שובה של חאליסי: משחקי הכס סדרת המשך בית הדרקון כל הפרטים על הסדרה החדשה - צפו בווידאו

$(function(){setImageBanner('c1e4b01b-ad7e-4e6f-b0c6-cc5ff9c4b510','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45919,'Image','');})

HBO MAX תעלה בקרוב את בית הדרקון. סדרת המשך למשחקי הכס. בדומה לסדרות המשך אחרות, היא עוסקת בהיסטוריה של יבשת וסטרוז, בתקופה שבית משפחת טרגריאן הגיעו ליבשת רכובים על דרקונים ושנו אותה לעולמים.

שובה של חאליסי: משחקי הכס סדרת המשך בית הדרקון כל הפרטים על הסדרה החדשה

את הסקירה עלסדרת ההמשך של משחקי הכס צריך להתחיל מהסוף דווקא. בסוף העונה השמינית, אחרי מלחמת עולמות מול כוחות הרוע, ההלכים הלבנים ומזג האוויר, נצלה יבשת ווסטרוז מחורבן.

בני משפחת סטארק שהובילו את המערכה זכו בכתר ואילו חאליסי, דאינריז טארגאריין, פרי הסער, אם הדרקונים, שנצחה את המלחמה במו דרקוניה, אבדה את זה, נרצחה על ידי ג'ון סנואו בן הדוד שלה ובכך תמה הסדרה. 

סנואו אגב, הוא השריד האחרון לבית טארגאריין והמועמד הטבעי למלכות. הוא וויתר על הכל והלך לחיות מעבר לחומה הגדולה עם אנשי הפרא. מצא את מקומו. 

הסדרה החדשה צוללת לעבר של משחקי הדרקון והכס- כאן הכל התחיל 

הסדרה עוסקת לא מעט בבני משפחת טארגאריין. הם היו האגדה שמלכה על הממלכה המאוחדת. הם יפים, לבושים אחרת ונישאים מעל פני יתר בני התמותה. בזכות שליטתם בדרקונים הם קנו שליטה בעולם. אולם, הרבה לפני שהם שלטו בעולם והרבה לפני שהדרקונים נכחדו ממנו, הם התגוררו בממלכה רחוקה וחשלו חרבות מפלדה ולריאנית בעלת כוחות מופלאים. 

הם היו עולם הזוהר שבלט על רקע פשטות החיים בממלכות בני האדם. יש להם שיער כסוף, תאוות שלטון בלתי נגמרת והם לא יודעים לקבל את המילה לא. 

וכאן בדיוק נכנסת בית הדרקון לתמונה. היא צוללת להיסטוריה של בית טרגריאן, לממלכה הישנה שלהם בה צפינו בחטף בעונה 6 משחקי הכס, ומנסה להסביר איך העולם הגיע למצב העגום שבו מצא את עצמו רגע לפני שהחורף הגיע. 

מתי עולה הסדרה החדשה שממשיכה את משחקי הכס?  

winter is comingֱ! אז בקרוב ממש עולה פרק 1 לצפייה ישירה בית הדרקון עם תרגום עברית מובנה. בינתיים אתם יכולים לצפות בווידאו המלא ששחררה רשת HBO MAX

  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה