בפעם השלישית, צוות 3 וניר גלבוע חידשו את הסכם האימוץ של גדוד ס׳ 2 ביחידת יהל״ם היוקרתית !

$(function(){})

טקס חידוש האימוץ במסגרת פרוייקט "אמץ לוחם" - נערך בבסיס היחידה בעמנואל, מפקד היחידה הציג סקירה של פעילות היחידה בשנה האחרונה, והדגיש בדבריו כי הקשר שנרקם עם החברה במהלך השנים הינו משמעותי, משפחתי וחם, המאפשר לחיילי היחידה ומפקדיה לייצר פעילויות לרווחת החיילים.

"אמץ לוחם"
חברת צוות 3, הינה חברת שמירה ואבטחה, מהגדולות בישראל, אשר הוקמה בשנת 1990 על ידי תת אלוף במיל׳ יורם גלבוע ז״ל, תושב נס ציונה ובנו ניר גלבוע העומד כיום בראש הקבוצה.

גדוד ס׳ 2 הינו יחידת משנה המתמחה בסילוק פצצות בעיקר במסגרת יחידת יהל"ם - היחידה ההנדסית למשימות מיוחדות יהל"ם היא יחידת עילית בצה"ל המשתייכת לחיל ההנדסה הקרבית. היחידה מוכשרת גם כיחידת קומנדו מובחרת אף על פי שאינה שייכת לחיל הרגלים.

היחידה היא הסמכות ההנדסית הגבוהה ביותר בצה"ל ובעלת יכולות מיוחדות רבות הכוללות, בין השאר, פריצה הנדסית, חבלה התקפית, חבלה וסילוק פצצות, קומנדו הנדסי ולוחמת מנהרות

היחידה מכילה חמש פלגות מבצעיות וארבע פלגות בניין כוח. והיא פועלת הן בצורה עצמאית והן לצד יחידות מיוחדות אחרות. רוב פעולותיה של היחידה שקטות ומסווגות

כאמור, החברה מאמצת את ס׳ 2 יהל״ם מזה כשלוש שנים ומקיימת מגוון פעילויות בשיתוף היחידה, לרבות מירוצים משותפים, הרמות כוסית בחגים, השתתפות בטקסי היחידה ו ארועים מיוחדים של החברה.
ניר גלבוע, ומפקד הפלגה, סא״ל ירין עמר ביחסים קרובים וטובים, נפגשים לעיתים קרובות לשמירה וחיזוק הקשר שבין היחידה לחברה המאמצת.
טקס חידוש האימוץ נערך בבסיס היחידה בעימנואל, מפקד היחידה הציג סקירה של פעילות היחידה בשנה האחרונה, והדגיש בדבריו כי הקשר שנרקם עם החברה במהלך השנים הינו משמעותי, משפחתי וחם, המאפשר לחיילי היחידה ומפקדיה לייצר פעילויות לרווחת החיילים.
ניר גלבוע, ציין בדבריו כי הוא מגיע ממשפחה של לוחמים, אביו יורם גלבוע ז״ל, שירת כמפקד פיקוד הנח״ל בדרגת תת אלוף, ולחם במלחמות ישראל.
פעילות החברה במסגרת פרויקט אמץ לוחם עולה בקנה אחד עם הערכים האישיים, המשפחתיים והעסקיים של החברה.
כמו כן להנצחת זכרו של יורם, מייסד החברה, נערך מדי שנה מירוץ נס ציונה בו רצים נציגים מהחברה והיחידה המאומצת. מירוץ זה יתקיים ב24.3
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה