אביגדור קהלני: הדבר הכי חמור שקרה במלחמה הזאת שהמדינה הפקירה את אזרחיה.

$(function(){setImageBanner('77a7756f-48b1-4305-b824-6943f66d9ebb','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

אביגדור קהלני, גיבור ישראל בן נס ציונה, החוגג בקרוב 80, בהחלט לא חוסך במילים קשות באמרו: הדבר הכי חמור שקרה במלחמה הזאת שהמדינה הפקירה את אזרחיה. זה לא קרה לנו אף פעם, שאזרח של המדינה מרגיש מופקר. אם אזרח שלנו נפצע בטורקיה, בדרום אמריקה או בכל מקום אחר שולחים שלושה מסוקים לחלץ אותו. פה המדינה לא עמדה בחוזה שלה מול התושבים".
אבל, הוא עדיין אופטימי ואומר: אני חושב שהמכה הזו תביא לנו דור הרבה יותר טוב.

הביטחוניסטים

אביגדור קהלני: הדבר הכי חמור שקרה במלחמה הזאת שהמדינה הפקירה את אזרחיה.

גיבור ישראל בן עירנו לא חסך השבוע במילים קשות, עת התראיין השבוע לפודקאסט של תנועת "הביטחוניסטים" שמשודר בשיתוף עם Y net

להלן כמה מובאות כמתאבנים... ולשידור המלא-, ראו בקישור בסוף העמוד 

לאורך שנותיו הוא ראה הרבה בצה"ל, בכנסת ובממשלה, וליווה את המדינה מראשית דרכה. הוא הסתער על עמק הבכא במלחמת יום הכיפורים, על ח'אן יונס במלחמת ששת הימים, ולאורך השנים פיקד על אלפי חיילים, וגם כיהן כשר לביטחון הפנים בממשלת נתניהו הראשונה. באמתחתו עיטור הגבורה, עיטור המופת ועיטור נשיא מדינת ישראל. והיום הוא מוטרד מאוד.

"בספר ישעיהו נכתב, 'באין חזון ייפרע עם'. נדמה לי שבמדינה הזאת הכל מתחיל במנהיגות. תמכתי במנהיגות לאורך כל הדרך, אבל היום אני רואה שאנחנו הולכים לדרך של אין מוצא ואם נמשיך להיות נמר של נייר, אם לא נתעורר עכשיו ולא נעשה את מה שטוב למדינת ישראל – אני לא בטוח שנהיה כאן. אם תהיה גלות נוספת אי פעם לא נחזור לכאן".

"אני מקווה שמעז ייצא מתוק - שנחזיר את החטופים, ושמתוך המכה הקשה הזאת נקבל תודעה חדשה שתחזק אותנו מכל הבחינות. לפי דעתי תהיה פה מהפכה פוליטית; תהיה פה מהפכה צבאית מבחינת הגישה – יקשיבו יותר. כל הגישה תשתנה. המכה הזאת תביא לנו דור הרבה יותר טוב. העם נהיה חד משמעית יותר לאומי בעקבות האירוע".
"כשהאבק ישקע השיח יהיה שונה כי אנשים מבינים שאנחנו עוסקים פה בהישרדות", מעודד קהלני. "נבנה פה מבצר לעם היהודי שנמשיך לשמור על עצמנו. עייפים ממלחמות? מי שעייף, שינוח אחרי הצהריים".

הפרק המלא של פודקאסט הביטחוניסטים עם אורח, תא״ל (מיל׳) אביגדור קהלני, זמין לצפייה. תצפו, וספרו לנו מה חשבתם בתגובות!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה