שלום חנוך, סדרת הדוקו הטובה ביותר על המסך עכשיו ב - yes.

$(function(){setImageBanner('b134cc1b-0504-43d1-9884-5d944fd80205','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

מאז הסרט רומן אמתי בסוף שנות השמונים לא ראינו את שלום חנוך נחשף ומשתף פעולה עם המצלמה בצורה כזו. היום עולה בyes סדרה חדשה בת שלושה פרקים שביימה ויצרה ענת גורן יחד - שלום חנוך.

החברים שתפו פעולה מאחורי הקלעים התוצאה מרתקת שלום 

אמנים רבים שותפים בהיחבא ליצירות מסוג זה - צופים ביצירה טרם שידור, מקצצים מה שפחות נראה להם, ומאשרים את הגרסה הסופית. הפעם המו"מ גלוי ושקוף, ונדון אל מול המצלמה. הדרישה שלו להתערבות בתוכן, וההסתייגות של היוצרת, מייצרים נרטיב ייחודי בו שלום חנוך מתבונן בעצמו מהצד בחדר העריכה ומייצר עם הבימאית (ועם עצמו) דו שיח חד-פעמי, חשוף ופגיע, על רלוונטיות, על אבהות, על זקנה. על אהבה, ועל ביקורת. על העבר שרודף אותו, ועל הלימבו שהוא נמצא בו בין הציפייה שישיר וירגש אותנו עם שירים יפים מפעם, לציפייה שיחדש, ויבעט.

אז מה מצפה לנו על המסך ?

 בתוך המסגרת השקופה הזו, גורן מלווה אותו במשך למעלה משנתיים: בעשרות שעות של שיחות בביתו, במפגשים המשפחתיים הכי אינטימיים, ובעבודה עם אמנים אחרים, רובם בני דור צעיר ממנו, בהופעות הרבות (כן, בישראל גם כוכב רוק סוּפֶּר-מצליח בעשור השמיני לחייו, חייב להמשיך ולהופיע, ולא בהכרח כי בא לו); בבידוד של ימי הקורונה, ביצירה של האלבום החדש, ובמסע יחסי הציבור ההכרחי עם יציאתו.

התוצאה היא סידרה ייחודית, אינטימית וחשופה מתמיד עם הזמר שלום חנוך שמדבר על הכל . שלוש שעות מרגשות ומעוררות מחשבה, שבהן אנחנו לומדים להכיר ולאהוב את "שלום" האדם שמאחורי "שלום חנוך" הזמר. 

מי עוד משתתף בסדרה שלום ? 
בהשתתפות: אביב גפן, שלומי שבן, קרן פלס, נינט, דפנה ארמוני, אסף אמדורסקי, רבקה מיכאלי, מתי כספי, מיקי קם, רינה מצליח, ריקי גל, בועז דוידזון, תרצה אריאל, ועוד.

איפה אפשר לצפות בפרקים בסדרה שלום פרקים מלאים  ? 

בכורה ב-yesVOD וב-STINGTV – כל פרקי הסדרה, החל מיום חמישי, ה-3.2.2022. שידור שבועי בימי חמישי, החל מה-3.2.22 בשעה 21:00 ב-yes דוקו

צפו בווידאו לקראת שידור  הפרקים המלאים שלום חנוך  ב- yes

חמישה שירים של שלום חנוך שלא הפכו להימנונים אבל כדאי לכם לשמוע 

  • שלטון 
  • המדינה הזו צריכה אמא 
  • זה לא נח 
  • ניגע אל החלום 
  • so long מתוך התקליט באנגלית 

מומלצים בדוקו יס סרטים וסדרות 

  • קלף חזק - סערה בעולם הברידג'
  • המלחמה האחרונה של נלסון 
  • שפאר בדרך להוליווד
  • האזרח ק' - האם משה קסטל, שיושב בכלא כבר יותר מ-20 שנה, הוא אכן האשם בפרשת הרצח הכפול ביערות נטף?
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה