אנשי מחאת נס ציונה נלחמים גם למען הטבע! צפו בתמונות.

$(function(){})

אנו רגילים לראות את אנשי מחאת נס ציונה בצמתים ובהפגנות אבל היום 14 פעילים ממחאת נס ציונה יצאו לתחזק ולנקות את שבילי הטבע של העיר באזור האצטדיון העירוני וגבעת ההכשרה. כעת תוכלו לטייל גם אתם בשבילים נקיים יותר ולשמור על המקום נקי וטבעי בדיוק כפי שאנשי המחאה השאירו אותו היום!

צוות לעניין אנשי מחאת נס ציונה בגבעת ההכשרה

אנשי מחאת נס ציונה נלחמים גם למען הטבעֱ!

צפו בתמונות ממבצע הניקיון בגבעת ההכשרה

14 קבוצת פעילי מחאת נס ציונה סיירה היום באתר קיבוץ שבילים שבין האצטדיון העירוני לכפר הנוער עיינות.

באתר ההיסטורי והמעניין הזה פורחים כעת עשרות (אולי מאות) חצבים. על מורדות הגבעה פורחים גם איקליפטוסים בגווני פריחה שונים ומעניינים. על הנוף היפה והמעניין משתלטים הררי אשפה שהשאירו מבקרים שונים במקום.

פעילי המחאה, אשר לא עוסקים רק במחאה פוליטית אלא גם ברצון לשפר את איכות חיינו, אספו שקיות מלאות של זבל ופינו אותם לפחי איסוף. 

הפעילים קוראים לעיריית נס נציונה ולמועצת גן רווה לפנות את פחי הזבל באתר קיבוץ שבילים ולדאוג לניקיונה של פינת חמד זו. כי לדעת הפעילים: ניקיון כפיים וניקיון הארץ משלבים יד ביד.

נשות המחאה לוקחות יוזמה ונותנות דוגמא

נשות המחאה לוקחות יוזמה ונותנות דוגמא

שומרים על הניקיון של נקודת החן ההיסטורית

ולסיום קצת על גבעה ההכשרה מתוך עמוד ענן, המדריך השיתופי 

גבעת ההכשרה, קיבוץ שבילים
נ.צ. 646813 / 178606 גובה: 33
גבעת כורכר יפיפייה. הגבעה ממשיכה את רכס גבעות הכורכר מנס ציונה ודרומה. בראש הגבעה מבנים ישנים מתקופת המנדט ששימשו להכשרות של נוער לחקלאות ולהגנה. התצפית מהגבעה נהדרת. אסור לעלות לגבעה ברכבים. מקור: Achavb,יניב1212 - מתוך עמוד wiki של עמוד ענן-  יישומון ישראלי לניווט שטח, ואתר אינטרנט ישראלי שיתופי המציג מפות טופוגרפיות של ישראל ועליהן נקודות עניין. 

מגדל בראש גבעת ההכשרה .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה