שירי אהבה בעברית לט"ו באב חג האהבה העברי

$(function(){})

המוזיקה הישראלית סיפקה לנו לא מעט שירי אהבה רומנטיים. לכבוד חג האהבה העברי שחל ב23/07/2021 לקטנו עבורכם את השירים הישראליים הכי רומנטיים מאז ומתמיד. להקשיב יחד או להקדיש שיר רומנטי לבני זוג.

שירי אהבה בעברית לחג האהבה
אם כבר חג האהבה העברי, אז בואו נקשיב למוזיקה עברית עם שירי הרומנטיקה שהכי כיף להקדיש למי שאנחנו אוהבים. מברית עולם ועד לכל אחד יש. לחיי האהבה!
ברית עולם מתי כספי
מתוך התקליט עם הפעמון. מתי כספי בתקליטים הראשונים, בשיא יכולתו כמלחין מבצע את שיר החתונה הנפוץ ביותר בישראל. המילים של אהוד מנור והיצירה המשותפת של שניהם הביאה לנו את שיר אהבה שאינו מאבד אף טיפה.

עוד באתר  - בברכות מרגשות ליום האהבה 
ורק אני מרוב אהבה שותק יוסי בנאי ללחן של מתי כספי
יוסי בנאי היה לא רק שחקן מוכשר אלא גם כתב מילים לחלק משיריו. את הכישרון הזה הוא הביא לשיר מרוב אהבה. שיר שכיום רלוונטי מתמיד במציאות הדיגיטלית, כאשר גברים מביעים רגש עם אייקונים ובהודעות ואטס אפ קצרות.

כשהפיל אוהב ת'פילה
תמיד הוא אומר לה,
חוזר ואומר לה:
בואי בואי כלה.
ורק אני מרוב אהבה שותק...

בכל פעם שאני מתאהב יזהר אשדות
רב אמן הגיטרות הלחין שיר אהבה רגיש ושקט. מי אמר שכוכבי רוק כותבים רק שירי קצב. יזהר שנמצא בזוגיות רבת שנים עם הסופרת אלונה קמחי, יצר שיר אהבה להקדיש לבת זוג בכל זמן, לא רק בחג האהבה.


זה כל הקסם - נמרוד לב ואורלי פרל
השיר של שנות התשעים. העובדה שמאז נמרוד לא הצליח לחזור על להיט דומה שכבש את הרדיו ללא גבול, לא גורעת מאום מיצירת המופת. שיר אהבה מדהים שמושר בדואט עם אורלי פרל וכנראה יישאר איתנו לתמיד.

לכל אחד יש - ליאור נרקיס ושלומי שבת
ולקינוח איך אפשר בלי הדואט של שבת ונרקיס. גם למי שמוזיקה מזרחית היא לא כוס התה שלו. ביצוע רגיש שהפך גם לשיר חופה נפוץ ובעיקר כזה שכיף להאזין לו יחד עם מי שאוהבים, להחזיק ידיים ולדעת, הם שלנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה