שירי אהבה מרגשים באנגלית: Love In Portofino

$(function(){})

הזמר איטלקי, המילים באנגלית והביצוע המרגש של אנדראה בוצ'לי, לשיר של הזמרת דלילה, Love In Portofino , הוא הטוב ביותר לדעתי ולא רק בגלל שהוא מבוצע בכפר הדייגים המקורי פורטופינו. שירי אהבה באנגלית ישנים להתרגש מחדש!

Andrea Bocelli - Love In Portofino - Live / 2012

אנדראה בוצ'לי האו אחד הזמרים המרגשים המופיעים על הבמות כאשר מגיפת הקורונה איננה אוסרת על קיום מופעי תרבות. הוא אחד הטנורים האיטלקיים הפעילים הזוכים לאהדה בינלאומית. 

בסרטון הוא מבצע את שיר אהבה נדיר באנגלית. Love In Portofino בוצע במקור על ידי הזמרת המצרייה דלילה המוכרת בזכות עשרות להיטים משנות הששים ביניהם פרולה פרולה עם אלן דילון. אני אוהב את אהעוצמה של השיר הזה לא מעט בגלל ההקדמה הקצרה של בוצ'לי עצמו ומכיוון שמדובר במופע שנערך בכפר הדייגים האיטלקי המקורי שבו נכתב השיר- פורטופינו

השיר נחשב לאחד משירי האהבה הרומנטיים והמרגשים בשפה האנגלית. במקור הוא הוא הושר ונכתב באיטלקית, השפה הכי רומנטית ( ויסלחו דוברי הצרפתית ). 

הקשיבו וצפו בזמר האיטלקי Andrea Bocelli. הוא אבד את מאור עיניו בגיל 12 אבל קבל את אחד הקולות המוכרים במוסיקה הרומנטית בעת בה אנו חיים. ואל תשכחו לשלוח את שיר אהבה מרגש למי שאתם אוהבים, אפילו ובמיוחד בימים המאתגרים שאנו עוברים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה