תעודת הוקרה לקב"ט "צוות 3" על סיוע לאישה במצוקה במרכז רפואי

$(function(){setImageBanner('d00afcac-7d32-4c28-8cb8-395b9c7ca70f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45919,'Image','');})

חברת האבטחה "צוות 3" העניקה תעודת הוקרה לקב"ט החברה לאון שייר (תושב ת"א) על שנרתם לעזרתה של אישה שנקלעה למצוקה רפואית במרכז דן דיזיין סנטר בני ברק.

צילום צוות 3

קב"ט צוות 3 סייע לאישה במצוקה

לאון שייר, קב"ט צוות 3 במרכז דן דיזיין סנטר בבני ברק, נרתם לעזרתה של לקוחה שנקלעה למצוקה רפואית. בני משפחתה הודו לו אישית וכתבו מכתב תודה לחברה. לאחרונה העניקה לו צוות 3 תעודת הוקרה על פעילותו. מנהל סניף ת"א, דור בוסקילה: "ערכי הנתינה, עזרה לזולת והצלת חיים הם ערכים אשר לאורם מוכשרים העובדים שלנו"

זה קרה בתחילת החודש, בשעות הבוקר, כאשר אחת הנשים שהגיעה אל מתחם הקניות בבני ברק החלה להרגיש לא טוב. במכתב תודה לצוות 3, שכתבה בתה של האישה, היא תיארה כי אמה החלה להרגיש חולשה בכל הגוף וכמעט שלא הצליחה לדבר.

במזל, כך ציינה, היא הצליחה לבקש מאחד העובדים במקום להזמין לה אמבולנס ובעקבות כך נודע לאחראי המשמרת, לאון שייר, על מצוקתה.

לאון הרגיע את האישה, עזר לה ללכת אל נקודת היציאה מהמתחם, שם המתין איתה עד להגעת האמבולנס. בזמן זה, תיארה בתה של האישה, היא ניסתה להבין בטלפון מה קרה לאמה, אך מאחר והדיבור שלה לא היה ברור, לאון היה זה שהסביר לה אודות מצבה וכי יידע אותה כי אמבולנס אמור לפנות את אמה לטיפול רפואי. בנוסף, לאון מסר את מספר הטלפון של הבת לפרמדיקים.

הבת כתבה על אמה כי כאשר הבינה שהיא לא חשה בטוב והתקשתה להסביר מה עובר עליה, "לאון היה נקודת האור בכל המצב. חשוב לי ולמשפחתי להודות ללאון (את זה כבר עשינו ישירות), אך חשוב לנו גם שאתם תדעו שיש לכם עובד מצוין שעושה את עבודתו נאמנה גם כשקורים דברים לא שגרתיים במשמרת", כתבה הבת של האישה.

לאחרונה קיבל לאון תעודת הוקרה מאת צוות 3, בשיתוף הנהלת דן דיזיין סנטר, על פעילותו המהירה והגשת הסיוע לאותה אישה.


מנהל צוות 3 בתל אביב, דור בוסקילה: "ערכי הנתינה, עזרה לזולת והצלת חיים הם ערכים אשר לאורם מוכשרים העובדים שלנו. יישר כוח על פעילותו המהירה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה