צפו בווידאו- הנוער של רמלה לוקח חלק במבצע שיקום הבניין ברחוב בן צבי

$(function(){setImageBanner('24cafd71-ddc4-40d3-8d38-db9dda4390ee','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45919,'Image','');})

צפו בווידאו בסוף הכתבה- לפני כחודש, 17 חניכי מרכז הנוער ברמלה ומתנדבים נוספים קיבלו מברשות, צבעים וחולצות מהרוח הטובה והחלו בשדרוג וצביעה של הלובי של הבניין ברח בן צבי 1 כולל צביעת קירות, גדרות היקפיות ותיקון גופי התאורה החיצונית שלא עבדה תקופה ארוכה . סיפור על נוער מקומי שכולו עתיד!

הכול התחיל עם פרוץ הקורונה, מספר חניכות במרכז נוער עצמאות נחשון –הפועל במסגרת פרויקט שיקום שכונות החלו להתנדב ולחלק עוגות לשבת ל 4 אזרחים וותיקים הגרים ברח' בן צבי 1. 

עם הזמן נוצר קשר טוב עם הדיירים, וחניכות המרכז, החליטו לאמץ את הבניין באופן קבוע. הן היו מגיעות אחת לשבוע עם כיבוד קל ושי נחמד ושאלו לשלומן בחגים, בעזרת תרומות שהשיגו הן חילקו עציצים ומשלוחי מנות .

עוד באתר - ההיסטוריה של העיר באר יעקב 

האזרחים הוותיקים התרגשו מהביקור של הנערות ושיחות הטלפון השבועיות ומאוד שמחו לשמוע על הפרויקט הגדול שמרכז הנוער תכנן לבניין.

לפני כחודש, 17 חניכי מרכז הנוער ומתנדבים נוספים קיבלו מברשות, צבעים וחולצות מהרוח הטובה והחלו בשדרוג וצביעה של הלובי של הבניין ברח בן צבי 1 כולל צביעת קירות, גדרות היקפיות ותיקון גופי התאורה החיצונית שלא עבדה תקופה ארוכה .

לצד כל השיפוץ, התקיים אירוע מרגש נוסף, בו התאפשר לכל המשתתפים לשמח את אחת הדיירות שלא יצאה מהבית במשך קרוב לשנה עקב בעיות רפואיות. בזכות התערבות של אנשים טובים בהם רכזת ההתנדבות העירונית, מושית כהן אשר רתמה את ארגון איחוד הצלה הצליחה הדיירת לצאת מביתה, ואף נערך לה סיור באמבולנס ייעודי ברחבי העיר ולבקשתה נכנסה גם לקאנטרי להיות צמוד לשפת הבריכה.

ראש העיר, מיכאל וידל ,מנכ"ל העירייה רונן עזריה ומנהל שיקום שכונות בעיר אופיר שימחי השתתפו באירוע והתרשמו לטובה מנכונות ורוח ההתנדבות של בני הנוער שהראו שיש לנו בעיר נוער מדהים איכותי ומוכשר. במהלך הפעילות הודה ראש העיר לבני הנוער ולאיחוד הצלה על רוח ההתגייסות שלהם "אני גאה בנוער שיש לנו פה ברמלה".

מקור מתוך יוטיוב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה