3 עורכי דין, 2 מנהלות לשכה, מלכת יופי וזמרת אחת ענקית! הכירו את דיירי האח הגדול

$(function(){})

איזה הרכב דיירים נכנס לבית האח הגדול. צפייה ישירה בערוץ 26 מציגה אוסף מגוון של דיירים חדשים שיכולים לתת עונה חדשה ומרעננת יחד עם החוקים החדשים של האח הגדול. אז יהיה מעניין שאחרי ההדחה של שולה זקן האח כבר לא יעניין אף אחד!

איך שולה זקן תתחבר לרונית הימנית 

התחלנו את העונה בבלוג האח הגדול. צפייה ישירה בערוץ 26 הולכת לעשות פה שמח. זה ממש לא כור היתוך. מקסימום מכונת ריתוך. אוספת של דיירים שמייצגים רק חלקים קטנים מהחברה הישראלית. אין ייצוג לערבים, אין ייצוג לאתיופים או לבעלי מוגבלויות. רק ליפים ולצהובים . לפחות חיצונית. יאללה בואו נראה מה יש לנו כאן. 

שתיהן סבתות, שתיהן נשים שעשו דבר או שניים בחיים. אבל בניגוד לשולה זקן, לה יש הרבה פחות כבוד אצל המנחים. כי אם רונית ביביסטית אז מה רמי ורד? גנציץ או לפידיסט?

כמה כסף בעלי ערוץ 13 עוד ישפוך עד שיבינו שם שהשנאה על הצופים לא מביאה רייטניג? 

ימית כבר על הגריל

שולה זקן בחרה את ימית והעבירה אותה לביצה. אם חלמתם על אחווה נשית, תשכחו את זה, כי כאשר שולה זקן חושפת ציפורניים אפילו ראש הממשלה נופל. תכירי ימית זו הביצה ואת שרק שילבנו שם כי זה הבית הטבעי שלו. 

הביצה של האח הגדול צילום מסך ערוץ 13

3 עורכי דין מחכים לגזר דין הצופה! 

מור לרמן, איילון ותום חיימוב הולכים לעשות לנו משפט שלמה בבית האח. מי מודח ומי נשאר. אני לא יודע כמה כישורי הנאום בבית המשפט יעזרו להם לשרוד מול חיות המשך שמולם. אבל אין ספק שאפשר לצאת לדרך עם הרכב מורחב של 3 שופטים. 

הקומיקאי ומלכת היופי יחד עם כוכב הרשת 

היא יפה ובטח הרבה יותר מזה, הוא הופיע אפילו בנס ציונה והשלישי הוא ג'וזי זירה שיכול לזכות בעונה כולה רק כי הוא נשמה גדולה. למה אספנו אותם ביחד ולא שלחנו את רמי ורד לויכוח פוליטי עם אנשי הימין בבית. כי נמאס לנו מפוליטיקה עכשיו ובכלל. 

הסלבריטאים בביצה 

זה בהחלט הולך להיות מעניין. כאשר אחרון הדיירים נכנס לבית האח הגדול, אז הדיירים האלמונים, רק עד לרגע כניסתם, הגדילו את הסיכוי להיות יותר אלמונית עם הדחה מהירה.

הם קבלו איחולי הצלחה אבל במקום כיבוד על צלחת קבלו קדחת! דיירים הבית והביצה עוד יתחלפו ביניהם. חכו זה רק עניין של זמן. משם יצמחו ההדחות והדרמות של ערוץ 26 לצפייה ישירה. 

ואחת זהב בן ! 

בלוג האח הגדול מחזיק אצבעות, באופן רשמי וגלוי לזהבה בן! אנחנו רוצים לראות אותה זוכה, אנחנו רוצים לראות אותה חוזרת בגדול לקדמת הבמה. בעיקר אנחנו רוצים שלזהבה בן תהיה הרבה יותר מטיפת מזל.  איזה מזל שנכנסת לבית! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה