"אוהד הנווד" הטייל והוולוגר הנס ציוני הידוע מסכם את 2022, בה ביקר ב16 ארצות !

$(function(){setImageBanner('a8d4548f-a231-4db5-9f41-73783acecfcf','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

אוהד נבון אומר: איזו שנה מטורפת הייתה 2022. שנה בה טיילתי ב-16 מדינות מופלאות ומרתקות: איחוד האמירויות, טורקיה, פורטוגל, מצרים, הודו, מרוקו, טוניסיה, קפריסין, יוון, גאורגיה, קירגיזסטן, פינלנד, נורבגיה, שוודיה, נפאל, סעודיה.
על המצפה לו ולעוקבים אחריו ב2023 - ראו בכתבה:

פרטי
בשנה הזו זכיתי לחזור לבית בו אבא שלי נולד בעיר מרקש במרוקו, פגשתי את השכנה שהכירה את המשפחה, הכניסה אותי לבית, ונתנה לי אריח יפה מהבית האבוד שיהיה לי למזכרת והיום הוא מונח אצלי בגינה.
זכיתי לטייל ולתעד משלחת של אנשים מקסימים עם מוגבלויות כמו עיוורון, שיתוק מוחין, נכות ויחד עלינו לפאס הנחשק בטרק האנפורנה בנפאל בגובה של 5,416 מטרים, ועוד שבועיים אחרי סופת שלגים שצבעה את האזור בלבן והקשתה מאוד על ההתקדמות שלנו. קיבלתי מהטיול הזה כל כך הרבה השראה.
פרטי

שחיתי בים הקפוא של נורבגיה הישר בתוך כדור דגים ענק כשמסביבי עשרות אורקות, הטורף הימי הכי אכזרי ומחושב שאף בעל חיים אחר לא יכול עליו, כולל רגע אחד מטורף בו לויתן האמפבק ענק הפתיע אותי מאחורה והרים אותי מהגב שלו. לא אשכח את היום הזה בחיים, לגמרי נכנס לטופ 5 חוויות הקיצוניות ביותר שחוויתי אי פעם.
הגשמתי את היעד הכי גדול שהיה לי בשנה האחרונה והוא לטייל ולחשוף לישראלים מדינות פחות מוכרות במזרח התיכון כמו הפירמידות של גיזה, טוניסיה, מזרח טורקיה, טבע ואקסטרים באמירויות, האטלס במרוקו, ולאחרונה חגגתי את השנה החדשה בטיול מרתק בערב הסעודית.
פרטי

"אוהד הנווד" הטייל והוולוגר הנס ציוני הידוע מסכם את 2022, בה ביקר ב16 ארצות !

בפן המקצועי אני מרגיש שקפצתי בכמה רמות. זה לא היה קל אבל אחרי שנים שאני יוצר רק וולוגים, התאמתי את עצמי לסרטונים קצרים ומהירים בטיקטוק ובאינסטגרם והאמת שאני אוהב אותם מאוד ושמח שגם עוד אנשים. מעבר לזה זה לא סוד שהפשן האמיתי שלי לא נמצא בסושיאל מדיה אלא החלום הוא תכנית טיולים משלי בה אראה תרבויות, בעלי חיים, תופעות טבע וכו׳ והיום אני משדר קבוע כתבות מגזין שאורכן 10-15 דק׳ במהדורת שישי אצל אילה חסון ערוץ 13, וואינט, וכיכר השבת (מגזין המיועד לציבור החרדי).
הדרך עוד ארוכה ומפותלת אבל אני נהנה ממנה מאוד. כל בוקר אני קם עם חיוך, מעריך את מה שיש לי, ולא נותן לשגרה שלי להפוך למובנת מאליה.
2023 נפתחה בבום היסטרי פה בערב הסעודית, מיד לאחר מכן אני טס ל-9 ימי הפלגה בלב ים במלדיביים במטרה לחפש כרישים, אח״כ טיול במדינה חדשה שעדיין לא הייתי בה ועדיין לא יכול לדבר עליה, ומשם יש הרבה כיוונים, אני אוהב לירות לכל הכיוונים ובסוף איכשהו יוצא שאני פשוט מטייל כל הזמן. אגלה לכם שלדעתי אחזור השנה לאוגנדה, אעשה טרק בבולגריה, ומקווה מאוד שגם לאינדונזיה. אני זורם כמו תמיד.
רשימת המדינות שהייתי בהן השנה - איחוד האמירויות, טורקיה, פורטוגל, מצרים, הודו, מרוקו, טוניסיה, קפריסין, יוון, גאורגיה, קירגיזסטן, פינלנד, נורבגיה, שוודיה, נפאל, סעודיה.
תודה שאתם חווים את הטיולים יחד איתי בטוב ובפחות, התגובות וההודעות שלכם ללא ספק ממלאות אותי.
נתראה ביעד הבא!
פרטי
פרטי
לכתבה הראשונה שלנו עליו:
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה