בעקבות האב והאח... גלעד מור בן נס ציונה בדרך לצמרת עולם הנדל"ן

$(function(){setImageBanner('04eab211-a557-4e49-97f2-e72f150a4072','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

אביו המנוח, אלי מועלם ז"ל השקיע באדמות וצפה פני עתיד. אחיו הבכור חנן הקים חברת נדל"ן ציבורית גדולה, בה הוא עבד 12 שנה ועתה גם הוא, גלעד, עושה חיל בתחום,יחד עם שותפיו העסקיים נדב ועידו ברזילי.
והם, אולי תופתעו לשמוע, מאמינים דווקא בהשקעות בפריפריה. בין אם בקרית שמונה בצפון או שדרות ודימונה בדרום.
הם עסקו עד כה ביזמות בנייה ומכירה של 1,000 דירות בפריפריה ב 7 שנים ומסתבר שכדאי להקשיב להם.

פרטי

היזמים הצעירים גלעד מור ושותפיו נדב ועידו ברזילי, אשר זכו לאחרונה במכרז להקמת פרויקט מגורים חדש וייחודי בדימונה, מקפידים להצהיר שהם שייכים לדור חדש של יזמים . הכישרון וההצלחה שלהם שמגובה ייזמות בנייה ומכירה של 1,000 דירות בפריפריה ב 7 שנים נובעת מהיכולת  "להמר" נכון על המקום הבא שיזנק מחוץ לגבולות גדרה – חדרה . כך למשל עלו ממש בזמן  על הקרקע בנתיבות שזכתה לביקושים גבוהים ועליית מחירים והצליחו למכור פרויקט של 152 דירות בחודש אחד בלבד .

למרות גילם הצעיר (34,36 ו 40 בהתאמה) מאחורי השלושה כבר ניסיון לא מועט  גלעד מור החל את דרכו בעולם הנדל"ן כשעבד יד ביד עם אחיו בחברת חנן מור ושימש כמנהל פיתוח עסקי בחברה במשך כ 12 שנים.  היזמים נדב ועידו ברזילי  נכנסו לתחום הנדל"ן לפני כ 9 שנים עם יזמויות פרטיות ובעקבות כנס נדל"ן בו נפגשו השלושה פתחו חברה משותפת כאשר הפרויקט המשותף הראשון שלהם היה בנתיבות ומאז הם צועדים יחד קדימה.

ומדימונה בדרום לקרית שמונה בקצה צפון...

בקריית שמונה גילו השלושה את הצורך של הסטודנטים הלומדים במכללה הסמוכה למגורים , שכן רבים מגיעים מהמרכז ושוק השכירות פורח. 

השלושה יזמו פרויקט שעוצב ותוכנן בשיטת ה "קו – ליוינג "  כאשר הדירות היו דירות קטנות אך נבנו בתוך מתחם עם שטחים משותפים מיועדים להווי והקהילתיות של הסטודנטים. בין עם זה חדרי לימודים משותפים, חללים למפגשים חברתיים, חדר כביסה משותף, חדר משחקים  ועוד . הפרויקט קרץ מיד למשקיעים שרכשו את רוב הדירות בו על מנת להשכיר לסטודנטים בתחילת השנה האקדמאית הקרובה .

גלעד מור :  "אנחנו מאוד מוכוונים לפריפריה מתוך האמונה שהדרך לפתור את משבר הדיור בישראל הוא פיזור האוכלוסייה והבאה של אוכלוסייה איכותית מהמרכז לפריפריה כמו גם החשיבות שהפרחתה וסיוע לערים מתפתחות.  אנחנו מוצאים מקום עם פוטנציאל לזינוק נדל"ני שיש בו ביקושים גבוהים ומתכללים את הפתרונות המתאימים " .

היעד הקרוב של השלושה הוא דימונה שם הם זכו לאחרונה במכרז להקמת פרויקט של  334 יח"ד בשכונת השחר בעיר, שהיא אחת השכונות המצליחות בנגב. שכונה עם אוכלוסייה צעירה וחזקה , שטחים ירוקים רבים ונגישות גבוהה ומערכת חינוך חזקה .  הפרויקט זכה מיד עם פתיחת השיווק בסוף חגי תשרי לביקושי שיא והחברה מכרה בתוך כחודש ימים  כ 100 דירות בפרויקט. 

כחלק מהאג'נדה שלהם ובראיה לעתיד לאור עליית מחירי הדירות והמיעוט בקרקעות חדשות לבניה , החליטו היזמים כקונספט חדש גם להשאיר אצלם 40 דירות בפרויקט ולהוציאן לשכירות ארוכת טווח במסגרת חוק עידוד השקעות הון. השלושה יקימו גם חברת תחזוקה שתנהל עבור המשקיעים שיחפצו בכך את הנכס

גלעד מור : " מדובר בפתרון אידיאלי עבור משקיע מהמרכז שרכש כאן דירה שכן הוא לא צריך להיות צמוד לנכס כל יום כי יש מישהו שהוא יכול לסמוך עליו שינהל את הנכס עבורו, ידאג לתיקונים ומציאת שוכרים".

"אחד היתרונות של דימונה  הוא שמי שמתגורר בה זכאי לקבל מהמדינה הטבות מס של 16%, עד תקרה של 16 אלף שקל לחודש, ו-192 אלף שקל בחישוב שנתי. החיסכון למשק בית עשוי להגיע לכ-5,000 שקל בחודש. בזכות הנחה במס הכנסה וסבסוד של גני עירייה (מגיל 4), עשרות חוגים וגם תחבורה ציבורית - פוטנציאל החיסכון הוא של כ-210,000 שקל בשנה למשפחה. כמובן שסכום זה מתורגם לעלייה ברמת החיים " .

וימים יגידו אם אכן האופטימיות הזו מוצדקת.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה