ראו איך סגן רה"ע אריאל אלמוג מתמודד בהצלחה עם הברון מינכהאוזן !

$(function(){setImageBanner('eb327b82-545a-499a-a340-db41cfca493a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

סגן רה"ע אריאל אלמוג מתחרה בנקל בברון מינכהאוזן. זאת כבר ידענו בעבר . אך עדיין הופתענו, כאשר הרשה לעצמו לאחרונה להפיץ ברשת בדיות חדשות על "תרומתו" ו"התנדבותו"
בקשנו שוב ושוב את תגובתו והוא לא טרח להגיב, גם לא להסיר את הדברים מהרשת..

פייסבוק אריאל אלמוג

פייסבוק/ מאגר

סגן רה"ע אריאל אלמוג הינו אדם מעניין ומורכב ללא ספק.

מצד אחד אדם טוב לב ובעברו חייל אמיץ שבשעתו זכה לתהילה רבה בשל גבורתו (ראו בהמשך)

אלא שלפני כשבועיים הוא פירסם בדף הפייסבוק שלו את ההודעה הבאה:

פייסבוק

עד כאן הפוסט שעורר מחדש את ענייני בו..

הבה נעזוב את שאלת ה"התנדבות" בגדולים במדים, לאור עיסוקו בתחום משיק ל"התנדבות" ולהבנתי אף נגזר ממנה - והוא כולל טיפול יומיומי בצרכיהם של הצעירים המשולבים בפרוייקט ואחרים, המתגוררים בדירות ששוכרת עבורם חברת מעון השלושה בע"מ, העושה זאת במימון ממשלתי. הוא עושה זאת בשכר נאה של מעל 26 אש"ח לחודש (ראו בהמשך) ונעזוב גם את העובדה שגדולים במדים מסונף ל"יד לילד המיוחד" ולא להיפך - כפי שכתב. גם על זה שהוא לא בדיוק "מי שהקים את המיזם", נסלח לו.  בכל זאת אחרי 20 שנה, מי זוכר...

אבל, למען השם, לטעון כי עבד 5 שנים כסגן ראש העיר בהתנדבות, כאשר:

א' בעת הקמת מועצת העיר, נמסר רשמית כי הוא ימלא תפקיד סגן בשכר חצי קדנציה בלבד.

(יתכן וכשחבר לבוקסר והסיר מועמדות - סוכם ביניהם על קדנציה שלמה. אך בשל אילוצי הקמת הקואליציה הוא נאלץ להתגמש, כי אחרת נאור ירושלמי לא היה מצטרף) 

ב' הויתור היחידי שלו ביוזמתו, היה על חצי משרה, בקדנציה השניה, למרות שיכל להיות במשרה מלאה. מדוע ויתר? אני מניח כי העדיף להמשיך ולעבוד במקביל בעיסוקו המשתלם כשכיר, בעוד שבמשרה מלאה אסור היה לו לעשות כן. 

 ואכן, במליאה כבר הוכרז כי הוא עתיד להיכנס לתפקיד ובשלב זה הוא לא דיבר על "ויתור" כלשהו. אלא שבעקבות הצהרה מוזרה עליה חתם ושלח למ. הפנים, לפיה הוא עובד בעיסוקו העיקרי רק שעתיים ביום...(ראו תמונה בהמשך) - הסיפור הסתבך והוא נאלץ למשוך אותה חזרה, ולהודיע כי החליט לוותר על השכר שהגיע לו ( ולקוות שבאגף הביקורת במ. הפנים לא ייזמו חקירה על עצם הגשת המסמך האמור ותוכנו.)

בקיצור: הוא לא קיבל שכר במחצית הקדנציה הנוכחית, בשל הבלאגן שהוא יצר, שלא לומר הגשת הצהרה הנחזית לכאורה ועל פניה כלא נכונה, אותה הגיש למ. הפנים. ולא בשל "התנדבות" ו"תרומה".  

להלן תזכורת מהודעה רשמית של העירייה בראשית 5.21

"בתחילת חודש מאי יתבצעו חילופי תפקידים בין סגני ראש העיר נאור ירושלמי ואריאל אלמוג- על פי הסכם הרוטציה שנחתם בתחילת הקדנציה. על פי ההסכמה שהושגה בזמן הרכבת הקואליציה, סגן ראש העיר נאור ירושלמי כיהן במהלך השנתיים וחצי האחרונות סגן ראש העיר בשכר. בתחילת חודש מאי תסתיים תקופת הכהונה על פי ההסכם ולתפקיד סגן ראש עיר בשכר ייכנס אריאל אלמוג".

עוד נמסר כי "בפגישה שהתקיימה השבוע בין ראש העיר שמואל בוקסר וסגן ראש העיר אריאל אלמוג הושגה הסכמה לפיה אלמוג יכהן בחצי משרה ויקבל מחצית השכר. אלמוג יוותר על משרה של עוזר אישי."

לאחר מכן, ב7/21 חתם מר אלמוג על ההצהרה האמורה ומכאן ואילך הסתבך הסיפור .. מבחינתו. העסקתו לא אושרה והוא נאלץ לשתוק ואילו העירייה חסכה עקב כך כ28 משכורות של סגן בחצי משרה, כך שלא נראה לי שמישהו בעיריה התאמץ במיוחד בכדי לפתור עבורו את הבעיה... 

מסקנה? האיש באמת מתחרה בנקל בברון מינכהאוזן.. ולמרות שפניתי אליו שוב ושוב, הוא לא הגיב. למרות זאת המתנתי עד לאחר יוה"כ, כדי שאולי ינצל העיתוי ולפחות יסיר את הפוסט האמור, אך הוא בשלו...

המסמך עליו חתם אריאל כדי לקבל שכר- "שעתיים ביום"

------------------------------------------------------------------

 קבלו גם תזכורת על עברו המרשים והחיובי של אריאל אלמוג:

להלן מכתב ההוקרה שקיבל בשעתו ממפכ"ל המשטרה ושר המשטרה

תעודת הוקרה מוענקת לרס"מ אריאל אלמוג.

ביום חמישי י"ג מנחם אב תשס"א 2 באוגוסט 2001 ניצלו חיי אזרחים חפים מפשע ונמנע אסון כבד בזכות תגובתך המהירה , ערנותך ואומץ ליבך. האחריות שגילית, ההקרבה והמקצועיות שהפגנת, תוך כדי הסתערות על מחבל מתאבד מנעה פיגוע תופת, רב עוצמה, באוטובוס עמוס נוסעים. מסירות הנפש והתנהגותך ראויים לשבח ולציון מיוחד ועל כך מביאים אנו את הוקרתנו והערכתנו העמוקה. יישר כח

ד"ר עוזי לנדאו           רב ניצב שלמה אהרונישקי

השר לבטחון פנים     המפקח הכללי משטרת ישראל

ירושלים אב תשס"א אוגוסט 2001

אתר הגבורה

בתמונה- רב סמל מתקדם אריאל אלמוג (בשעתו, לימים יצא לקורס קצינים והשתחרר כסא"ל) - עם המפכ"ל ושר המשטרה בטקס הענקת תעודת ההוקרה.

מאוחר יותר אף נפצע בהיתקלות עם מחבלים ושהה תקופה ארוכה בבית חולים והחלמה, עד ששב לצבא והשלים 25 שנות שרות.

וכאן, בתפקידו האחרון כמפקד המחנה של פיקוד העורף, הטיל עליו אלוף (מיל.) גבי אופיר את המשימה לממש יוזמה לשילוב בני נוער בעלי צרכים מיוחדים בשרות התנדבותי בצה"ל. משימה זו היטיב למלא ואף להרחיב את היקפה והפך במידה רבה ל"פנים" של המיזם "גדולים במדים" בציבור ובתקשורת.  עקב כך זכה ב2017 ב"אות הנשיא למתנדב" ומזה כמה שנים הוא מכהן כיו"ר של "גדולים במדים", תחת כנפי עמותת  "יד לילד המיוחד.

הוא עושה זאת עדיין בהתנדבות, אך מצד שני עובד בחברה פרטית בשם "מעון השלושה". חברה זו מפעילה מעונות לבעלי צרכים מיוחדים מסוגים שונים, כולל לצעירים מעל גיל 18, הזכאים למימון ממשלתי למגורים משותפים בדירות מלוות במדריכים ומעונות ייחודיים כאשר ביניהם נמצאים כאמור אלו המתנדבים/ות לשרות צבאי. חברה זו המקבלת מליונים רבים מתקציבים ממשלתיים שונים של מ. הרווחה, תמורת שרותיה, מתחרה בדרך כלל  ב"אקים" "דנאל" ועוד מפעילים, המעוניינים כולם לטפל בכמה שיותר מהצעירים הללו. כך שמן הסתם העובדה שאריאל בכובעו האחר הינו יו"ר "גדולים במדים" והורי הצעירים/ות רואים בו מלאך מושיע - לא פוגעת בהעדפותיהם של ההורים וכנגזרת מכך- בהכנסותיה של החברה..

אבל, בסופו של יום הוא עושה כנראה עבודה טובה בכל הקשור לשילוב בני הנוער הללו בצה"ל ונהנה על כך מהערכה רבה בציבור ובצדק.

אלא שבפוליטיקה המקומית לא צלחה כל כך דרכו בחמשת השנים האחרונות ועתה החליט לפרוש ממנה. החלטה מתבקשת ללא ספק, אך קשה להבין למה לו להמשיך עם סיפורי הבדים. 

קטונו מהבן.

______________________________________________

משעמם לכם? רוצים לקרוא ולהיזכר בעוד מעלילותיו של אריאל אלמוג? בבקשה:

8 חודשים ואריאל אלמוג עדיין לא מקבל משכורת... מדוע?

פרס נובל לא יוענק לאריאל אלמוג. מדוע?...

..אריאל אלמוג, האיש עם שני-הכובעים וחמשת העיסוקים

כשאריאל הציע לבנות 200 דירות בגבעות הכורכר.. והכחיש זאת, למרות שהוקלט.. בזום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה