבה לאחר יציאת הילדים מהבית.

גאדג'ט סלולאר וחדשנות

סקירת ספרים חדשים בעברית במגזין התרבות. מגזין בילוי אומנות ופנאי. המלצות על ספרים חדשים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה