צפו בווידאו בר צברי עם הלהיט רק בשמחות מתוך הסדרה ״מנגן ושר"

$(function(){setImageBanner('66b61a0a-8973-4af8-bbfe-84420b69f64b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

כבר מזמן לא היה לנו להיט מזרחי בסגנון שנות השמונים. כזה עם גיטרות וקצב וזמר שמסלסל מעאוולים ברוב כישרון. לקראת הסדרה החדשה של yes - מנגן ושר. קבלו את הלהיט שכובש את המדינה שמבצע כוכב הסדרה בר צברי. תענוג של שיר!

התמונה- בר צברי רק בשמחות צילום מסך יוטיוב מתוך ערוץ yes 

תתכוננו לסדרה מהחיים שכל אחד מאיתנו יאהב לצפות בה! זה קורה ב-yes והיא עולה לצפייה החל מיום הרווקים הסיני 11/11/2021 בערוצים yes ישראלי ובערוץ yes vod. לקראת תחילת העונה שוחרר שיר ראשון מתוך הסדרה והוא פשוט נדבק לי מהרגע הראשון ומשאיר טעם לעוד להיטים שהסדרה הזו תנפיק. יותר מזרחית אסלית ופחות ביצועי פופ מזרחי כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות. 

מדובר בדרמה חדשה וסוחפת בכיכובו של הזמר המוכשר בר צברי , במרכזה מוסיקאי צעיר ומוכשר מראש העין, גילי חדד, שהחלום הגדול שלו הוא להוציא שיר לרדיו.

הוא גדל כילד פלא שהופיע במועדונים של אביו, שנטש בהמשך את המשפחה ומאז הוא הילד הגדול שלוקח אחריות על המשפחה. הוא תמיד שם בשביל אמו האהובה (דפנה דקל) אחותו התיכוניסטית המורדת (קים אור אזולאי) ואחיו הג'ובניק שלא עוזר בכלום. 

גילי עובד באולם אירועים, מופיע בחפלות קטנות עם קלאסיקות מזרחיות, מצליח לאסוף כסף להקלטה באולפן ואף מנסה לרתום אליו את יהודה קיסר בכבודו ובעצמו, . אלא שכשסוף סוף מגיע יום ההקלטה הוא מקבל ידיעה על מות אביו באופן מפתיע ואפילו מתמיה. וכך גם במותו הצליח האב להרוס לו את החלום.

עכשיו הוא צריך לטפל בחובות שהשאיר אביו למאפיונר המקומי, (ששון גבאי) והוא נאלץ לעבוד כנהגו הפרטי. מה שמתחיל בעוינות גדולה בין השניים, לאט לאט מוליד מערכת יחסים מורכבת ואישית שמטלטלת את המשפחה כי דווקא בזכותו הוא מצליח לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ולקבל אולי את האב שאף פעם לא היה לו.

צפו בווידאו עם השיר שהולך לכבוש את המדינה ובענק! בר צברי, קים אור אזולאי, דפנה דקל, ששון גבאי, ג'וי ריגר, מגיעים לחמם לכם את החורף בדרמה חדשה, סוחפת, מרגשת ומוזיקלית במיוחד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה