עוד סיפור אחד סרט ישראלי חדש טריילר- המלצה, ביקורת, כרטיסים מוזלים

$(function(){})

עוד סיפור אחד צילום מסך מתוך יוטיוב

על מה הסרט החדש עוד סיפור אחד? 

סצנת הדייטים והחיפוש אחר אהבה מתחיל בפיאסקו ומסתיים בתקווה?

במרכז עלילת הסרט החדש שביים גורי אלפי נמצאת ירדן גת (דינה סנדרסון) היא צעירה מבריקה, כתבת בעיתון גדול, שלא ממש מאמינה באהבה. כשהיא בכל זאת מחליטה לצאת לדייט.

במהלך הפגישה העיוורת הבחור פונה אליה ואומר- במקום להרשים אחד את השני בואי נתחיל מדייט חמישי. הוא לא מציע ישר לקפוץ למיטה אלא לחשוף את החולשות והסודות הקטנים אחד שלי השני.

וכך מוצאת היא מוצאת את עצמה חושפת את כל הקלפים מול הבחור שיושב מולה (גורי אלפי), ומספרת לו על התקופה שבה שכבה עם הבוס הנשוי שלה (ליאור אשכנזי), וכיצד והרסה לחבר הרווק והרומנטיקן שלה (מעיין בלום) את החיים, כשהיא שולחת אותו לצאת כל יום עם אישה אחרת במשך חודש שלם.

מה היא התכוונה לעשות עם הדייטים של בן הזוג? הי התכוונה להוציא מזה כתבה משפילה בעיתון. אבל התוכניות שלה משתבשות כש"שפן הניסוי" שלה מתאהב על אמת בבחורה הכי לא צפויה (דניאל גל). אז האם מישהו כאן ימצא בסוף אהבת אמת? כי בקולנוע, כמו בקולנוע, אין דבר כזה שאין דבר כזה. מבולבלים? לכו לראות את הסרט! 

כל התשובות בקומדיה הרומנטית החדשה בבימויו של גורי אלפי. 

לסיכום ביקורת הסרט עוד סיפור אחד: סרט ישראלי מומלץ! רוצו לראות בבתי הקולנוע. כרטיסים מוזלים 1+1 לכרטיסי קולנוע ניתן לרכוש באמצעות מבצעים בכרטיסי אשראי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה